DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 127
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 127
 #970225  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 18:36
klaudia123 pisze:mam za 100zł pakiet 25zł na 5mc?
Dla przenoszących za pierwsze 3 miesiące pakiet powinien być za 50% ceny.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 18:52 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #970257  autor: w12
 05 sty 2018, 21:01
Nie bądź jak dziecko.
Prawda - nieprawda...
Jak ktoś nie bawi się w promocje ani internetowe doładowania to najlepsze rozwiązanie jest takie jakie podałem.
Oczywiście to co najlepsze dla mnie wcale nie musi takim być dla kogoś innego. Ot co.
Wyraziłem opinię z mojego punktu widzenia do której mam prawo a ty wyjeżdżasz że nieprawda; wyluzuj.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #970272  autor: Remington
 05 sty 2018, 22:41
Piszesz "najlepiej" podczas gdy to wcale nie jest optymalna kombinacja. Bo każdy kto korzysta z Plusa na Kartę lub Plusha wie, że Plus regularnie robi promocje +30% i +50%, które są szczególnie korzystne w połączeniu z 5. doładowaniem gratis (za 120 zł wydane na 4 doładowania po 30 zł w odpowiednich terminach potrafi wpaść na konto 210 zł, czyli korzyść +75%, a w Twoim "najlepiej" zaledwie +25% za to w dowolnym terminie). I to nie żadne zabawy tylko normalna optymalizacja korzystania z tych ofert.
 #970276  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 23:16
Remington pisze:najlepiej ładować 4x30 zł w czasie jakichś promocji doładowań, bo one obowiązują dla doładowań 30-99 zł.
Tylko kiedy następna promocja ?? Bo jeśli ktoś ich nie pilnuje to łatwo przegapić jednodniową promocje o której info tez jest krotko przed. Najbliższa chyba na walentynki ? Jeśli ktoś chce się na nią załapać a jest świeżo po przeniesieniu to może doładować jak pisze w12 (co starczy na 2 pakiety -dla przenoszących są po 12,50zl) a jeśli trafimy na promocje 50% to doładowujemy do oporu czyli max 99zl ;)

Przypominam ze dla osób które nie chcą czekać jest bonus 15zl za doładowanie 100zl (czyli +15%) https://www.plus.pl/documents/16/7f2b23 ... 9202dbbc70
To tez nie zamyka nam furtki do skorzystania z promocji +50% gdy na taką akurat uda nam się trafić. Wtedy ładujemy za 99zl i w promocji 5te doładowanie (w przyszłości) dostaniemy 99zl zamiast 100zl (musimy pamiętać ze trzeba ładować albo za 100zl, albo jak nie będzie żadnej promocji to za 99zl żeby być jak najmniej "stratnym" w promocji 5te doładowanie gratis) ale ta złotówka to mala strata patrząc ze dostaliśmy +15zl i 49,50zl.

Zwracam tylko uwagę ze promocje typu +40% lub +50% są rzadkie bo są bardzo opłacalne w porównaniu z promocją 5te doładowanie, które daje nam tylko max +25% ale za to nie wymaga "polowania na okazje" (jeśli dopilnujemy by wszystkie 4ry wcześniejsze doładowania były na tą samą kwotę).
 #970289  autor: antekwars
 06 sty 2018, 06:31
w12 pisze:
klaudia123 pisze:3. Doładowuje 4x z rzędu za 25zł...
Najlepiej doładowywać "piątkami". 4 x 5 zł + 5 zł bonusowe i jest na pakiet.
Jestem od 2 tygodni w plushu więc chcę sie upewnić czyli jeśli np w banku ustawię stałe zlecenie doładowania cztery dni z rzędu po 5 zł piatego dostanę 5 zł gratis i będę miał na pakiet czy takie coś działa? Bo ciekawe by było wyjście
zamiast 25 zł co miesiąc a w piątym nie doładowywać gdzie trzeba pilnować proszę o jakieś potwierdzenie.
 #970558  autor: surface123
 07 sty 2018, 14:42
Panowie.

Czy bonus 40 % za pierwsze doładowanie jeszcze dziala ??

I jak dokładniej działa duet w plus na kartę, skąd system wie że ma pobrać 5 zł mniej skoro np pakiety są aktywowane na numerach w różnym czasie... ??
 #970647  autor: jacek300
 07 sty 2018, 22:02
Witam wszystkich mam pytanie; może ktoś pomoże/podpowie/potwierdzi że też mam taki problem.

Problem:
1) Taryfa Plush na kartę
2) Wyłączony tryb pracy LTE (tylko 2G/3G)
3) Po kilku godz. użytkowania wykonując pomiar speedtest aplikacjami Ookla i speedtest.pl otrzymuję ten sam wynik tzn. download na poziomie 0,35-0,37 Mbps
4) Sytuacja jest dokładnie taka sama niezależnie od miejsca w którym przebywam (Kraków i okolice)
5) Sprawdziłem na dwóch różnych telefonach => dokładnie to samo

Co pomaga:
1) Włączenie i wyłączenie trybu samolotowego (wylogowanie z sieci i ponowne zalogowanie) => transfer (download) mierzony tymi samymi aplikacjami wzrasta do poziomu kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu Mbps.

Zgłosiłem do Plusa (dołączyłem screen'y z aplikacji; wszystko dokładnie opisałem) => odpisali, że nie stwierdzili żadnych problemów technicznych; zalecili weryfikację na innym telefonie. No to sprawdziłem i dokładnie to samo. Odpowiedzieli kompletnie niemerytorycznie; takie korporacyjne "spadaj" jn.

Gorąca prośba czy może ktoś sprawdzić czy też ma taki problem (trzeba wyłączyć LTE i zostawić tylko 2G/3G). Z góry serdecznie dziękuję.


Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 29.12.2017 r. stanowiące
reklamację usługi telekomunikacyjnej w myśl postanowień Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel informuję, że
zapoznałam się z poruszoną kwestią.

Analiza usług telekomunikacyjnych oraz przeprowadzone konsultacje z
pracownikami działu technicznego nie wykazały żadnych nieprawidłowości
na koncie Pana numeru w kwestionowany okresie. Usługi telekomunikacyjne
dla Pana numeru świadczone są prawidłowo. Ze strony Polkomtel nie
nastąpiło ograniczenie możliwości korzystania z usług dla Pana numeru.

Połączenia i usługi zostały poddane analizie technicznej. Analiza
zrealizowanych usług oraz przeprowadzone konsultacje z pracownikami
działu technicznego nie wykazały nieprawidłowości. Usługi zostały
zarejestrowane i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym.
Wykluczono również wszelkie nieprawidłowości związane z użytkowaniem
sieci komórkowej.

Wyjaśniam, że karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług
świadczonych przez Polkomtel, tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych
(wszędzie tam, gdzie sieć Plus jest obecna w ramach pokrycia terenu swoim
zasięgiem). Urządzenia telekomunikacyjne mogą być wykorzystywane w
wielu lokalizacjach, co umożliwia Abonentowi wykorzystywanie z wielu
stacji bazowych. Wahania sygnału są zjawiskiem naturalnym. Sygnał sieci
komórkowej w poszczególnych lokalizacjach jest różny i uwarunkowany
wieloma czynnikami, w tym niezależnymi od Polkomtel. Wynika to ze
specyfiki technologii komórkowej, w której łączność jest nawiązywana
z wykorzystaniem fal radiowych.

Dokładamy wszelkich starań, aby w możliwie najbliższym terminie
usprawnić korzystanie z usług sieci Plus. Systematycznie prowadzone są
prace modernizacyjne mające na celu poprawę sygnału, aby nasi Klienci
byli w pełni usatysfakcjonowani z usług świadczonych przez sieć Plus.
Niemniej jednak, uruchomienie stacji przekaźnikowych nie jest uzależnione
jedynie od naszej firmy, wiąże się to niejednokrotnie z długotrwałą
procedurą i uwarunkowane jest wieloma czynnikami, które nie są zależne
od naszej firmy.

W związku z powyższym, nie znajduję podstaw do pozytywnego
ustosunkowania się do Pana reklamacji.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej
sprawie[1].
 #970673  autor: Gregrin
 08 sty 2018, 04:44
surface123 pisze:Czy bonus 40 % za pierwsze doładowanie jeszcze dziala ??
Według strony było do końca 2017r http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1399
antekwars pisze:Mam wykonane 4 doładowania 2 ze strony plusa dwa z konta bankowego bezpośrednio ile czekać trzeba na dostanie 5 doładowania gratis od 4 doładowania
Według regulaminu maja 24h na przyznanie 5tego doładowania, jeśli nie przyznają w tym czasie to reklamacja i popędzaj ich tutaj http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... &start=120. Sms'a o włączeniu promocji masz przed tymi 4rema doładowaniami i w miedzy czasie nie wygasła ci ważność konta ?? http://www.plus.pl/documents/16/e961554 ... gratis.pdf
jacek300 pisze:Co pomaga:
1) Włączenie i wyłączenie trybu samolotowego (wylogowanie z sieci i ponowne zalogowanie) => transfer (download) mierzony tymi samymi aplikacjami wzrasta do poziomu kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu Mbps.

Zgłosiłem do Plusa (dołączyłem screen'y z aplikacji; wszystko dokładnie opisałem) => odpisali, że nie stwierdzili żadnych problemów technicznych; zalecili weryfikację na innym telefonie. No to sprawdziłem i dokładnie to samo. Odpowiedzieli kompletnie niemerytorycznie; takie korporacyjne "spadaj" jn.

Gorąca prośba czy może ktoś sprawdzić czy też ma taki problem (trzeba wyłączyć LTE i zostawić tylko 2G/3G). Z góry serdecznie dziękuję.
Moze jeszcze porusz temat na ich forum http://www.plusforum.pl/viewforum.php?f ... 682825b522 a nuż ktoś pomoże ;)
 #970694  autor: jacek300
 08 sty 2018, 09:33
Dzięki Gregrin za odp => zgłosiłem problem na tym forum; zobaczymy czy coś odpowiedzą.

Dodatkowo sprawdziłem aplikacją RFBenchmark => dokładanie taka sama sytuacja (przykładowo dla testu Video streaming pozytywnie przechodzi tylko 240p; pozostałe negatywne - po "przelogowaniu" telefonu wszystkie testy pozytywne).
Wszystkie testy wykonuję oczywiście na stabilnym zasięgu 3G ale wcześniej mogło być oczywiście przełączanie pomiędzy 2G/3G.
Domyślam się że chodzi o jakieś ograniczenie transferu jeżeli telefon wcześniej przełączał się pomiędzy 2G/3G ale to powinien wyjaśnić i rozwiązać dział techniczny Plusa bo taka sytuacja jest niedopuszczalna.

Dostali wszystko na tacy => wystarczyło tylko sprawdzić moje wyniki speedtest (data i godz. była na załączonych screen'ach); wiadomo kiedy wł/wył tryb samolotowy bo taka inf idzie w sygnalizacji do sieci więc należało tylko zrobić rzetelną analizę.
 #970699  autor: Remington
 08 sty 2018, 10:10
jacek300 pisze:Dostali wszystko na tacy => wystarczyło tylko sprawdzić moje wyniki speedtest (data i godz. była na załączonych screen'ach); wiadomo kiedy wł/wył tryb samolotowy bo taka inf idzie w sygnalizacji do sieci więc należało tylko zrobić rzetelną analizę.
Nie każdy telefon wylogowuje się z sieci przy przełączaniu w tryb samolotowy.

Na jakich modelach masz swój problem? Czy próbowałeś też w modemie?

Podobny problem był kiedyś w Orange prepaid - słynne zamrażanie sesji, na szczęście po kilku latach to w końcu rozwiązali.
 #970708  autor: jacek300
 08 sty 2018, 10:51
Testy wykonywałem na Moto G2 (XT1072) i Neffos X1 Lite => ta sama karta sim. Na modemie nie próbowałem - nie mam dostępu do sprzętu.

Ustawienia telefonu => Preferowany tryb sieci => Preferowana sieć 3G (telefon może się więc wyłącznie logować do 2G/3G; do codziennego użytku nie potrzebuję LTE bo szybciej drenuje baterię)

Scenariusz był zawsze taki sam:
1) Pomiar na stabilnym 3G => wynik zawsze 0,35-0,37Mbps
2) Wł/wył trybu samolotowego
3) Telefon w tym samym położeniu co podczas poprzedzającego pomiaru (pkt1) => wynik kilka-kilkadziesiąt Mbps
 #970714  autor: Remington
 08 sty 2018, 11:16
Sprawdź jeszcze czy zmienił się BTS lub pasmo. Do sprawdzenia BTS musisz w tym celu pobrać jakąś apkę, która prezentuje CellID. Może coś się psuje przy przełączaniu. Jak sprawdzić pasmo nie wiem, może ktoś podpowie.
 #970716  autor: jacek300
 08 sty 2018, 11:27
Ok dzięki Remington postaram się sprawdzić te dane => może będzie to jakiś trop. Problem występuje bardzo często (kilka razy dziennie) więc nie powinno być z tym problemu.

Wg mnie mają problem w jakimś elemencie w core sieci bo taka sytuacja występuje w różnych lokalizacjach w Małopolsce więc nie jest to problem jakiejś konkretnej stacji bazowej.

Problem jest bardzo prosty do odtworzenia (przynajmniej w moim przypadku) więc nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcą podjąć tematu.
 #970733  autor: Remington
 08 sty 2018, 12:39
Sprawdź jeszcze (i napisz im na tamtym forum) jaka jest wersja Androida w obu sprzętach.

Jeśli chodzi o odtwarzanie, to poza spychologią i trudnościami komunikacyjnymi (czytanie ze zrozumieniem przez konsultanta itp.) może się okazać przydatne nagrać filmik pokazujący odtworzenie problemu, wrzucić na YT i dać im linka.
 #970762  autor: jacek300
 08 sty 2018, 14:26
Ok, dzięki za wskazówki. Z tym filmikiem to faktycznie bardzo dobry pomysł. Zobaczą, że nie oprócz wł/wył
trybu samolotowego nic innego nie robię (telefon jest dokładnie w tym samym miejscu).
Zaciekawiło mnie to co pisałeś o zamrażaniu sesji w prepaid Orange. Możesz krótko opisać o co chodziło?
 #970769  autor: Remington
 08 sty 2018, 14:56
W Orange prepaid po prostu w pewnym momencie zamierał internet. Pomagało przelogowanie (np. poprzez tryb samolotowy). Było to permanentne na różnych urządzeniach i modemach, trwało kilka lat, ale nie dotyczyło wszystkich. Oczywiście Orange nie potwierdzało problemu. Jakieś 2 lata temu problem zniknął.
  • Strona 24 z 127
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 127
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 127