DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #924262  autor: darekka
 06 maja 2017, 11:37
Ja to czekam na jakikolwiek odzew od sieci(wczoraj formulaże wysłane z rana) ale przenosiny od 20maja. 3 numery z rodziny tak zleciłem,a po 4msc. się zobaczy co dalej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924305  autor: jarekt
 06 maja 2017, 14:51
lucfej pisze:Rok Waznsci Konta na miesiac
Witamy w T-Mobile Polska!

Gdybyś nie wiedział to są u nich (lub były) jeszcze warianty:
- RWK na jeden dzień;
- RWK bez RWK;
- RWK na tydzień;
- RWK na 90 dni;
- RWK na pół roku;
- RWK po złożeniu reklamacji;
- RWK bez RWK bo "RWK nie ma w naszej ofercie";
- RWK w regulaminie ale nie na Twoim numerze;
- RWK za zgody "wysłane" kodem ale tylko w regulaminie;
- RWK za rejestrację przez kuriera ale bez RWK;
- jest jeszcze kilka innych RWK w T-Mobile i Heyah :).
 #924311  autor: mpiter
 06 maja 2017, 15:58
jarekt pisze:
lucfej pisze:Rok Waznsci Konta na miesiac
Witamy w T-Mobile Polska!

Gdybyś nie wiedział to są u nich (lub były) jeszcze warianty:
- RWK na jeden dzień;
- RWK bez RWK;
- RWK na tydzień;
- RWK na 90 dni;
- RWK na pół roku;
- RWK po złożeniu reklamacji;
- RWK bez RWK bo "RWK nie ma w naszej ofercie";
- RWK w regulaminie ale nie na Twoim numerze;
- RWK za zgody "wysłane" kodem ale tylko w regulaminie;
- RWK za rejestrację przez kuriera ale bez RWK;
- jest jeszcze kilka innych RWK w T-Mobile i Heyah :).
Nie sądziłem, że ktoś ogarnia te ich wszystkie warianty RWK. Nawet T-Mobile o to nie podejrzewałem :D
 #924313  autor: biala1991
 06 maja 2017, 16:10
Ja obstawiam, że 31. dnia od doładowania 25zł w tej promocji czyli od jej aktywowania się na numerze, ważność konta się nie zmieni (nie "odnowi się" RWK na kolejny rok).


Też uważam że w 31 dniu ważność konta się nie zmieni... moim zdaniem RWK zacznie się "odnawiać" po 90 dniach :) w momencie kiedy wejdziemy w standardową ofertę no limit i 10GB, tu z Darekką jesteśmy zgodni, odnawialne RWK to integralna część tej oferty a zasady funkcjonowania są jasne.
Zapis o jednorazowym przedłużeniu ładnie wygląda w regulaminie ale nie liczałabym, że przełoży się na praktyczne działanie, nawet reklamować będzie ciężko, bo jak to, operator daje "Rok Ważności" na bieżąco aktualizowany a klient chce wrócić do sztywnych 365 dni sprzed trzech miesięcy? :)
Pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość, dopiero raport z czwartego miesiąca wyjaśni sprawę.
 #924316  autor: darekka
 06 maja 2017, 16:29
Jeśli by tak było to wystarczy zużyć troszkę kasy doładowania za 25zł. aby Usługa się 4 raz nie odnowiła pobierając 25zł, a więc i niezaskoczą wtedy płatne warunki Usługi za 25zł.wg jej Regulaminu(w tym i odnawianie RWK co miesiąc). Taki myk pozwoliłby wtedy na zachowanie pierwotnego RWK za darmo.


Proponuję wydać część kasy z doładowania na MMSy(nie ma ich w ofercie) aby Usługa nie weszła w warunki opcji płatnej po 90dniach co pozwoli zwiększyć szansę na zostanie starego RWK liczonego od dnia aktywacji promocji wg.pkt.2.3.4(być może jednorazowo dostaniemy RWK i nie zmieniać się to bedzie w okresie pierwszych 90dni mimo reaktywowania sie Usługi).

To czy RWK się będzie odnawiać w okresie promocji za 0zł. dowiemy się dopiero po upływie pierwszego miesiąca.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924331  autor: biala1991
 06 maja 2017, 17:35
Myślałam o takim rozwiązaniu ale podejrzewam, że przy braku środków w czwartym miesiącu płatna oferta na dzień dobry przejdzie w stan zawieszenia, które uśmierci nasze RWK.
System TM jest tak zaprogramowany, że jeśli coś ma się uruchomić z automatu to nie ma bata :) Miałam taką sytuację na starterze z promocyjnym pakietem Stronga, wyłączyłam go, dostałam potwierdzenie o dezaktywacji, na Miboa pokazywał się jako nieaktywny a w przewidzianym terminie i tak się odnowił kasując mnóstwo usług, które w międzyczasie włączyłam
 #924345  autor: darekka
 06 maja 2017, 18:35
Takie mniemanie(choć wcześniej wielu sugeruje, że RWK zostanie) i ja mam że w chwili kiedy usługa się przeterminuje to przejdzie na 90dni w uśpienie a następnie po 90dniach konto zmieni termin ważności na 30dni-taki scenariusz wynika z regulaminu usługi w wersji płatnej.

Przecież Usługę płatną mamy od początku tylko ze zniesieniem opłaty przez 90dni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924346  autor: zoltan666
 06 maja 2017, 18:38
darekka pisze:Ja to czekam na jakikolwiek odzew od sieci(wczoraj formulaże wysłane z rana) ale przenosiny od 20maja. 3 numery z rodziny tak zleciłem,a po 4msc. się zobaczy co dalej.
Odzewem będzie kurier z papierami i kartą, no i może jeszcze parę dni wcześniej sms, że wysłali przesyłkę z dokumentami.
 #924390  autor: kaspeed
 06 maja 2017, 21:48
Może by się samemu przenieść tylko kurcze Virgin-->>Tmobile? Czy pobawić się inaczej.Zależy mi na RWK. w sensie by nic nie skróciło..

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #924407  autor: reboot
 06 maja 2017, 23:07
Powiedzcie jak wygląda możliwość wykorzystania tych 25zł w ciągu pierwszych 90 dni (zanim się odnowi płatny 4. pakiet).
Czy mogę bez problemu je wydzwonić np. w roamingu lub na SMS premium i potem w odpowiednim momecie (przed 90. dniem) przenieść się do innej sieci?

WKS
 #924609  autor: darekka
 07 maja 2017, 20:19
Mam stanowisko Operatora w sprawie RWK dla tej promocji. Poniżej link do screena z odpowiedzią i niestety ale RWK dostaniemy w okresie darmowych 90dni tylko raz na samym początku i wg.tej odpowiedzi utracimy je(zgodnie z warunkami opcji płatnej) w przypadku braku kaski na odnowienie usługi po darmowym czasie :evil: Tylko nie gra mi w tej odpowiedzi koniecznośc drugiego doładowania za 25zł. po 90dniach ponieważ kasa nie zniknie z pierwszego doładowania więc nie ma potrzeby doładowywać.
Zdjęcia

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924627  autor: zoltan666
 07 maja 2017, 21:14
W warunkach opcji płatnej nie ma nic o ważności konta, a jedynie jest informacja o zawieszeniu usługi na 90 dni, jeśli nie ma kasy na koncie, aby pobrać opłatę za usługę, więc wydaje mi się, że przyznane na początku RWK nie powinno zostać skrócone z jakiegokolwiek powodu.
 #924629  autor: darekka
 07 maja 2017, 21:41
Zerknij w Regulamin usługi płatnej jeszcze raz-masz tam jasno, że co miesiąc dostajesz nowe RWK(pkt.2.3.4) w momencie odnowienia się usługi(wg.naszej promocji dostaniemy RWK na początku jeden raz ale po tym czasie wszystko wraca do normy z opcji płatnej), jeśli zaś ta z braku hajsu się nie reaktywuje(po darmowych 90dniach) to usługa usypia się na 90dni(konta jeszcze nie skraca) ale po tym czasie jeśli usługa się nie reaktywuje(do 90tego dnia samoczynnie to zrobi jak na koncie zbierzemy 25zł.) konto skraca się do 30dni. Patrz pkt.2.10-2.12.
Reg.usługi płatnej https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 014115.pdf

Skracając do minimum: jeśli nie doładujemy/USŁUGA SIĘ NIE ODNOWI to nasze RWK potrwa max 240dni od jego otrzymania i numer się skasuje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924803  autor: biala1991
 08 maja 2017, 18:03
darekka pisze:Mam stanowisko Operatora w sprawie RWK dla tej promocji. Poniżej link do screena z odpowiedzią i niestety ale RWK dostaniemy w okresie darmowych 90dni tylko raz na samym początku i wg.tej odpowiedzi utracimy je(zgodnie z warunkami opcji płatnej) w przypadku braku kaski na odnowienie usługi po darmowym czasie :evil: Tylko nie gra mi w tej odpowiedzi koniecznośc drugiego doładowania za 25zł. po 90dniach ponieważ kasa nie zniknie z pierwszego doładowania więc nie ma potrzeby doładowywać.
Zdjęcia
No to się nie pomyliłam, zamiast prawdziwego RWK dostaniemy RWK z 90 dniowym terminem ważności, ale i tak jest postęp, bo do tej pory RWK w TM trwał miesiąc :)
 #924810  autor: darekka
 08 maja 2017, 18:26
240dni bedzie "RWK"(no może bardzie tyle dni będzie konto aktywne)od aktywacji po przeniesieniu i braku wydłużenia usługi za 25zł.w opcji płatnej z powodu braku kasy.

EDYCJA:10.05.2017
przesyłki wozi DHL, a jedyne potwierdzenie ze strony operatora to sms z dnia wczorajszego o nadaniu przesyłki-kurier był, przywiózł pachnące nowością karty sim(3 numery zleciłem przenieść i wszystkie karty jak i papierologia przyszła w jednej przesyłce. Zlecenia przeniesienia i reszta papierów była dla wszystkich 3 numerów na jednym kwicie tzn. 1 zlecenie przeniesienia 3 numerów, 1 odstąpienie od świadczenia usług przez starego operatora(dla 3 numerów), i Karta Rejestracyjna osobna dla każdego numeru(3 karty rejestracyjne).
Teraz czekam do 20 maja 2017 czy wszystko zatrybi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #925333  autor: Durek
 11 maja 2017, 18:06
Droga przez mękę. Potwierdzam, że dostarcza papiery DHL. Dzień wcześniej sms od T-mobile z numerem przesyłki. U mnie przenoszone od razu 2 numery (z VM) i papierów tyle, że szok. Kurier mało obeznany co ma wziąć a co zostawić. Zaczął robić swoją robotę, a ja ... papierologię za niego. Sam musiałem wziąć instrukcję i wg niej robić te 2 numery. Błędem jest to, że T-mobile nie oznacza co jest do zwrotu a co dla klienta. Myślę, że jakby zrobili tą "promocję" z przeniesieniem w salonie dla każdego byłoby łatwiej a i dla nich taniej.