Właśnie już trzy razy usuwałem i dodawałem i dalej nic.
Przynajmniej go widać, w odpowiedzi dostałem że mam tylko jeden numer przypisany
A kij z tym. Nie chce mi się już z tym szarpać.
jarekt pisze:
3. Obstawiam, że uszkodzona jest karta. Albo jest bardzo stara i ma jakieś problemy z LTE (albo urządzenie z nią ma problem). Zalecam wymianę karty w salonie.
---edit---
Napisz jeszcze jaka jest taryfa na tej karicie z problemami LTE.
I chodzi o "Mój Profil"...
Właśnie ta karta z problemami lte była w tamtym roku wymieniona w salonie, bo była starego typu a trzeba mi było tą micro czy nano. W każdym razie mniejszą.
Korzystałem z promocji nakrętkowej.
Była na niej taryfa bodajże play na kartę starter czy jakoś tak.
Ta z tym bandyckim taryfikowaniem neta bez pakietu.
Teraz w smartfonie mam kartę red bulla i lte jest.