DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 125
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 125
 #944457  autor: w12
 11 sie 2017, 09:06
Ustawienie limitów usług premium też wymaga wysłania wielu SMS-ów (każdy dwukrotnie). Jeszcze zastrzeganie danych, jeśli kogoś interesuje: SPRZECIW na 8050, 8051 i 8070 (też każdy dwukrotnie).
Zastrzeganie danych to konkretnie co to jest?
Jeden dotyczy spisu numerów a reszta?
I dlaczego dwukrotnie?

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #944749  autor: w12
 12 sie 2017, 19:57
Ale prawdziwym hardcorem jest poustawiać sobie Ktoś dzwonił i Już w zasięgu. Jak się ją źle poustawia, to gdy mamy zajęte osoba dzwoniąca nie dostanie nawet sygnału zajętości.
To jak to ustawić?

Tu piszą że usługa działa automatycznie i nie ma potrzeby tego uruchamiać.
I. Informacje ogólne o Usługach
1. Usługa „Już Dostępny” to usługa, świadczona przez Polkomtel sp. z o.o., wysyłająca
informację o dostępności w sieci Użytkownika Usługi na numer, który próbował
wykonać połączenie do Użytkownika Usługi, które nie zostało zrealizowane ze względu
na jego niedostępność w sieci (aparat wyłączony lub poza zasięgiem sieci).
2. Usługa „Kto Dzwonił” to usługa wysyłająca Użytkownikowi Usługi informację o
numerze, który dzwonił do niego, w sytuacji gdy połączenie nie zostało zrealizowane
gdy:
a) Użytkownik Usługi miał wyłączony telefon,
b) telefon Użytkownika Usługi był poza zasięgiem sieci,
c) prowadził inną rozmowę i nie miał aktywnej usługi Połączenie Oczekujące.
3. Usługa „Już Dostępny” i Usługa „Kto Dzwonił” nazywane są w Regulaminie łącznie
Usługami.


II. Korzystanie z Usług
1. Usługi są włączane automatycznie, bez konieczności wykonywania żadnych działań przez
Klienta.

2. Usługa „Już Dostępny” działa w dwóch opcjach:
1. Opcja I „informuj innych o mojej dostępności” – wysyłanie informacji o
dostępności Użytkownika Usługi, na numery, które próbowały się z nim
połączyć, w czasie jego niedostępności w sieci (aparat wyłączony lub poza
zasięgiem sieci). Usługa będzie realizowana także gdy numer dzwoniący do
jej Użytkownika jest klientem innej sieci.
2. Opcja II „informuj mnie o dostępności innych” - odbieranie informacji o
dostępności w sieci numerów, z którymi Użytkownik Usługi próbował się
połączyć w czasie ich niedostępności w sieci.
https://www.plus.pl/documents/16/e6f1c5 ... 160114.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #944760  autor: habish
 12 sie 2017, 20:56
@zapytanie.
A to nie wiem. Może zależy to od operatora do którego próbujesz zadzwonić?

Z "Kto dzwonił" nic nie zmieniaj, domyślna konfiguracja powinna być ok, wyłącz tylko Notkę i ewentualnie pocztę głosową.



@watchman
Darmowe.
 #944783  autor: Remington
 12 sie 2017, 22:39
Patryk7588 pisze:@zapytanie.
Z "Kto dzwonił" nic nie zmieniaj, domyślna konfiguracja powinna być ok,
Właśnie jest do bani. Odrzucasz połączenie i po chwili przychodzi SMS z numerem tego, kto dzwonił.
 #944792  autor: habish
 12 sie 2017, 23:42
surface123 pisze:Ciekawe czy kiedyś włącza połączenia oczekujące...
Na razie nie ma takich planów.
Ma to być jeden z wabików aby przejść na abonament, np. Plush Abo na czas nieokreślony.
  • Strona 11 z 125
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 125
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 125