DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 28
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 28
 #957647  autor: Medelles
 25 paź 2017, 15:40
Taka systuacja u mnie:
24.10. godz 13:00 - zlecenie przeniesienia numeru- Play do Orange w salonie Orange.
25.10. godz 1:50 - SMS z Orange z informacja ze nr został przeniesiony
25:10. godz 10:00 - zlecenie w salonie Play przeniesienia nr z Orange z powrotem do Play
25.10. godz 11:01 - SMS z Play o nastepujacej tresci:
"Dzien dobry, musielismy anulowac wniosek o przeniesienie Twojego numeru do PLAY. Jest juz on w trakcie przenoszenia do innego operatora. Jednoczesnie moze toczyc sie tylko jeden taki proces. Pozdrawiamy, Zespol PLAY"

Czyli wynika z tego ze za szybko chcialem powrocic do Play ? Widac ze nr jeszcze ma w ich systemie status "przenoszony" i odrzucila wniosek.
Czyli ile trzeba realnie odczekac zeby operacja przeniesienia i ponownego powrotu do Play sie powiodla ?
Ktoś cos ???
 #957653  autor: jarekt
 25 paź 2017, 16:01
Realnie to nikt nie wie bo to żywy organizm i raz jest mniej raz więcej. Jak Ci się chce bawić, to spróbuj jeszcze raz dzisiaj godzinkę przed zamknięciem salonu, a jak nie to jutro.
W każdym razie prawie rekordowo szybko Ci wyszło podwójne przeniesienie.
 #957670  autor: Kamil7878
 25 paź 2017, 16:37
Ryszard Lubicz pisze:Jestem w Virgin. Na starterze było 6 zł więc odpaliłem sobie 200 smsów za 3 zł. Do piątku to wykorzystam i wracam do Play.
Po przejsciu do Play muszę najpierw doładować tel. jakąś kwotą czy od razu aktywować bonus?
Aktuwuj freemium, 30 min 30sms 300mb za free
 #957706  autor: Medelles
 25 paź 2017, 18:54
Medelles pisze:Taka systuacja u mnie:
24.10. godz 13:00 - zlecenie przeniesienia numeru- Play do Orange w salonie Orange.
25.10. godz 1:50 - SMS z Orange z informacja ze nr został przeniesiony
25:10. godz 10:00 - zlecenie w salonie Play przeniesienia nr z Orange z powrotem do Play
25.10. godz 11:01 - SMS z Play o nastepujacej tresci:
"Dzien dobry, musielismy anulowac wniosek o przeniesienie Twojego numeru do PLAY. Jest juz on w trakcie przenoszenia do innego operatora. Jednoczesnie moze toczyc sie tylko jeden taki proces. Pozdrawiamy, Zespol PLAY"

Czyli wynika z tego ze za szybko chcialem powrocic do Play ? Widac ze nr jeszcze ma w ich systemie status "przenoszony" i odrzucila wniosek.
Czyli ile trzeba realnie odczekac zeby operacja przeniesienia i ponownego powrotu do Play sie powiodla ?
Ktoś cos ???
Zabawy ciąg dalszy:
25.10. godz 19:00 - przy kolejnej probie zlozenia wniosku informacja ze numer jest w trakcie przenoszenia i teraz najlepsze: konsultant w salonie Play poinformował mnie, że numer w moim przypadku przez okolo 14 dni bedzie przetwarzany i nie bedzie mozliwosci powrotu do Play.
Bede jeszcze probowal, jak zakonczy sie sprawa to poinformuje.

Tak wiec wynika z tego, ze migracja z Playa i powrot, zeby otrzymac bonus nie jest taka łatwa i wiaze sie z czasem. Zobaczymy ile.
 #957749  autor: adacomp
 25 paź 2017, 21:31
Ale Janusze-cebulaki kombinują aby mieć ten bonus :)

Przecież wystarczy darmowy starter W3 i przeniesienie do P4 więc po co kombinować.
 #958019  autor: Medelles
 27 paź 2017, 00:38
Zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010, par 10 pkt 7 ktory mowi jasno: [cyt]:
"Przeniesienie numeru, na wyraźne żądanie abonenta
zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3, następuje nie później niż w terminie: 1) 1 dnia roboczego — w przypadku abonentów będących
stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do ruchomej publicznej sieci telefonicznej"

Tak wiec sieci leca w kulki z nami z terminami przy przenoszeniu. Maja 1 dzien roboczy a jak slysze to inni sie skarza ze numer jest przenoszony tygodniami. Zlozylem pismo do UKE, ze Play nie przestrzega rozporzadzenia, zobaczymy jaka bedzie odpowiedz.
 #958023  autor: Ryszard Lubicz
 27 paź 2017, 06:14
Ja dla pewności wstrzymam się do tych 14 dni. Nie chce mi się kilka razy chodzić do salonu.
I takie małe spostrzeżenie co do Virgin. Co jakiś czas po wysłaniu kilkudziesięciu smsów usługa sms przestaje działać. Nie można wysłać smsa. Muszę ręcznie zmieniać operatora (Na Plus lub Play bo mam ustawiony Tmobile , Orange nie działa wcale) . Po zmianie - wszystko powraca do normy.

Grażynko wybacz...
  • Strona 7 z 28
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 28
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 28