DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 93 z 96
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
 #1167545  autor: Remington
 06 mar 2024, 00:59
Stary limit też Ci się odnawiał 1-go, ale wygasł zgodnie z tym co pisaliśmy.

Oficjalną reklamację najlepiej jak złożysz mailem zaczynając od słów, że niniejszym składasz reklamację i kończąc poproś o podanie nadanego jej numeru. Co ważne poproś o odpowiedź na e-mail, abyś miał wszystko na piśmie.
 #1167601  autor: zalezok
 06 mar 2024, 20:52
Remington pisze:
06 mar 2024, 00:59
Stary limit też Ci się odnawiał 1-go, ale wygasł zgodnie z tym co pisaliśmy.

Oficjalną reklamację najlepiej jak złożysz mailem zaczynając od słów, że niniejszym składasz reklamację i kończąc poproś o podanie nadanego jej numeru. Co ważne poproś o odpowiedź na e-mail, abyś miał wszystko na piśmie.
No właśnie nie odnawiał się. Za każde doładowanie 5zł uruchamiałem pakiet 1GBza5zł i te dane nie straciły się, nadal są widoczne od lat i są ważne bezterminowo. Przy każdym doładowaniu przyznawał się tez pakiet roamingowy i za każdym razem znikał po trzech miesiącach tak jak ostatnio co jest przedmiotem niniejszej dyskusji i było przedmiotem wspomnianej reklamacji. Skoro dane roamingowe były niezużywane to powinny być nadal przypisane w odpowiedniej zakładce w aplikacji z tą różnica że w ubiegłych latach były przyznawane w mniejszych ilościach.
 #1167675  autor: BolekLolek
 08 mar 2024, 10:59
Przeszedłem na ofertę OdNowa, doładowałem sobie konto i w związku z tym mam pytanie: jest w PLAY pakiet jednorazowy 9 zł minuty i SMSy bez limitu do wszystkich w PLAY, czy ten pakiet aktywuje się tylko raz i dożywota (pod warunkiem aktywnego konta) można korzystać za darmo do PLAY?
 #1167710  autor: biala1991
 09 mar 2024, 07:31
biala1991 pisze:
21 lut 2024, 05:37
neotele pisze:
15 lut 2024, 13:12
Mam podobnie, od 2-3 dni.

Coś się u Ciebie zmieniło? bo u mnie nadal nic się nie dzieje :)

Zbliża się zakończenie okresu i strat nie ma :) Czy to możliwe, że zakup pakietu na jednym numerze uratował też inny numer na tym koncie?

Nie to, żeby mnie ten stan martwił, po prostu lubię wiedzieć dlaczego? :D
 #1167712  autor: neotele
 09 mar 2024, 10:31
@biala1991
Ja od b. dawna nie robiłem żadnego doładowania na innych kartach w ofertach Play (choć było doładowanie w Fakcie), a mimo tego, zaprzestali pobierać haracz 5zł w odNOWA, więc raczej nie ma związku pomiędzy doładowaniem jednej karty Play a haraczem na innej karcie.
Nie odpowiem na pytanie "dlaczego?".
Wydaje mi się, że:
- albo jest to ich świadome działanie (bo skoro w Orange to się nie opłaca, to w Play będzie podobnie), choć na stronie z komunikatami brak info na ten temat,
- albo coś padło w ich systemie (na korzyść klientów).

Niech się może wypowie ktoś, komu w ostatnim czasie (20-30 dni) pobrali haracz w odNOWA. Wtedy może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.
 #1167720  autor: biala1991
 09 mar 2024, 15:01
neotele pisze:
09 mar 2024, 10:31
- albo jest to ich świadome działanie (bo skoro w Orange to się nie opłaca, to w Play będzie podobnie), choć na stronie z komunikatami brak info na ten temat
Może Play ma chytry plan, wycofał opłatę ale oficjalnie o tym nie mówi, żeby klienci dalej wydawali kasę :)
neotele pisze:
09 mar 2024, 10:31

Niech się może wypowie ktoś, komu w ostatnim czasie (20-30 dni) pobrali haracz w odNOWA. Wtedy może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.
Popieram.

K-L pisze:A smsy o planowanym pobraniu haraczu mimo wszystko dostajecie, czy nie?
Numer jest poza urządzeniem, nie sprawdzę czy przychodzi sms, nawet nie wiedziałam że powinien przyjść, bo przeniosłam się do Odnowy dopiero miesiąc temu.
 #1167736  autor: neomod
 09 mar 2024, 19:27
K-L pisze:
09 mar 2024, 11:02
A smsy o planowanym pobraniu haraczu mimo wszystko dostajecie, czy nie?
1 Marca otrzymałem smsa ale doładowałem 3 Marca więc nie wiem jak tam z pobieraniem.
 #1167754  autor: biala1991
 10 mar 2024, 07:28
W Play24 ostrzeżenie informujące o stosowaniu karnej opłaty w przypadku niewydatkowania 5zł wyświetla się na obu numerach (na numerze gdzie wydatku nie było i na numerze gdzie był zakupiony pakiet) czyli to jest takie ogólnikowe info, które pokazuje się niezależnie od tego czy numer nie spełnił warunku czy spełnił.
Nie wiem jak wygląda sms ostrzegawczy, jeśli ma podobną treść jak info w Play24 to również może być wysyłany do wszystkich, bez względu na sytuację. Chyba że brzmi bardziej konkretnie, np. "Nie spełniłeś warunku, naliczymy opłatę", czyli otrzymają go tylko wybrańcy :) którzy rzeczywiście są zagrożeni pobraniem opłaty.
 #1167756  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 08:19
biala1991 pisze:
10 mar 2024, 07:28
...Nie wiem jak wygląda sms ostrzegawczy, jeśli ma podobną treść jak info w Play24 to również może być wysyłany do wszystkich, bez względu na sytuację...

Wygląda identycznie jak treść "SMS-a" w P24.
 #1167764  autor: biala1991
 10 mar 2024, 09:54
Jeśli treść wygląda identycznie to moim zdaniem każdy komu wyświetli się info w Play24 dostanie też smsa ostrzegawczego.

Teraz do mnie dotarło, że przecież to jest ostrzeżenie na przyszły okres, jeśli zmigrowałam do Odnowy powiedzmy 15 stycznia i 12 lutego na jednym numerze wykupiłam pakiet to ostrzeżenie, które teraz dostaje pokazuje się dlatego, że do 15 marca powinnam wydać kolejne 5zł czego nie zrobiłam a więc na obu numerach aktualnie nie spełniam warunku a nie tak jak wcześniej myślałam, że na jednym.
Czyli jak rozumiem, jeśli do 15 marca wydam piątaka to info w Play24 zniknie? Jestem świeżakiem w Odnowie i trochę słabo to ogarniam :)
 #1167765  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 09:59
@biala1991
Kieruj się "początkiem okresu rozliczeniowego".
Do tej pory trzeba było wydać minimum 5,- zł, w danym okresie rozliczeniowym, żeby nie skasowali dopełnienia do 5,- zł. Kara była pobierana w nowym okresie rozliczeniowym i spełniała warunek wydatku zabezpieczającego w nowym okresie.
Informacja o zagrożeniu karą nie znika (przynajmniej w www P24) po spełnieniu warunku. Trzeba ją usunąć samemu.
 #1167767  autor: biala1991
 10 mar 2024, 10:19
babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 09:59
@biala1991
Kara była pobierana w nowym okresie rozliczeniowym i spełniała warunek wydatku zabezpieczającego w nowym okresie.
Nie pomyślałam o tym, ciekawe.

Dla jasności, zasilać Playa nie zamierzam, zastanawia mnie tylko ta sytuacja z brakiem opłaty :)
 #1167769  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 10:43
@biala1991
To może być reakcja na wycofanie się Orange z kar.

Zawsze warto rozważyć czy lepiej poddać się karze, czy kupić 1 GB ważny bezterminowo.
Dywagacje w kontekście "lepiej utrzymywać SD za 2,00 zł czy za 2,50 zł miesięcznie. W przypadku braku SD, w ogóle nie ma potrzeby doładowania. Numer będzie ważny 12 okresów rozliczeniowych ze stanem konta 0,00 zł.
 #1167770  autor: biala1991
 10 mar 2024, 11:10
babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 10:43
@biala1991
To może być reakcja na wycofanie się Orange z kar.

Zawsze warto rozważyć czy lepiej poddać się karze, czy kupić 1 GB ważny bezterminowo.
Jeśli to działanie systemowe to dlaczego tak mało osób pisze, że opłata nie została naliczona? Albo już mają wyzerowane konta albo profilaktycznie wykupują pakiety i nie mają okazji się przekonać, że to być może niepotrzebne :D
 #1167774  autor: KC-KARLOS
 10 mar 2024, 11:32
Ja powiadomienia o próbie pobrania daniny nie dostałem, a zawsze one przychodziły, niezależnie czy spełniasz warunki do jej naliczenia czy nie (również przy stanie 0,00).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 93 z 96
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96