DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #924515  autor: reboot
 07 maja 2017, 14:41
darekka - wiem, że tak mówi regulamin, ja pytałem o praktykę, bo z lektury forum wynika, że w T-M teoria z praktyką się rozjeżdża :)

WKS
 #924528  autor: darekka
 07 maja 2017, 15:06
No i właśnie teoria(Regulamin) jest obowiązująca i wiążąca DLA OBU STRON-jak coś nie pyknie złożysz reklamacje i dostaniesz pakiet np. w innej formie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924944  autor: bart223
 09 maja 2017, 12:38
U mnie w szafce zalega starter z jednej z akcji rozdawniczych T-Mobile, z pakietem Strong LTE, ważny do końca czerwca, idzie na nim włączyć RWK I te 20GB? I dostaje się je wtedy na 7dni czy 30?
 #925013  autor: kaspeed
 09 maja 2017, 19:53
Chwilowe problemy sieciowe;) tez to zauwazyłem.A co do Uwalniania neta w 20minut mi dali 20gb

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #928094  autor: zoltan666
 26 maja 2017, 21:24
Tydzień temu aktywowałem te 20 GB na jednym numerze, w wczoraj na drugim. Na miesiąc powinno wystarczyć te 40 GB (jako internet domowy).
 #928847  autor: ign123
 01 cze 2017, 11:13
Wysłałem smsa aktywacyjnego dosłownie 5 min przed końcem promocji (przed północą 26.05), od razu dostałem smsa z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i poleceniem oczekiwania na info o włączeniu pakietu 20GB - nie dotarł do dziś, *103*22# - brak pakietów. Zgłoszenie chcę zrobić za ok 2 tyg. (akurat wtedy przyda mi się ten pakiet) - ciekawe, czy nie będą robić problemów, że "zauważyłem" brak dopiero po 3 tyg. Czy jakiś ekspert od TM może się wypowiedzieć? :)
 #928853  autor: darekka
 01 cze 2017, 11:34
Będą się wymigować brakiem możliwości dodania pakietu GB, bo minął termin promocji-wojuję z nimi o aktywacje 20GB na sporej ilości numerów(wszędzie w okresie promocji wysłane były sms aktywacyjne na, które operator odpowiedział smsem zwrotnym i nic nie aktywowali).
Na argument o spełnieniu warunków promocji przez klienta odpowiadają "minął okres promocji-nie da się aktywować". Fakt do teraz zgłaszałem im to tylko w luźnej korespondencji ale dziś pójdą reklamacje oficjalne(na kilka numerów) i o tyle ich będę gnębił, że tych pakietów starczy na kilka miesięcy(jeden zużyję numer-wymienię na następny, a jak się będą kończyć to na następną partię numerów wyślę oficjalne reklamacje).
P.S. wszędzie mam RWK więc czas mam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2017, 11:36 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #928854  autor: jarekt
 01 cze 2017, 11:34
Reklamację możesz złożyć nawet za 11 miesięcy i 30 dni.
Nikt z tego tytułu nie będzie robił problemów (a na pewno nie byłoby to zgodne z prawem gdyby tak się zdarzyło).

Po swojej stronie dochowałeś terminu i nawet operator jeszcze w czasie obowiązywania promocji (zakładam, że potwierdzenie SMS od TM przyszło jeszcze przed godziną 0:00 27 maja) potwierdził przyjęcie zlecenia.

Tylko jakiś złośliwy i niekumaty konsultant w pierwszej reklamacji mógłby Ci jej nie uznać - wtedy pisz odwołanie od niej i wnoś o większą rekompensatę. To odwołanie pójdzie wtedy wyżej do "poważniejszych" ludzi.

PS. Ekspertem od TM nie jestem. W zasadzie żadnym nie jestem.
 #928862  autor: ign123
 01 cze 2017, 12:14
Dzięki za informacje!

@darekka: Daj znać, jak potoczą się losy reklamacji. Ja swoją złożę w połowie czerwca, zdam raport.
jarekt pisze:Tylko jakiś złośliwy i niekumaty konsultant w pierwszej reklamacji mógłby Ci jej nie uznać - wtedy pisz odwołanie od niej i wnoś o większą rekompensatę.
A jaka jest "startowa" rekompensata, którą jest w stanie przełknąć TM przy uznaniu pierwszej reklamacji? :)
 #928863  autor: darekka
 01 cze 2017, 12:21
Nie ma takiej-możesz wnieść o wydłużenie czasu ważności 20GB z 1msc. na 2msc.(w sumie chyba najlepsza opcja).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #928864  autor: jarekt
 01 cze 2017, 12:29
ign123 pisze:A jaka jest "startowa" rekompensata, którą jest w stanie przełknąć TM przy uznaniu pierwszej reklamacji?
Tego Ci nie powiem.

Jeśli z numeru korzystasz rzadko, ładujesz rzadko (5zł kilka razy w roku bo masz np. RWK) albo numer jest nowy to powiedzmy rozsądna kwota to 10-20zł.
Jeśli z numeru korzystasz intensywnie, ładujesz często (30-50zł co miesiąc), jest to Twój główny numer i brak tych 20GB Bonusu mocno pokrzyżowało Ci plany (z jakiegoś tam powodu) to rozsądna kwota to 20-50zł.
Generalnie sam TM takie kwoty może zaproponować.

Natomiast nieuznanie takiej reklamacji to już grubsza sprawa i żądałbym (ale napisałbym "wnoszę" ale bardziej stanowczo) 1,5-2x więcej.
Oczywiście to musi być w 100% jasna sprawa jeśli weźmiemy pod uwagę zapisy regulaminu i nieregulaminowe działania operatora. Oczywiście w przeciwnym razie Ciebie żadna kara nie spotka (za zbyt wygórowane żądania i za niezasadną reklamację).

Oczywiście możesz wnosić nie tylko o kasę (doładowanie) ale i o inne usługi/pakiety, które operator oferuje.
 #928926  autor: biala1991
 01 cze 2017, 18:11
Na stronie TM wisi banner reklamujący bezpłatny starter z 20GB na 7dni. To aktualne?
Co ciekawe, formularz zamówienia zawiera tylko nazwisko, pesel i z oczywistych względów adres. Z kolei w formularzu na przeniesienie nr dodatkowo wymagany jest też dowód. Czyli własne nr-y TM rejestruje na sam pesel ale wymaga, żeby rejestracja u konkurencji obejmowała również nr i serię dowodu, inaczej do przeniesienia nie dojdzie

Przy okazji, TM wraca do korzeni, od dzisiaj podwójne doładowanie tylko na zaproszenie :) no i żeby dopełnić efektu całkowicie skiepścili zasady
 #928927  autor: darekka
 01 cze 2017, 18:18
Aktualnie Uwalniają Net tylko na dedykowanych starterach-regulaminy http://www.t-mobile.pl/pl/najlepszasiec

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929014  autor: darekka
 02 cze 2017, 08:41
Reklamacja braku 20GB wysłana na pierwsze 5 numerów-wnoszę o wydł.pakietu z 30 do 60dni. Jak braknie następna partia w reklamacji zostanie wysłana.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930918  autor: darekka
 12 cze 2017, 08:15
No i na pierwszej transzy 5 numerów reklamacja uznana :

"Szanowny Panie Dariuszu
W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.06.2017 informuję, że w trosce o naszą współpracę dla każdego z wymienionych przez Pana numerów przyznałam pakiety internetowe 20 GB ważne do 12.07.2017. Niestety nie jest technicznie możliwe, aby przedłużyć ich ważność o 60 dni.

Dodatkowo, ponieważ konto każdego numeru było już nieważne na połączenia wychodzące, przedłużyłam je o rok, aby mógł Pan korzystać z Internetu bez konieczności doładowywania konta w celu przedłużenia jego ważności.

Tym samym, na każdym numerze widnieje pakiet 20 GB ważnych do 12.06.2017. A ważność kont na połączenia wychodzące przedłużyłam do 12.07.2018.
"

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930921  autor: asdaf
 12 cze 2017, 08:29
darekka pisze:Tym samym, na każdym numerze widnieje pakiet 20 GB ważnych do 12.06.2017. A ważność kont na połączenia wychodzące przedłużyłam do 12.07.2018. "
A nie powinno być 12.07.2017 pierwsza data i 12.06.2018 druga?
Ale najważniejsze aby pod kodami na telefonie daty się zgadzały :D
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7