DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 125
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 125
 #943394  autor: habish
 04 sie 2017, 15:55
Takie bonusy masz także w Plusie / Plushu.
Doładowanie 100zł daje bonus 15zł, więc na konto wpada 115zł.
Doładowanie 150zł daje bonus 30zł, więc na konto wpada 180zł.
Link: http://www.plushbezlimitu.pl/doladuj

Jeśli doładujesz konto za pomocą numeru abonamentowego w Plusie, także dostaniesz bonusy.
Doładowanie za 30zł da 35zł, 40zł da 48zł, 50zł da 60zł, 60zł da 72zł, 80zł da 96zł, 100zł da 120zł.
Link: https://www.plus.pl/uslugi/doladowanie- ... bonamencie
 #943414  autor: w12
 04 sie 2017, 20:17
Patryk7588 pisze:
zapytanie pisze:We Władysławowie od jakiegoś czasu internet mobilny T-mobile ślimaczy się poniżej 1 Mb/s a w Chłapowie internetu brak.
Niby nadajniki są i jest ich więcej od Plusa więc ciekawe jak sytuacja będzie wyglądać w Plushu.
Plus ma we Władysławowie 3 stacje bazowe:
BT44725 - ul. Żeromskiego 32 - kościół pw. W NMP - GSM, U900, U2100, LTE1800 i LTE2600
BT44784 - ul. Hallera 19 - Dom Rybaka - GSM, U900, U2100, LTE1800 i LTE2600
BT42099 - ul. Towarowa - kolejowa wieża ciśnień - U2100 i LTE1800

Tak, wiem.
Z T-mobile jest jeszcze lepiej jeśli chodzi o nadajniki a wszystko cienko przędzie.
Także różnie z tym jest.
Mnie najbliżej do kościelnej dzwonnicy a to dalej niż aktualnie do najbliższej bazy T-mobile.
Mimo tego liczę że będzie w porządku.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #943576  autor: sindikat
 06 sie 2017, 09:33
Za ile trzeba było minimalnie doładować żeby dostać bonus 40%?

Bo minęły 72 godziny kiedy za 20 zł doładowałem i nic mi nie przyznali.

Natomiast dostaję takie SMSy:

"Darmowy kod na etui do Twojego telefonu! Wystarczy, ze wyslesz bezp. SMS o tresci ETUI na nr 80777 i doladujesz konto do 31.08.17 r. na sume min. 40 zl. A mozesz otrzymac kod, ktory wymienisz na darmowe etui. Ilosc kodow ograniczona. Spiesz sie! Aktualna lista dostepnych modeli telefonow, do ktorych mozna zamowic etui: www.plus.pl/strefaplusow"

Da się je wyłączyć?
 #943770  autor: aizo
 07 sie 2017, 09:51
Możesz sobie takie rzeczy zablokować przez aplikację Plus Online, zakładka zgody

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #944026  autor: sindikat
 08 sie 2017, 17:38
Wszystkie zgody mam nieaktywne. Już na druku w chwili przenoszenia kazałem nic nie zaznaczać.

Obrazek

Obrazek

Zresztą widzę u Nich bajzel.

Przed chwilą dostałem takiego SMSa:

"MEGA WYPAS - BONUS 40% wiecej do pierwszego doladowania na www.doladuj.plushbezlimitu.pl. Jezeli jeszcze tego nie robiles, doladuj sie kwota od 20 zl, a 40% doladowania otrzymasz w prezencie! Szczegoly na www.doladuj.plushbezlimitu.pl".

Na co ja pytam - gdzie jest moje 40% sprzed kilku dni?
 #944031  autor: fidel29
 08 sie 2017, 18:25
Sindikat, nie jesteś sam....
Przeniosłem 3 numery do Plusha w tym samym czasie i to był chyba mój największy błąd. W BOK Plus bajzel niesamowity. Doładowałem się za 150zł i ten sam problem---40 % nie dopisali pomimo, że wszystko zrobiłem zgodnie z regulaminem. Tydzień minął i dalej lipa. Informację BOK Plus potraktował jako reklamacje i każą czekać max 30 dni na jej rozpatrzenie. Dziś kolejny email od nich, że proszą o nr PESEl żeby mieli pewność z kim prowadzą korespondencję. Ogólnie parodia...
Doładowałem się na ich stronie za pomocą karty Visa i dziś wieczorem składam wniosek o zwrot 150zł w związku z niewykonaniem usługi (charge back)
Czy ktoś się orientuje czy jest czas na rezygnację z Plusa tzn. np 10 dni od przejścia mogę wypowiedzieć to przejście i wrócić to Playa (pytanie może wydawać się śmieszne wiem...) . Przeszedłem do Plusha na kartę 02.08 składając wniosek osobiście w salonie Plusa.
 #944041  autor: chrisek
 08 sie 2017, 19:31
Niestety burdel mają niezły i jeszcze próbują wciskać ściemę w BOK, a dopiero jak udowodnisz, że nie mają racji to pokornieją. Też szybko od nich uciekałem, bo jak jest problem to jedyne co mogą powiedzieć to: 30 dni mamy na rozpatrzenie reklamacji, czyli "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi", to ja dziękuję za takie podejście.
chrisek pisze:Pierwszy raz w Plusie i od razu takie "atrakcje", że pierwszy i ostatni.
4 maja (czwartek) powinien, po raz pierwszy, odnowić mi się pakiet "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu" w Plush-u na kartę (2 maja dostałem nawet sms-a uprzedzającego o tym), jednak zamiast się odnowić to tylko pobrało opłatę za odnowienie, o czym dowiedziałem się jak zaczęło pobierać kasę za konta za połączenia, aż do wyzerowania konta (akurat w ramach jednego połączenia). Tego samego dnia zadzwoniłem do BOK i jedyne co byli w stanie mi zaproponować to złożyć reklamację i czekać do... 30 dni, ale "wspaniałomyślnie" dodali, że może rozpatrzą reklamację w ciągu 7-14 dni oraz dodali, że przecież mogę... doładować konto i normalnie korzystać z telefonu (po stawkach cennikowych) do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Do chwili obecnej mogę tylko odbierać połączenia (konto wyzerowane). Dokładać do tego interesu nie mam zamiaru, bo w czerwcu wynoszę się z tego bagna.
W systemie bałagan lub celowa dezinformacja, bo to ja musiałem ich uświadamiać kiedy pakiet uruchamiałem i kiedy powinien się odnowić (na podstawie otrzymanych sms-ów). Ok 30 dni wcześniej musiałem reklamować usługę "5te doładowanie gratis", gdyż 5-tego doładowania nie dostałem i próbowali mi wmówić, że przecież zrobiłem dopiero 3 doładowania. Na szczęście posiadałem sms-y potwierdzające moją wersję.
 #944046  autor: fidel29
 08 sie 2017, 20:02
No napisze Tobie tak---jeśli bym wiedział wcześniej, że BOK Plus w zasadzie nie istnieje (nie działa) to nigdy bym się nie zdecydował na przejście zwłaszcza, że miałem dość dobre warunki w Play.
Obsługa klienta tragiczna w porównaniu do Play i VM. Niestety Polak mądry po szkodzie.
Dumam właśnie jak się z tego wykręcić.Pzdr
 #944048  autor: TomLee
 08 sie 2017, 20:07
chrisek. Ja miałem podobną sytuację w a2m. Kasy mi nie pobrało z konta za pakiet a powinno pobrać i po 2 dniach na koncie było 0 zł. Szybki telefon do BOK i po chwili uruchomili pakiet i sprawa załatwiona. Niewyczerpalne na 31 dni :) Sami byli zdziwieni dlaczego nie pobrało.
 #944051  autor: TomLee
 08 sie 2017, 20:13
BOK a2m działa fantastycznie, połączenie jest darmowe jeżeli masz minuty w pakiecie. Niektórzy narzekają na internet, ale moja córka w 3 dni zużywa 5 GB w smartfonie (brak dostępu do wi-fi). Dopiero jak internet zwalnia do 1Mb po zużytych 10 GB to schodzi wolniej.
 #944053  autor: chrisek
 08 sie 2017, 20:29
TomLee pisze:chrisek. Ja miałem podobną sytuację w a2m. Kasy mi nie pobrało z konta za pakiet a powinno pobrać i po 2 dniach na koncie było 0 zł. Szybki telefon do BOK i po chwili uruchomili pakiet i sprawa załatwiona. Niewyczerpalne na 31 dni :) Sami byli zdziwieni dlaczego nie pobrało.
I to jest właśnie najlepszy sprawdzian co warta jest dana sieć, czyli jak szybko i w jaki sposób załatwiają problemy (szczególnie jak praktycznie nie możesz korzystać z telefonu)... niektóre sieci sprawy ewidentne załatwiają "od ręki" a niektóre zajmują się jedynie spisaniem zgłoszenia i wygłoszeniem formułki o 30 dniach... a odsyłanie do forum (w dni robocze do godz. 18 ) to chyba jakiś żart ? bo kto i po co pracuje w takim razie w BOK i po co on w ogóle jest?
 #944103  autor: aizo
 09 sie 2017, 08:50
Ja przeszedłem bez problemu. Samo przejście w mniej niż 12h{w nocy} brak zgody na marketing i nic nie dostaje.
Brak problemów z aktywacja pakietów czy działaniem usług. Ja ze swojej strony polecam

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #944115  autor: habish
 09 sie 2017, 10:36
Na forum zazwyczaj zakłada się konto i opisuje problemy.

Nikt nie zakłada konta i szuka wątku o danej usłudze aby pisać jak wszystko świetnie działa.

Polecam dogłębniejszą lekturę forum, każdy operator ma pojedyńcze problemy.

Do plusforum nie zmuszam, po prostu dałem info jak łatwo i szybko załatwić ewentualne problemy. Dla opornych zawsze pozostaje BOK i standardowy tryb rozwiązania problemu.
  • Strona 10 z 125
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 125
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 125