DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 96
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 96
 #964492  autor: jarekt
 05 gru 2017, 23:30
a ja myślałem, że przy aktywacji dzisiaj konto będzie ważne do 13.08.2031
Bo może zmienna przechowująca w systemie ważność konta w dniach, może mieć maksymalnie wartość 5000 ?
 #964606  autor: reboot
 06 gru 2017, 14:26
PioSok pisze:Doczekałem się odpowiedzi. Nieźle się uśmiałem:
Pakiety w Pana taryfie są ważne bezterminowo. Przy pakiecie danych w roamingu występuje drobne obostrzenie, dlatego limit jest przyznawany na okres 3 miesięcy. Niestety nie ma tego zapisu w żadnym regulaminie.
To chyba musi być jakiś żart, spytałeś czy w takim razie reklamacyjnie wydłużają ważność i dodatkowo oferują jakąś rekompensatę klientowi?

WKS
 #964658  autor: grzegorzsad
 06 gru 2017, 17:42
Mam zamiar przenieść numer z RBM Energy do Play na Kartę odNOWA a wiosną chciałbym powrócić z powrotem do RBM Energy. Niestety nie ma możliwości zmiany oferty przez 24play.pl (jest tylko możliwość przejścia do:Play na Kartę,Play na Kartę Lubię to,Formuła Play na Kartę).
Czy jest taka możliwość powrotu poprzez inną taryfę ?
 #964677  autor: bobiwr
 06 gru 2017, 18:37
RBM-En -> Play Odnowa - jest taka możliwość bo ją widzę. Powrót bezpośredni nie wiem czy jest. Ale najwyżej skoczysz przez Formułę albo RWK.
 #964694  autor: grzegorzsad
 06 gru 2017, 19:29
bobiwr pisze:RBM-En -> Play Odnowa - jest taka możliwość bo ją widzę. Powrót bezpośredni nie wiem czy jest. Ale najwyżej skoczysz przez Formułę albo RWK.
Dziękuję, to będę musiał wrócić poprzez inną taryfę. :(
 #964823  autor: Dyebyl
 07 gru 2017, 12:13
Mowca- pisze:Witam
Jeśli chcesz zmienić ofertę na Play na Kartę odNOWA, wpisz i zatwierdź kod *163*20#. Zmiana oferty może trwać do 24 godzin. Powoduje utratę wszystkich usług, bonusów i promocyjnych pakietów złotówek.
Czy to znaczy tez, ze strace srodki na koncie glownym? Obecnie mam 35zl.
Nie masz się czym martwić, środków nie utracisz. Jedynie wszelkie rzeczy powiązane z poprzednią umową/ofertą, z której korzystałeś. Ja mam głównie w Play bo często wyjeżdżam za granicę i internet śmiga mi tam bez większych problemów.
 #967187  autor: TomLee
 19 gru 2017, 15:35
Czy jak zamówię pakiety minut i sms w Odnowie, to mogę je wykorzystać na obszarze UE? Będę 2 tygodnie poza PL
 #967304  autor: lukjac
 20 gru 2017, 03:45
wystarczy przeczytać regulamin: "W ramach usługi Użytkownik może aktywować pakiet 100 minut („Pakiet”) do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe (...)"
 #967308  autor: Ryszard Lubicz
 20 gru 2017, 07:38
Będziesz mógł je wykorzystać będąc poza Polską (UE) i dzwoniąc na Polskie numery.

Grażynko wybacz...
 #967345  autor: TomLee
 20 gru 2017, 11:29
Dzięki za pomoc.
 #967509  autor: Gregrin
 20 gru 2017, 23:03
Jak to jest z tymi pakietami w UE ?? Bo ktoś tu pisał ze są ważne 3m-ce i to by się zgadzało (pi razy drzwi) u znajomej. Czyli po 3 m-cach wyczyściło jej konto na internet w UE...
Co ty tym zrobić ?? Pisać reklamacje ?? Bo sam juz nie wiem czy ten pakiet na UE ma byc bezterminowy czy jak...
 #967515  autor: Gregrin
 20 gru 2017, 23:38
jarekt pisze: 4. Paczki Internet UE są ważne przez cały okres obowiązywania Umowy.


https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 122017.pdf
Jak najlepiej (najszybciej) teraz w play składać reklamacje ?? Strona, apka, mail ??

Bo tego ze jej skasowali jesteśmy na 99% pewni bo paczki netu na EU miała 0 a parę dni temu korzystała na jarmarkach. 1% to to ze wykorzystała idealnie do zera całego neta i nie ruszyło jej kasy z konta głównego ;)

EDIT: Przez pakiety w UE miałem na myśli pakiety które dostaje się na UE po zakupie pakietu netu w kraju a nie te kupowane osobno. Szczerze, to tych drugich zapomniałem ;)
 #967953  autor: Johnny
 23 gru 2017, 15:18
Czy ktoś wie, sprawdzał w którym dokładnie momencie pobierają "Haracz" (opłata za nieaktywność w miesiącu).
Dla przykładu: w play24 podane jest "Początek cyklu: 3. dzień miesiąca"
Teraz opłatę pobiorą na koniec 2 dnia miesiąca czy dopiero w pierwszym dniu nowego cyklu czyli 3 dnia miesiąca?
A może wogóle inaczej niż tego się spodziewam?
 #968086  autor: Karlos20
 24 gru 2017, 21:48
Johnny: prosta sprawa.
> Jeśli wyślesz 1 SMSa - z pakietu lub z konta głównego - brak "prowizji".
> Jeśli wydzwonisz 1 sekundę z pakietu (2 sekundy za które policzą 1 grosz z konta głównego) albo wykonasz usługę premium płatną - brak "prowizji".
> Jeśli wydasz za 500 kB 1 grosz z konta lub 500 kB z pakietu - brak opłaty.
Aktywność MUSI być w Twoim wypadku wykonana do 2go dnia miesiąca kalendarzowego. W innym wypadku 3go w nocy lub rano pobiorą 2-złotową prowizję.
Wesołych!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #968161  autor: Gregrin
 26 gru 2017, 00:32
Nie mając nic na koncie (a w tej taryfie nie jest to takie głupie bo najkorzystniej jest jechać na pakietach i SD) tez nie pobiorą tylko trzeba będzie włączać ponownie SD.
 #968167  autor: zoltan666
 26 gru 2017, 00:46
A żeby go włączyć trzeba będzie najpierw doładować konto (informacja na stronie Play).
 #968325  autor: Johnny
 27 gru 2017, 09:02
@Karlos20, @Gregrin, @Zoltan666
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i praktyczne porady.
 #969001  autor: jarekt
 29 gru 2017, 22:49
Chyba pierwszy raz wykorzystano w OdN dodatkowe, ukryte saldo na GB sprawdzane kodem *109#, a niewidoczne w Play24.
Pisałem o tym saldzie, gdy go odkryłem w kwietniu:
jarekt pisze:Regulaminowy kod *108# pokazuje:
*108# w OdN pisze:Stan konta transmisji danych to 0BYTES. Mozesz korzystac z pakietu bezterminowo.
a kod *109# pokazuje:
[b]*109#[/b] w OdN pisze:Stan promocyjnego konta transmisji danych to 0BYTES. Mozesz korzystac ze srodkow bezterminowo.
Więcej tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 80#p921480

Napisałem "chyba", bo może już wcześniej było to saldo wykorzystane do czegoś (ktoś wie?) i mnie to ominęło (zdarza się).
Promocja "9GB na Lato" była dostępna w OdN (darmowe 3GB co miesiąc przez 3 miesiące) ale do niej stworzono 3. saldo z GB, dostępne pod kodem *103# (saldo było widoczne w Play24).

W każdym razie na ukryte i tajemnicze saldo *109# w OdN trafia BzR2 (Bonus za Rejestrację - nowa edycja bez RWK i PromoZŁ, nazywany w regulaminie "Bonus na Start") czyli 50GB (51200MB) na 30 dni (temat o tej promocji tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=91308).

Jak pisałem na początku, w Play24 te 50GB nie jest w ogóle widoczne.
Kod *108# pokazuje 0MB (gdy nie mamy kupionego żadnego pakietu oczywiście).

Tylko właśnie kod *109# pokazuje 51200MB i co ciekawe nie jest podana ich ważność :) (ale na 99% przepadną po 30 dniach):
Kod: Zaznacz cały
Stan promocyjnego konta transmisji danych to 51200.00MB.
Co ciekawe gdy pod *109# mamy 0MB (brak BzR2), to komunikat jest taki:
Kod: Zaznacz cały
Stan promocyjnego konta transmisji danych to 0BYTES. Mozesz korzystac ze srodkow bezterminowo.
Ciekawe jest też to, że w regulaminie promocji BzR2, dla taryfy OdN - jako jedynej - nie podano sposobu (kodu) na sprawdzenie stanu tych 50GB (dla pozostałych taryf podano odpowiedni kod czyli albo *107# albo *108#). Nawet myślałem na początku, że tych 50GB nie będzie w tej taryfie, a jej nazwa wymieniona na początku regulaminu wśród innych objętych promocją taryf, to błąd (jak czasami z Freshami się dzieje).
  • Strona 27 z 96
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 96
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 96