DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 127
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 127
 #944051  autor: TomLee
 08 sie 2017, 20:13
BOK a2m działa fantastycznie, połączenie jest darmowe jeżeli masz minuty w pakiecie. Niektórzy narzekają na internet, ale moja córka w 3 dni zużywa 5 GB w smartfonie (brak dostępu do wi-fi). Dopiero jak internet zwalnia do 1Mb po zużytych 10 GB to schodzi wolniej.
 #944053  autor: chrisek
 08 sie 2017, 20:29
TomLee pisze:chrisek. Ja miałem podobną sytuację w a2m. Kasy mi nie pobrało z konta za pakiet a powinno pobrać i po 2 dniach na koncie było 0 zł. Szybki telefon do BOK i po chwili uruchomili pakiet i sprawa załatwiona. Niewyczerpalne na 31 dni :) Sami byli zdziwieni dlaczego nie pobrało.
I to jest właśnie najlepszy sprawdzian co warta jest dana sieć, czyli jak szybko i w jaki sposób załatwiają problemy (szczególnie jak praktycznie nie możesz korzystać z telefonu)... niektóre sieci sprawy ewidentne załatwiają "od ręki" a niektóre zajmują się jedynie spisaniem zgłoszenia i wygłoszeniem formułki o 30 dniach... a odsyłanie do forum (w dni robocze do godz. 18 ) to chyba jakiś żart ? bo kto i po co pracuje w takim razie w BOK i po co on w ogóle jest?
 #944103  autor: aizo
 09 sie 2017, 08:50
Ja przeszedłem bez problemu. Samo przejście w mniej niż 12h{w nocy} brak zgody na marketing i nic nie dostaje.
Brak problemów z aktywacja pakietów czy działaniem usług. Ja ze swojej strony polecam

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #944115  autor: habish
 09 sie 2017, 10:36
Na forum zazwyczaj zakłada się konto i opisuje problemy.

Nikt nie zakłada konta i szuka wątku o danej usłudze aby pisać jak wszystko świetnie działa.

Polecam dogłębniejszą lekturę forum, każdy operator ma pojedyńcze problemy.

Do plusforum nie zmuszam, po prostu dałem info jak łatwo i szybko załatwić ewentualne problemy. Dla opornych zawsze pozostaje BOK i standardowy tryb rozwiązania problemu.
 #944125  autor: sindikat
 09 sie 2017, 11:38
Patryk7588 pisze:...Na forum załatwisz od ręki, na BOK według kolejności zgłoszeń...
Czy Ty myślisz, że każdy ma czas z każdą pierdołą dzwonić do BOK, klikać w aplikacji czy rejestrować się na forum? :roll:

Płacę, więc wymagam. To niż, że w pre-paid i marne 25 zł, ale bez przesady żeby każdą usługę reklamować.

Ciekawe po ilu dniach dają bonus z piątego doładowania i po której interwencji? :twisted:

Co do jakości połączeń nie mam zastrzeżeń. Działa na pewno lepiej niż w Play.

Internet? Ping pozostawia wiele do życzenia. Zejść poniżej 75ms trudno. Przynajmniej w moim ogródku.
 #944137  autor: Remington
 09 sie 2017, 12:23
sindikat,
po trochu się zgadzam - systemy mają słabe, bok telefoniczny katastrofalny. Ale jak coś nie zadziała to zgłosić, drugi raz już zadziała. Niestety, w wielu miejscach (operatorzy, banki itp.) trzeba na początku "wygrzać" system pod siebie, potem już powinno być dobrze.
 #944175  autor: fidel29
 09 sie 2017, 16:03
Nie bardzo rozumiem pytania odnośnie kart... jest to zwykła karta 3 w jednej.
Patryk, zarejestrowałem się na forum, które poleciłeś i wczoraj wieczorem wysłałem prywatną wiadomość do specjalisty Plusa (p. Ewa). Odpowiedz otrzymałem o godz 14, że przekazano sprawę do pilnej weryfikacji. Od czasu doładowania minął tydzień i dalej lipa. Podobną informację o podobnej treści otrzymałem po raz kolejny z BOK Plus i w zasadzie można się w ten sposób bawić do 30 dni bo tyle mają czasu na odpowiedz na reklamację. Jak już pisałem wcześniej dla mnie jest to kpina---BOK Plusa, traktowanie klienta, sposób korespondencji i rozwiązywanie problemów z ewidentnej winy operatora jest po prostu żałosne. Jakbym się cofnął 25 lat i starał się coś załatwić w spółdzielni mieszkaniowej....
  • Strona 10 z 127
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 127
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 127