Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
O, taka ciekawostka.manyaky pisze:1. Nie.
2. Nie. Najlepiej teraz.
3. Najpierw przeniesienie, potem 24h oczekiwania na pełną aktywację karty, potem doładowanie i aktywacja pakietu kodem.
4. Tak. 18GB w tej ofercie to tak naprawdę 2 pakiety - 8GB i 10GB. Pierwszy się nie kumuluje, drugi tak. Schodzą wg kolejności 8GB, 10GB, tj.
- jeśli zużyjesz 2GB (z 8GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 10GB,
- jeśli zużyjesz 8GB (z 8GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 10GB,
- jeśli zużyjesz 12GB (z 8GB oraz 10GB), to przechodzi na kolejny miesiąc 8GB.
Oczywiście to teoria dla pierwszego miesiąca, bo dzięki promocji po 6 miesiącach będziesz miał do wykorzystania 14GB i 10GB.
Identycznie u mnie skumulował się pakiet "8GB" z pakietem "9GB"manyaky pisze:Oba się skumulowały i są ważne miesiąc.
Tak, czwarte odnowienie. Dzisiaj o 02:00 jeszcze miałem ok. 2,5GB - dzisiaj po 09:00 (moment odnowienia) 14,5GB.Gregrin pisze:A na pewno dobrze patrzysz ?? Bo orange dziwnie te pakiety wyświetla (łącznie ze złotówkami przeliczonymi na GB). I ile masz tych GB ?? 12?? Czyli czwarte odnowienie ?
Czyli nie tylko mi się skumulowało. Super. Coraz bardziej mi się podoba ta oferta.Marens pisze:Identycznie u mnie skumulował się pakiet "8GB" z pakietem "9GB"
No ale to przez te cztery razy tylko raz zostały ci GB żeby się skumulować czy tylko raz się skumulowało ? Bo trochę chyba sugerujecie ze główny pakiet nie przepada tylko kumuluje się przy odnowieniu a tutaj mamy raczej jednorazowy przypadek z opóźnieniem systemu w kasowaniu pakietów.manyaky pisze:A miałem wczoraj 6GB i je "na siłę" zużywałem - jak widać niepotrzebnie. Gdybym wiedział, że pakiet się jednak kumuluje, to bym je zostawił.
Na 100% nie mam włączonej usługi RWK ,bo przed chwilą sprawdzałam,w w.w. zakładkach,i nie mam nic zaznaczone ,a RWK pisze wyłączone. RWK jednak jest jako gratis przy przenoszeniu numeru i działa do tego dotyczy też tego 1zł na start choć u mnie jest już tylko 99gr,które też ma RWK, tylko promocyjne oryginalnie 1 GB ,otrzymane na start teraz zostały mi tylko resztki w mb są ważne do 28 lutego.Kolega Janekiwan powinien napisać reklamację do orange że nie dostał tego przy przenoszeniu w salonie w standardzie.Więc tu kolega Gregrin opisał prawidłowy stan faktyczny który u niego też jest faktem.Każdy kto dostał przy przeniesieniu numeru w salonie inaczej, powinien to Zareklamować.rudymax pisze:Przeczytaj mój poprzedni wpis jeszcze raz. Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa. Wiem co napisał wcześniej kolega @janekiwan.Gregrin pisze:Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.
Tak na marginesie, widzę, że nie możemy się zrozumieć Zasugerowałeś poprzednio, że piszę to samo. Otóż różnica polega na tym, że mimo wyłączonej usługi RWK u nas obu, kolega @janekiwan miał 0 zł ważne 31 dni na wychodzące, gdy ja miałem 1 zł ważne 366 dni na wychodzące. Chcę przenieść jeszcze jeden numer przez salon i dlatego drążę temat, bo istotne jest dla mnie, żeby uzyskać konto ważne 366 dni na wychodzące bez włączonej usługi RWK. Odpowiedź koleżanki @sa może mi w tym pomóc. Przeniesienie numeru wnioskiem online odpada, bo skutkuje automatycznym włączeniem RWK. Po uruchomieniu startera, przychodzi od razu sms z numeru 8002 o włączeniu usługi.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko wyjaśniłem zrozumiale
Dziękuję za odpowiedź. Na wszelki wypadek przy przenoszeniu też wybiorę smart.sa pisze:Na 100% nie mam włączonej usługi RWK ,bo przed chwilą sprawdzałam
Ja zapomniałem sobie wybrać taryfy wiec smart jest wybierana domyślnie. Ktos pisał ze do free nie można przejść w salonie ale nie wiemy jaki konsultant mu to powiedziałrudymax pisze:Na wszelki wypadek przy przenoszeniu też wybiorę smart.
Niektórzy twierdzą, że da się przenieść przez salon do Free, ale ja nie mogłem. Przenosząc poprzedni numer poprosiłem właśnie o Free, ale konsultant stwierdził, że nie ma możliwości wskazania tej taryfy i odczytał mi wszystkie możliwe. Trochę przypadkowo, bez zastanowienia wybrałem ONE.Gregrin pisze:Ja zapomniałem sobie wybrać taryfy wiec smart jest wybierana domyślnie. Ktos pisał ze do free nie można przejść w salonie ale nie wiemy jaki konsultant mu to powiedział
Jeśli Garfield nie ma w tej chwili aktywnego numeru na żadnej karcie (w VM numer wyłączyli a w Orange nie włączyli) to nie odbierze smsa z kodem i przenosiny online nie zostaną nawet rozpoczęte. W realnym salonie też pewnie będą trudności ale może uda się, jeśli trafi na konsula któremu będzie się chciało męczyć i będzie znał system.Gregrin pisze:To jak ci się nie chce iść do salonu to przenieś gdzieś gdzie da się to zrobić online (virgin, lajt ?)