DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 3 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
 #926938  autor: biala1991
 20 maja 2017, 10:36
I wyjaśniła się przyczyna awarii, po przeniesieniu system nie czekając na regulaminowe zasilenie przyznaje RWK :) Ktoś w TM zauważył ten błąd więc do czasu usunięcia usterki zablokowali możliwość składania wniosków.
po mojemu to możemy poczekać do końca ważności konta(ja do 20 maja 2018) i dopiero doładować za 25zł.
Z tym odwlekaniem doładowania do maja 2018 to trochę się rozpędziłeś :) ograniczają nas ramy czasowe działania promocji a ta trwa do końca roku (przy dobrych wiatrach, bo odwołać choćby z powodu wspomnianego błędu mogą w każdej chwili)
 #926939  autor: darekka
 20 maja 2017, 10:45
Do końca roku to musimy jesli chcemy załapać się na promocję zlecić i sfinalizowac przeniesienie numeru(patrz. pkt.1.1 -opisuje on co jest przedmiotem promocji-jest nim PRZENIESIENIE)-NIC WIĘCEJ NIE MUSIMY, bo to jest wszystko co jest wymagane aby załapać się na promocję. 8)

Jak się już załapiemy na nią(numer przeniesiemy) to nie mamy ram czasowych na aktywację darmowych 90dni i nowego RWK-musimy jedynie doładować za 25zł(kiedy chcemy możemy doładować, bo na promocję się już załapliśmy przenosząc numer)!!!

Ktoś(jak ja) kto już przeniósł numer ma regulaminem spełniony warunek załapania się na niniejszą promocję z wszystkimi jej zaletami/wadami i na jej zasadach-inni mogą się nie załapać, bo SAMO dokonanie przeniesienie w tej promocji wiąże obie strony prawem nabytym. A zmieniając operatora w tej promocji(zlecając i finalizując to w czasie jej obowiązywania) spełniamy jedyny warunek promocji i otrzymujemy WSZYSTKO co jest zapisane.

Kto skorzystał jest "nietykalny", bo nabył prawa w momencie zlecenia przeniesienia i jego realizacji więc operator MUSI wypełnić zobowiązania promocji czyli PO DOŁADOWANIU(brak ram czasowych od przeniesienia) za 25zł. dać 3msc. za darmo i nowe RWK(jeden raz po aktywacji usługi po doładowaniu). Więc mogą se potupać najwyżej, a i tak MUSZĄ wywiązać się z prawa nabytego.

Ta nietykalność i podwójne RWK oraz cuda z roamingiem są prawdopodobnym powodem "przypadkowego" zdechnięcia formulaża na 90dnizadarmo.pl

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926943  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:07
darekka pisze:Kto skorzystał jest "nietykalny", bo nabył prawa w momencie zlecenia przeniesienia i jego realizacji więc operator MUSI wypełnić zobowiązania promocji czyli PO DOŁADOWANIU
@darekka, nie tak to niestety działa. Profity nabędziesz dopiero po spełnieniu wszystkich warunków promocji, a więc i po doładowaniu. Od tego dopiero momentu jesteś "nietykalny" - wtedy, po nabyciu i aktywowaniu promocyjnej usługi, gdyby operator zakończył promocję następnego dnia, Ty masz dalej prawo do 90 dni NoLimitów i 30GB bo po doładowaniu nabyłeś prawo do tych usług zgodnie z promocją.

Także samo przeniesienie nic Ci jeszcze nie daje - nie nabywasz jeszcze nic (poza prawem do korzystania z taryfy Frii :) i paru innych rzeczy).

Oczywiście można system tak zaprogramować (błędnie - a w T-Mobile to możliwe), że jeśli zdążyłeś przenieść numer, a nawet tylko zdążyłeś złożyć wniosek, to na takim numerze usługa się aktywuje nawet jeśli promocja zostanie wcześniej zakończona.

Można to będzie w praktyce sprawdzić zostawiając 1 numer do samego końca promocji (zakończonej zgodnie z pierwotnym terminem lub przed terminem) i wtedy po zakończeniu promocji testujemy ten numer poświęcając 25zł na doładowanie. Możemy przyjmować zakłady czy promocja wtedy zadziała czy nie. Ja obstawiam, że nie. A jak zadziała to tylko w wyniku błędu :)

PS. Kluczowy jest punkt 2. (2.1.) bo tam są wymienione WSZYSTKIE WARUNKI OFERTY. Punkt 1. to tylko wstęp i opis bez podawania warunków i szczegółów.
 #926944  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:17
Z podanego pkt. wynika jedynie, że jeśli łącznie: przeniesiesz numer oraz doładujesz za 25zł. to dostaniej usługę za darmo na 90dni ale nie widzę nic co by miało nam nakazać doładowanie do końca roku aby z 90dni skorzystać za darmo-jest w regulaminie jeden zapis w pkt.1.1 informujący o dacie obowiązywania promocji polegającej na-"promocyjnym przeniesieniu".
Ostatnio zmieniony 20 maja 2017, 11:21 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926946  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:20
No właśnie nie musisz tego od razu zrobić. Ale jeśli operator zakończy wcześniej promocję to już raczej promocji Ci nie włączą jeśli doładujesz po jej zakończeniu - dokładnie tak samo było np. w Play z Bonusami za Rejestrację - niektórzy zarejestrowali i próbowali aktywować promocję w marcu czy kwietniu bo twierdzili (na podobnej zasadzie jak Ty teraz), że nabyli prawo do Bonusu i że w regulaminie nie ma terminu na aktywowanie tego Bonusu. Oczywiście się przejechali bo nie zdążyli nabyć Bonusu (bo nie wpisali kodu na jego aktywację) więc go nie nabyli więc nie mieli jeszcze do niego praw - i tak - moim zdaniem poprawnie - systemy w Play i u innych opów zaprogramowano i tak działają.

Z regulaminu wynika jasno: warunki (wszystkie - a więc i doładowanie) musisz spełnić w czasie trwania promocji aby otrzymać Bonus. Możesz więc doładować dopiero po kilku miesiącach.
Jeśli doładujesz 1 grudnia to nawet jeśli operator zakończy promocję 2 grudnia to ty nadal będziesz miał 90 dni gratisów (aż do 1 marca) - operator 2 grudnia nie skasuje Ci promocji bo zdążyłeś nabyć do niej prawo dzień wcześniej.
Ale jeśli doładujesz 3 grudnia (a dzień wcześniej operator zakończy promocję) to z gratisów nici bo nie zdążyłeś spełnić warunków i nie nabyłeś tych gratisów - przynajmniej tak to na 99% jest (powinno być) zaprogramowane.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2017, 11:31 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #926948  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:25
Tylko, że w naszej promocji operator proponuje promocję polegającą na przeniesieniu numeru,a spełnienie tego warunku wg.mnie jest pełnym załapaniem się na promocję.
Reszta czyli nowe RWK i 90dni za darmo nalezy się niezależnie od tego czy promo zdechnie czy nie ponieważ my już z niej skorzystaliśmy przenosząc numer.

Co do bonusów za rejestrację w Play to ja na 9 numerach wywalczyłem DODATKO po roku konta od dnia ich upływania nie zaś od aktywacji bonusu jak operator wciskał(teraz w nowej wersji regulaminu napisał, że RWK to wydłużenie DO 365dni-w starych wersjach RWK było wydłużeniem O 365dni) gdyż operator źle realizował swoje stare regulaminy zmieniając klientom ważność konta na 365dni ale od aktywacji bonusa mimo zapisów nakazujących DODANIE roku ważności.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926951  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:37
RWK w Play to była inna broszka spowodowana przez błąd jakiegoś nieudacznika (lub ich grupy), a być może i zwykłą literówkę - w tym wypadku klient mógł być przekonany, że faktycznie konto powinno się przedłużyć o 365 od obecnej ważności konta a nie od daty aktywacji (bo nie było to sprecyzowane, a użyto przyimka "o" zamiast "do"). No i na upartego Play takie reklamacje uznawał zwłaszcza jeśli ich ktoś z góry przycisnął.

Nie ma co się rozpisywać dalej w tej kwestii ale zakładanie w ciemno, że za pół roku (a tym bardziej za rok po zakończeniu promocji) spokojnie sobie "90 dni za darmo" aktywujesz doładowaniem (nie mając 100% pewności czy promocja będzie do tego czasu kontynuowana) jest moim zdaniem niebezpieczne.
 #926952  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:44
Ja tam miałem w nosie powód zapisów Playa-było wydłużenie o 365dni i tego chciałem-stękali, że wsio gra jak zmienili konta na równo 365dni od aktywacji bonusa, odrzucali reklamacje powołując się na inne/bez związku pkt.regulaminu(skrzętnie unikali odniesień do konkrentnego zapisu O 365dni) ale uznać nie chcieli. Dopiero 9 interwencji UKE rozjaśniło im w głowie i przyznali dodatkowy rok konta do tych numerów(do 25 grudnia 2018).

W promo T-mobile również w razie czego im nie odpuszcze(mam 4 limitowane "Masz złotówkę masz no limit..." więc znają mnie dobrze z reklamacji/zwrotów/rekompensat/wydłużeń kont za błędy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926954  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:55
@darekka, reklamację to zawsze warto złożyć. Nawet jak regulamin jest oczywisty i błąd jest po twojej stronie i bez dwóch zdań zaistniały problem nie jest winą np. operatora to ten operator może przychylić się do twojego wniosku (trzeba go tylko dobrze wtedy napisać i absolutnie w nim nie wrzeszczeć) pisząc coś w stylu:

"Z tego powodu reklamacja jest niezasadna ale mając na uwadze pro-klienckie nastawienie operatora i dobro przyszłych naszych stosunków postanowiłam przychylić się do Pana wniosku i uznać Pana konto kwotą..."

Ja kilkanaście razy zawaliłem (zapomniałem, przedobrzyłem, nie doczytałem itp.) różne tematy w różnych sprawach w różnych "miejscach" i moja wina była ewidentna ale napisałem reklamację w odpowiednim tonie i gdzieś tak w 50% przypadków reklamację mi uznawano.
 #926957  autor: darekka
 20 maja 2017, 12:20
Nie zrozum mnie źle-jesli piszę reklamację/zgłaszam coś przez konsultantów to robięto kulturalnie(konsulom zawsze powtarzam, iż nie mam do nich pretensji, bo to nie oni zawalili tylko np. system) i zawsze mam zasadny powód(zajumanie kasy, pad usługi, niewywiązanie się operatora/banku z warunków oferty/promocji itp).

Nie jestem typem :"mnie dejta bo mnie sie należy a jak nie to darł sie bede, że bijo" ale i z drugiej strony nie dam się robić w Karolka w szczególności kiedy zapisy są jasne, ja je spełniłem, a Bank/operator nie wywiązuje się z własnych obowiązków(np.kończyłem umowę z operatorem ale ten mimo moich ponagleń,przypomnień, próśb i gróźb niedostarczył faktury do opłacenia w terminie. Dostałem ją po reklamacji ale po terminie płatności. Opłacona natychmiast ale operator zażyczył sobie odsetek 16 groszy. No nie ja dałem ciała żebym miał odpowiadać, poszła oficjalna reklamacja. Wynik listem poleconym, oficjalnie przeprosili i anulowali odsetki-dla 16 groszy zysku zaryzykowali i stracili koszty obsługi reklamacji, listu poleconego i wnerwili klienta. Zasady są dla obu stron. Nie chodziło tu o 16groszy ale o zasade.
Operatorzy również jak dają ciała to płacą rekompesaty, zwroty za usługi wadliwie działające, wydłużają konta itp. Ja im płace ale i wymagam.

P.S.w Play to nie był pojedyńczy incydent z zapisami: wydłużenie o 365dni(takie zapisy były we WSZYSTKICH regulaminach bonusów rejestracyjnych i dla wszystkich submarek-więc to literówka nie była ale znikoma ilość osób zagłębiła się dokładnie w Regulamin i jeszcze mnie się domagało zrealizowania ich zapisów w pełni więc operatorowi w to graj było-do czasu :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926963  autor: jarekt
 20 maja 2017, 12:50
U opów (i w innych biznesach) jeśli z regulaminem jest w miarę spoko (wg nich, czyli mało reklamacji albo wcale, wszystko w miarę w systemie działa tak jak to sobie w regulaminie zaplanowano i zapisano) to gdy tworzą kolejną ofertę bardzo podobną do poprzedniej albo wręcz identyczną bo tylko daty się zmieniają bo promocje przedłużono albo coś tam delikatnie zmieniono w ofercie to robią kopiuj-wklej ze starego regulaminu i nic nie zmieniają tylko to co trzeba w związku z nową promocją czy nową edycja promocji (np. te Bonusy za Rejestrację w Play).

I błędy, których wcześniej nikt nie zauważył albo się na nie nie powoływał dalej są powielane w nowych regulaminach w kolejnych miesiącach czy latach. A w regulaminach Play/RBM/Fakt jest tego dosyć sporo do dnia dzisiejszego. Niektóre są korzystne dla klientów (bo system zaprogramowano wg błędnych zapisów regulaminu korzystnych dla klienta, choć czasami zaprogramowano niezgodnie z regulaminem ale też korzystnie dla klienta), a niektóre - jak ten RWK - są niekorzystne i w ten zły sposób zaprogramowane.

PS. @darekka, ja nie pisałem w poprzednim poście wprost do Ciebie (nawet słowa typu "twój" napisałem tam z małej litery żebyś wiedział, że nie piszę konkretnie do Ciebei ale ogólnie). Czasami jednak i tak trzeba w reklamacji "nawrzeszczeć" i "żądać", a nie "prosić" i "wnosić".
 #926965  autor: darekka
 20 maja 2017, 13:00
Spoko "nie dąsam" się, również mam doświadczenia różne z reklamacjami ale staram się szanować drugą osobę(pracownika opa/banku) ale jak trzeba to i żądać mi się zdażało za oczywiste winy opa/banku.
Generalnie ZAWSZE zapisy regulaminu są dla mnie wiążące i nadrzędne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926978  autor: biala1991
 20 maja 2017, 15:29
Nie zrozum mnie źle-jesli piszę reklamację/zgłaszam coś przez konsultantów to robięto kulturalnie(konsulom zawsze powtarzam, iż nie mam do nich pretensji, bo to nie oni zawalili tylko np. system) i zawsze mam zasadny powód(zajumanie kasy, pad usługi, niewywiązanie się operatora/banku z warunków oferty/promocji itp).


Moim zdaniem w tym przypadku reklamacja nie byłaby zasadna. Z pkt.2.1 wyraźnie wynika, że trzeba spełnić dwa warunki: przenieść nr i doładować konto. Przeniesienie nr to połowa sukcesu, jeśli z pozostałym warunkiem-doładowaniem nie zmieścimy się w czasie obowiązywania promocji zgodnie z regulaminem usługa nie powinna zostać aktywowana.
Co innego gdyby regulamin narzucał termin doładowania, np. 30 dni od momentu przeniesienia nr. W takiej sytuacji gdyby doładowanie nastąpiło po zakończeniu promocji ale nie przekroczyło tych 30 dni, uważam że prawo zostało nabyte. System z automatu by pewnie odrzucił ale tutaj reklamacja miałaby podstawy.

Zastanawia mnie to przedwcześnie przyznane RWK, może to wcale nie błąd? TM je daje na dzień dobry wiedząc, że za chwilę klient i tak je straci w wyniku aktywacji promocji i to nastąpi nie po trzech miesiącach promocyjnych ale już w pierwszym miesiącu działania początkowo bezpłatnej usługi a wszystko zgodnie z jej zasadami. Szkoda że sama nie będę miała okazji tego przetestować, patrząc z jakim zapałem TM usuwa awarię wątpię żeby promocja miała szansę wrócić do życia :)
 #926982  autor: jarekt
 20 maja 2017, 15:47
biala1991 pisze:Co innego gdyby regulamin narzucał termin doładowania, np. 30 dni od momentu przeniesienia nr. W takiej sytuacji gdyby doładowanie nastąpiło po zakończeniu promocji ale nie przekroczyło tych 30 dni, uważam że prawo zostało nabyte. System z automatu by pewnie odrzucił ale tutaj reklamacja miałaby podstawy.
Tak - wtedy to by było rzeczywiście co innego.
 #926983  autor: darekka
 20 maja 2017, 16:18
@biala1991 trzeba oba warunki spełnić aby tu i teraz dostać 90 dni za darmo ale nie ma terminu na doładowanie, a jedynie na przeniesienie. Uważam, że zmieniając operatora zdobywam prawo do aktywacji usługi 90dni za darmo ale nie mam żadnego ograniczenia w czasie odbioru tego bonusa poprzez doładowanie za 25zł-mogę poczekać i kilka/naście miesięcy aby go odebrać, bo nigdzie nie wskazano inaczej. Gdyby było inaczej to wskazano by w warunkach pkt.1.1 że musimy przenieść i doładować w określonym czasie(24 kwietnia-31 grudnia 2017) i byłyby to warunki wymienione razem. Pkt.2.5 jasno informuje, że 90dni za darmo otrzymamy dopiero po spełnieniu warunku doładowania ale nijak nie ogranicza okresu na takie doładowanie.

Zerknij na inną promocję https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 014326.pdf gdzie jasno operator wymaga spełnienia WSZYSTKICH warunków w okresie promocji aby nabyć prawo do możliwości zdobywania bonusowego doładowania 10zł(wszystko z pkt.2.4).

Problemem jest brak informacji o konieczności spełnienia OBU warunków w okresie promocji-wymagane jest jedynie przeniesienie w jej okresie obowiązywania, a reszta to co innego. W świetle tak napisane regulaminu uważam, iż warunkiem załapania się na promocję jest jedynie wymóg przeniesienia poprzez formularz. Realizując to zdobywamy prawo(bezterminowe regulaminowo) do odebrania "nagrody"-90 dni za darmo poprzez dokonanie doładowania 25zł.
Inna kwestia, że prawdopodobnie po wygasnięciu promocji system mógłby tego nie zrealizować jak należy i wtedy reklamacja byłaby wymagana.

P.S. wiem, że upieram się przy moim stanowisku ale podobnie było z bonusem RWK w Play(zmieniali na rok od jego aktywacji zamiast dodawać rok do obecnej daty ważności)-znaczna grupa forumowego koleżeństwa równiez chciała mnie przekonać, że jestem w błędzie ale jak się okazało dało się wydębić dodatkowy rok(realizacja zapisu "wydłużenie o 365dni").

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #927041  autor: biala1991
 21 maja 2017, 10:07
Problemem jest brak informacji o konieczności spełnienia OBU warunków w okresie promocji-wymagane jest jedynie przeniesienie w jej okresie obowiązywania, a reszta to co innego.

Informacje o warunkach niezbędnych do skorzystania z promocji zawiera pkt.2.1, który z uporem ignorujesz :) skupiając się na nadrzędnym wg Ciebie pkt.1.1.
Jak łatwo zauważyć regulamin dzieli się na trzy części: część pierwsza-nazwana przez operatora Opisem, część druga-Warunki Oferty i część trzecia-Postanowienia Końcowe. Decydujące warunki znajdują się w części zatytułowanej nieprzypadkowo-Warunki Oferty, pkt.2.1 wyraźnie je przedstawia: przeniesienie nr i doładowanie konta. Ty nadajesz części opisowej rangę Warunków, które przecież mają swoje miejsce w innej części. Wg takiej interpretacji warunki są rozbite, przeniesienie w części Opis a doładowanie w części Warunki a to nieprawda, bo obydwa wymogi są zawarte w sekcji do tego przeznaczonej-Warunki Oferty.
Część opisowa jest o tyle istotna, że wyznacza ramy czasowe promocji czyli termin w jakim musimy spełnić dwa warunki określone w pkt.2.1.
Problem w tym, że w pkt.2.1 nie jest dosłownie napisane, że wymienione warunki trzeba wypełnić w terminie podanym w pkt.1.1 (a przecież mogłoby być :) ) W związku z tym limit czasowy przestaje obowiązywać, możemy go pominąć jakby w ogóle nie dotyczył zasadniczej części regulaminu informującej o warunkach i za 10lat kiedy po ofercie nolimit za 25zł nie zostanie nawet ślad, Ty doładujesz sobie konto a operator specjalnie dla Ciebie będzie ją musiał uruchomić. Sory ale to karkołomna interpretacja :)
 #927062  autor: abberline
 21 maja 2017, 12:04
Właśnie przesłałem formularz na 90dnizadarmo.pl. Naprawili "awarię". ;)
 #927197  autor: Durek
 22 maja 2017, 05:43
To ode mnie krótki raport. Potwierdzam, że chyba co nieco naprawili. Dzisiaj miałem przenosiny numeru i :
- taryfa frii, na start 5.01 PLN
- w zainstalowanej aplikacji (i na necie) pokazuje ważność konta do: 01-01-1970
- w zainstalowanej aplikacji (i na necie) info: "Uwaga! Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł."
- miBOA mam "reklamę" zachęcającą do "odebrania bonusu za rejestrację na kartę". Wysłałem takowego smsa :)

EDIT 1: na necie po powyższym zmieniła się data ważności na ... Twoje konto ważne do: 22-05-2018 :)
SMS z info, że "Zlecenie bonusu przyjęte. Realizacje potwierdzimy SMSem".

EDIT 2: Mam problem z aplikacją. Czy zawsze aby z niej skorzystać trzeba wpisywać hasło z smsa (transmisji danych T-Mobile na chwilę obecną BRAK, bo jeszcze nie doładowałem za 25 PLN). Dlaczego pytam. Ano dlatego, że uruchamiam aplikację, aby odczytać kod smsowy muszę fizycznie otworzyć smsa, ale jak chcę powrócić do aplikacji to już go wpisać się nie da bo ... kręci (jakby już miała aplikacja ten kod wpisany) po czym wywala, podaj nr telefonu, wysyła kod i tak w kółko.

EDIT 3: z aplikacją mam dalej jak wyżej, niemniej na innym telefonie odpaliłem aplikację a z mojego przepisuje smsa z hasłem. Bezsens. Za coś wzięło mi 1 PLN bo mam 4,01 i aplikacja pokazuje mi ze mam 300 MB z datą ważności ... jutro.
 #927199  autor: darekka
 22 maja 2017, 06:25
W aplikacji zaznacz przy logowaniu ZAPAMIĘTAJ MNIE(numer musisz mieć w telefonie na, którym masz apkę)-u mnie potrafiło logować poprawnie nawet wtedy kiedy fizycznie numeru w telefonie nie było, bo po pierwszym logowaniu z zapamiętaniem go wyjmowałem.

:arrow: Pamiętaj aby UWOLNIĆ NET do 26 maja 2017-20GB/30dni za darmo.

Data z 1970roku wyświetla się do momentu aktywacji numeru po przeniesieniu poprzez wykonanie np. telefonu (wystarczy puścić "strzałkę". Podczas pierwszego połączenia "odbiera" automat operatora i pogada chwile-ja się tu rozłączam i dzwonię ponownie i tu strzałeczka dochodzi normalnie). Po tym numer zmieni datę na prawidłową ważnośc połączeń(u mnie na 3 numerach RWK się pojawiło BEZ DOŁADOWANIA za 25zł.).

:arrow: P.S. pocztę głosową wyłączyć można kodem: #002# , włączyć *002# .

EDYCJA!!!
Wysłałem 1 sms do Play i z konta pobrało 1zł.-aktywowali(mam w aplikacji 300MB ważne do jutra) nam na starcie ofertę "Bez limitu za 1zł. dziennie" https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 014114.pdf ? To, że aktywowali tą ofertę po przeniesieniu wyjaśnia mi przyczynę darmowego RWK-mamy je w standardzie w momencie aktywowania się tej oferty za 1zł.

Loguje się komuś w tej promocji karta do LTE, bo mam 3 i stację pod nosem ale nawet ręcznie mimo wybrania i potwierdzenia przez telefon logowania do LTE ten nadal siedzi w 3G(nawet na sekundę nie widzę loga 4G)? Wysłałem już w tej sprawie żądanie dostępu do LTE, bo jawnie łamią warunki oferty-LTE mamy mieć automatycznie aktywowane i bez opcji jego zablokowania.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, 07:14 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 3 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25