24bis24@ pod etui nie widze, ale jeszcze sprawdzę pod baterią Oooo ale między czasie oazało się że pod kodem ale tak na poważne do po to jest Play24 aby tam się wyświetlało a nie ryć jakimś kodem.
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
nie każdy ma P24 dlatego kody czasem sie przydają
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jak u Was z wykorzystaniem bonusu , przede wszystkim 500zł , numer przeniosłem z virgin (wcześniej w plus) , dostałem te bonusy , aktywowałem je jeszcze chyba w listopadzie, zacząłem je wykorzystywać w styczniu , i zostałem już 3 raz zblokowany za częste rozmowy (tylko połączenia , bez sms i netu). I co najśmieszniejsze że po 3 blokadzie już nie da się odblokować numeru (na szczęście przychodzące śą jeszcze). Jak oni traktuja klienta ??! Dają bonus , z którego nie można skorzystać ??!! To jest bez sensu, tak reklamować , a później blokować!! Spotkaliście się z tym?? Teraz pozostaje jedynie przeniesienie do innej sieci! Ogólnie z sieci Playa kompleksowo korzystam od jakieś 10-12 lat , najbliższa rodzina to ok. 30 użytkowników, nie mówiąc już o znajomych. Pierwszy raz naprawdę mnie wkurzyli. Za blokowaniu , numer tak jakby na śmieci idzie , jedynie te przeniesienie może uratuje! Co o tym myślicie???
z tym samym numerem?tytan1 pisze:zostałem już 3 raz zblokowany za częste rozmowy
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
No to można można.A oni twierdzą ze w UE nie potrafią blokować xD niezla sciema;)
Powitać po wielu latach
Orange jak dawało bonusy po 1000zł za rejestrację też mi zablokowało 5 kart OFNK i to raz oraz bezpowrotnie.
Nawet połowy bonusu nie zdołałem wykorzystać.
Co dziwniejsze że nawet jak wykupiłem pakiet no-limit na jednej z kart to też blokowali że niby jakiś sztuczny ruch.
Na szczęście wszystkie karty przeniosłem bez problemu do a2mobile gdzie są do dziś.
Nawet połowy bonusu nie zdołałem wykorzystać.
Co dziwniejsze że nawet jak wykupiłem pakiet no-limit na jednej z kart to też blokowali że niby jakiś sztuczny ruch.
Na szczęście wszystkie karty przeniosłem bez problemu do a2mobile gdzie są do dziś.
Trzeba używać telekonferencji, przekierowań oraz mieć włączone za darmo do Orange i nic wtedy nie blokują ale to nie wątek o Orange.adacomp pisze:Orange jak dawało bonusy po 1000zł za rejestrację też mi zablokowało 5 kart OFNK i to raz oraz bezpowrotnie.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
24bis24 pisze:z tym samym numerem?tytan1 pisze:zostałem już 3 raz zblokowany za częste rozmowy
tak , chodzi o jeden numer w tej chwili tylko , zobaczymy jak na innych
przy 1 blokadzie taka odp:
Szanowny Panie,
17 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana telefoniczne zgłoszenie. Pana sprawa dotyczy blokady aktywności na Pana koncie. Oczekuje Pan zdjęcia takiej blokady.
18 stycznia 2018 roku próbowałem skontaktować się z Panem aby porozmawiać o tym zgłoszeniu. Niestety, nie udało nam się porozmawiać dlatego przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości. Taka blokada zakładana jest w momencie naruszenia Regulaminu Pana usługi.
Sprawdziłem jednak, że z Pana strony nie doszło do naruszenia żadnego Regulaminu. W związku z tym przez cały czas powinien Pan mieć możliwość korzystania ze wszystkich świadczonych przez nas usług.
Decyzja
Pana reklamacja jest zasadna i przychyliłem się do Pana oczekiwań.
Podjęte działania
18 stycznia 2018 roku zleciłem zdjęcie blokady z Pana konta.
Doładowałem Pana konto promocyjne kwotą 30 zł. Środki może Pan wykorzystać na połączenia/SMS-y/MMS-y do wszystkich krajowych sieci od 1 lutego do 28 lutego 2018 roku.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Tę odpowiedź wysłałem do Pana listem. Średni czas doręczenia listu to kilka dni roboczych. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie – e-mailem albo na Play24. Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.
Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.
Z poważaniem,
Szanowny Panie,
17 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana telefoniczne zgłoszenie. Pana sprawa dotyczy blokady aktywności na Pana koncie. Oczekuje Pan zdjęcia takiej blokady.
18 stycznia 2018 roku próbowałem skontaktować się z Panem aby porozmawiać o tym zgłoszeniu. Niestety, nie udało nam się porozmawiać dlatego przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości. Taka blokada zakładana jest w momencie naruszenia Regulaminu Pana usługi.
Sprawdziłem jednak, że z Pana strony nie doszło do naruszenia żadnego Regulaminu. W związku z tym przez cały czas powinien Pan mieć możliwość korzystania ze wszystkich świadczonych przez nas usług.
Decyzja
Pana reklamacja jest zasadna i przychyliłem się do Pana oczekiwań.
Podjęte działania
18 stycznia 2018 roku zleciłem zdjęcie blokady z Pana konta.
Doładowałem Pana konto promocyjne kwotą 30 zł. Środki może Pan wykorzystać na połączenia/SMS-y/MMS-y do wszystkich krajowych sieci od 1 lutego do 28 lutego 2018 roku.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Tę odpowiedź wysłałem do Pana listem. Średni czas doręczenia listu to kilka dni roboczych. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie – e-mailem albo na Play24. Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.
Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.
Z poważaniem,
przy 2 blokadzie odp:
Szanowny Panie,
23 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, zarejestrowane telefonicznie. Pana sprawa dotyczy blokady SPAM. Oczekuje Pan, że odblokujemy numer **********.
29 stycznia 2018 roku próbowałem się z Panem skontaktować, żeby porozmawiać z Panem o tym zgłoszeniu. Ponieważ nie udało nam się porozmawiać, przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie abonenckim zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących. Powodem blokady był błąd systemowy. Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niekomfortowa za co przepraszam.
Decyzja
Pana reklamację uznałem za zasadną i spełniłem Pana prośbę.
Podjęte działania
28 stycznia 2018 roku odblokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości dla numeru *********.
Zaznaczam, że w przypadku ponownego naruszenia postanowień regulaminu, wyłączenie blokady nie będzie możliwe.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.
Z poważaniem,
Szanowny Panie,
23 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, zarejestrowane telefonicznie. Pana sprawa dotyczy blokady SPAM. Oczekuje Pan, że odblokujemy numer **********.
29 stycznia 2018 roku próbowałem się z Panem skontaktować, żeby porozmawiać z Panem o tym zgłoszeniu. Ponieważ nie udało nam się porozmawiać, przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie abonenckim zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących. Powodem blokady był błąd systemowy. Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niekomfortowa za co przepraszam.
Decyzja
Pana reklamację uznałem za zasadną i spełniłem Pana prośbę.
Podjęte działania
28 stycznia 2018 roku odblokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości dla numeru *********.
Zaznaczam, że w przypadku ponownego naruszenia postanowień regulaminu, wyłączenie blokady nie będzie możliwe.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.
Z poważaniem,
Działa bonus za przeniesienie dla numeru, który był już w Play, a teraz powraca?
Wiem, że bonus powrócił do poprzedniej postaci jakby co.
Wiem, że bonus powrócił do poprzedniej postaci jakby co.
[img]
https://i.imgur.com/Cnkjhxe.jpg
[/img]
Działa drugi raz mam już hehe jestem Januszem przenoszenia numerów tylko nie wiem jak przedłużyć ten bonus
https://i.imgur.com/Cnkjhxe.jpg
[/img]
Działa drugi raz mam już hehe jestem Januszem przenoszenia numerów tylko nie wiem jak przedłużyć ten bonus
Czyli co znowu 500 plus?Rebeliant pisze:Działa bonus za przeniesienie dla numeru, który był już w Play, a teraz powraca?
Wiem, że bonus powrócił do poprzedniej postaci jakby co.
Nie, temat o 500-tce, a poprzednia czyli 200, 20 i RWK. Uprzedziłem tych, którzy chcieliby mnie poinformować, że nie dostanę jak w tytule wątku.
Nie, temat o 500-tce, a poprzedni bonus to 200, 20GB i RWK.
Uprzedziłem tych, którzy chcieliby mnie poinformować, że nie dostanę jak w tytule wątku.
Uprzedziłem tych, którzy chcieliby mnie poinformować, że nie dostanę jak w tytule wątku.
tylko czy da sie to jakos przedluzyc?
Od 17 listopada 2016 w P4 nie można przedłużać wszelakich bonusów za rejestrację lub przeniesienie które były aktywowane właśnie po tym okresie.data17 pisze:tylko czy da sie to jakos przedluzyc?
to bonus na karte, czy na osobę?
Na kartę/numer (ale i to nie zawsze ).
Przypominam, że to temat o archiwalnej ofercie w Play.
Aktualna promocja (w Play) jest tutaj (200zł/20GB/60dni/RWK): http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=91655
Taki bonus - 500zł/50GB/150dni/RWK - jest natomiast nadal w Fakt Mobile.
Przypominam, że to temat o archiwalnej ofercie w Play.
Aktualna promocja (w Play) jest tutaj (200zł/20GB/60dni/RWK): http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=91655
Taki bonus - 500zł/50GB/150dni/RWK - jest natomiast nadal w Fakt Mobile.
za przejscie z Play do fakt mobile jest bonus naliczany? jesli nie to jak przejsc z innej sieci do fakt mobile by dostac te 50 GB na 5 miesiecy?