Ricki1980 pisze:Krótko przed północą numer z Virgin Mobile przestał działać i chwilę później karta Orange otrzymała wiadomość potwierdzającą aktywacje nowego numeru. Niestety ani rozmowy, ani sms'y nie działają. Dzwoniąc pod wskazany numer łączy dość długo i po dłuższej chwili odrzuca połączenie. Bonusowe 2 GB danych działają na karcie Orange i to chyba na tyle.
U mnie wszystko śmiga jak należy. 10 min po północy na starą kartę przyszedł sms od Orange, że numer został przeniesiony. Po godzinie (wcześniej nie mogłem) zadzwoniłem z karty Orange i wyświetlał się już przeniesiony numer. Dzisiaj od rana testuję i nie ma problemów, można dzwonić i odbierać z sieci macierzystej i z obcych.
BTW w październiku przenosiłem numer do Orange w salonie i na karcie było 1pln ważny rok, ale nie jako promocja rwk, ta promocja była i jest nadal wyłączona na tym numerze. To dosyć istotna różnica, dlatego zastanawiam się, czy obecnie zasady przeniesienia w salonie też uległy zmianie? Może ktoś ostatnio przenosił przez salon i mógłby się podzielić wiedzą.