DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 125
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 125
 #945129  autor: w12
 15 sie 2017, 09:16
Tak.
Nie dostaję sms-ów o próbie połączenia gdy była prowadzona rozmowa.
Nie dostaję sms-ów że ktoś dzwonił gdy telefon był wyłączony.
Nie ma komunikatu: abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci tylko automatyczne zakończenie połączenia.

I to trzeba naprawić.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945132  autor: habish
 15 sie 2017, 09:22
Może na początek całkowicie wyłącz usługę.
Wyślij SMS o treści N na 8023.
Gdy dostaniesz SMS potwierdzający wyłączenie usługi, wyłącz telefon i spróbuj na niego zadzwonić, w ten sposób sprawdzimy czy już działa komunikat "Wybrany abonent jest......."
 #945142  autor: habish
 15 sie 2017, 10:08
Sprawę pierwszego pozostawimy do jutra specjalistą.
Włącz tylko ponownie usługę, aby mogli ją ewentualnie zresetować po stronie systemu.
Wyślij SMS o treści T na 8023, po SMSie potwierdzającym aktywację wyłącz tylko Notkę SMS: *122*00*03# oraz pocztę głosową: *122*00#

Odpal drugi numer, ale nic nie zmieniaj w ustawieniach "Kto Dzwonił".
Zostaw ustawienia domyślne i daj znać czy wszystko działa tak jak powinno.
 #945146  autor: w12
 15 sie 2017, 10:37
Na drugim numerze wyłączyłem pocztę głosową, notkę sms oraz zablokowałem info o kosztach rozmowy.
Zadzwoniłem na wyłączony telefon i usłyszałem komunikat że abonent jest nieosiągalny - widocznie taka treść jest w plusie.
Po włączeniu telefonu z numerem Plusha przyszedł sms o próbie połączenia i że mogę to wyłączyć - N na 8023.
Przy prowadzonej rozmowie jest prawidłowy sygnał zajętej linii.
W tej sytuacji również przychodzi sms że ktoś dzwonił.
Przy odrzuceniu połączenia nic nie przychodzi, tzn. jak dotąd bo to tylko 5 minutowe testy.
Wygląda że jest w porządku.

Szkoda że tak nie jest na tym pierwszym numerze.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945150  autor: w12
 15 sie 2017, 10:48
Te 2 numery są dla dzieci.
Ja to na razie konfiguruję, te operacje przeprowadzam na starej nokii więc co do zasięgu w smartfonach w których zawsze jest gorzej [szczególnie w Samsungach] się nie wypowiem tak samo jak i o jakości rozmów i prędkości LTE.

Pokombinuję jeszcze z tym pierwszym numerem.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945192  autor: w12
 15 sie 2017, 13:52
Co to za zgoda?
.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych. Dane te będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
W eboku mam stan nie ustalony.
Wycofać zgodę?

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945204  autor: w12
 15 sie 2017, 14:40
Okej.

Na pierwszym numerze pojawił się odpowiedni komunikat przy wyłączonym telefonie ale co ciekawe jest on od razu po wybraniu a na tym drugim numerze kilka sekund trwa wybieranie i dopiero wtedy słychać komunikat.
Zaczął przychodzić również sms o próbie połączenia podczas wyłączonego telefonu ale nie przychodzi gdy zajęty.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945273  autor: w12
 15 sie 2017, 18:19
Tak różowo do końca jednak nie jest bo o ile usługa kto dzwonił [gdy wyłączony, poza zasięgiem, zajęty] działa poprawnie to usługa już dostępny nie działa w ogóle pomimo że sprawdzając status otrzymuję informacje że jest to włączone.
To nie działa:
Usługa „Już Dostępny” działa w dwóch opcjach:
1. Opcja I „informuj innych o mojej dostępności” – wysyłanie informacji o
dostępności Użytkownika Usługi, na numery, które próbowały się z nim
połączyć, w czasie jego niedostępności w sieci (aparat wyłączony lub poza
zasięgiem sieci). Usługa będzie realizowana także gdy numer dzwoniący do
jej Użytkownika jest klientem innej sieci.
2. Opcja II „informuj mnie o dostępności innych” - odbieranie informacji o
dostępności w sieci numerów, z którymi Użytkownik Usługi próbował się
połączyć w czasie ich niedostępności w sieci.
No i jak dzwonię na wyłączony numer to ten również nie dostaje sms-a że ktoś dzwonił.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #945413  autor: andx
 16 sie 2017, 14:06
Jak przedstawia się sprawa z roamingiem w Plush? Czy po przekroczeniu granic(y) żeby korzystać z połączeń do kraju trzeba przed połączenie wbijać jakieś kody Itp?
  • Strona 13 z 125
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 125
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 125