DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #909306  autor: Gregrin
 04 lut 2017, 14:49
Maniek99 pisze:A może liczba wyłączeń była naprawdę masakryczna.
Raczej liczba zgłoszeń od konsultantów do działu technicznego z prośbą dodania nowego użytkownika i doszli do wniosku ze skoro robi to dział techniczny to warto odciążyć salony które kosztują gruba kasę a muszą się zajmować rzeczami które i tak nie przynoszą skutku zamiast proponować abonamenty :D Co by potwierdzało ze maja bardzo fajne statystyki przyjęć numeru w q4 2016 mimo ze raczej nie mogą być zadowoleni bo odejść maja jeszcze więcej ;)

Swoja droga to znaczenie salonów coraz bardziej się umniejsza a to już nie jest powód do radości chociaż w tym przypadku skoro w salonie jest problem z przeniesieniem numeru to bardzo fajna alternatywa...
 #909313  autor: asdaf
 04 lut 2017, 15:09
Gregrin pisze:chociaż w tym przypadku skoro w salonie jest problem z przeniesieniem numeru
W salonach jest problem z przeniesieniem bo "konsulowie" nie chcą za darmo pracować.
Gregrin pisze:Swoja droga to znaczenie salonów coraz bardziej się umniejsza a to już nie jest powód do radości
To nieunikniony, chociaż przykry efekt "internetowienia".
Ps. przenoszę numer eksperymentalnie w celu wypróbowania procedury.
 #909321  autor: areksz
 04 lut 2017, 15:36
Cóż na to przeniesienie do Orange złożyłem 3 skargi do UKE i 6 reklamacji do ich Rzecznika .
W ostatniej zaproponowałem, że skoro w salonach nie potrafią przenieść numeru to może przez internet.
Podałem też link do tego forum (telepolis.pl)gdzie był opisany problem...
Obawa o złą prasę może ruszyła górę...
 #909324  autor: Gregrin
 04 lut 2017, 15:40
asdaf pisze:W salonach jest problem z przeniesieniem bo "konsulowie" nie chcą za darmo pracować.
Nie zgadzam się całkowicie. Ze swojego doświadczenia z 3 salonów:
1. Konsul próbuje i mówi ze wniosek trzeba przesłać i to trochę potrwa i sugeruje salon firmowy.
2. Konsul próbuje, nie wie ale dzwoni na infolinie i znowu informuje ze trzeba wysłać zgłoszenie ale ja dziękuje bo liczę ze podejdę do salonu firmowego.
Po podejściu do salonu firmowego i zobaczeniu ze w soboty jest tylko do 14 podszedłem do 3 salonu.
3. Konsul próbuje, dzwoni na infolinie i informacja ze ten problem będzie rozwiązany i zgłoszenie już poszło a konsul poprosił o moje dane i zapowiedział ze zadzwoni gdy będzie można już przyjść i podpisać papiery. Dzięki temu gdy przyszedłem mimo awarii systemu w orange wystarczyło ze podpisałem dokumenty a zlecenie zostało zrealizowane następnego dnia.
Wiec nie dam sobie złego słowa na konsultantów powiedzieć ;) A to ze wszędzie znajda się czarne owce to normalka a nie domena Orange, przynajmniej w moim mieście.
No i kłopoty z systemem to tez osobny temat wiec rozdzielajmy system od konsultantów,
asdaf pisze:Ps. przenoszę numer eksperymentalnie w celu wypróbowania procedury.
Super, przyda się informacja z pierwszej reki jak działa to w praktyce :). Z ciekawości, miałeś kiedyś problem z przejściem do orange (jakieś stare konta przeszkadzają) ?
 #909332  autor: garfield-
 04 lut 2017, 16:34
nio, chyba ogólnie za duży burdel był, łącznie z dystrybucją kart, a teraz jak im baza schudła, to widzę, że ruszyła maszyna, żeby prepaid odbudować. Jak tu ktoś na forum napisał - wysoko grają.

sądzę, że nałożyło się tak naprawdę kilka rzeczy - trend na rynku, koszty z dystrybucją i obsługą w salonach i jeszcze pary rzeczy. Pamiętajmy, ,ze po stronie nju już mają gotowy mechanizm (co prawda dla abo), ale w kontekście organizacyjnym nie wiele to zmienia.

Będzie ciekawie :) Chętnie to przetestuję :)

Co ciekawe od razu informują o trafieniu do Orange Free, gdzie zawsze było to nie możliwe na etapie przenoszenia i włączają usługę RWK anie dają ważność 365 dni, a to jest różnica, bo niektóre usługi się wykluczają z tą usługą
 #909354  autor: zwariowany.kurczak
 04 lut 2017, 18:04
pozostałe pakiety już nie działają? był fajny za 24 czy 26zl... pamiętam 3 do wyboru, ktoś coś o nich wie.

+ aż taki napływ z salonów "nie da się" wkurzonych Klientów?
+ burdel w CRM może się w końcu posprząta
- z nju do O nie było bonusów (tych fajnych pakietów) teraz tylko ten za 28zł :shock:


ruch bardzo fajny, choć leżaki w NJU mają lepiej...
 #909361  autor: Wosiu96
 04 lut 2017, 19:25
Wniosek wypełniłem dziś o 1 w nocy i żadnego powiadomienia.
@asdaf też ci nic dziś nie ruszyło i masz status: Przekazane do realizacji?
Co do konsultantów to muszę ich również obronić ponieważ w 1 salonie Pani walczyła z przeniesieniem a w 2 sama się przyznała, że nigdy w takim systemie nie pracowała i po 11 próbach powiedziała, że nic nie da się zrobić.
 #909365  autor: asdaf
 04 lut 2017, 19:58
Wosiu96 pisze:@asdaf też ci nic dziś nie ruszyło i masz status: Przekazane do realizacji?
Ale co Ty byś oczekiwał, że kurier już jedzie? Nie, no dajmy im trochę czasu - powiedzmy tydzień. A w to reklamowe: "Kartę dostarczymy Ci nawet w 48 h." nigdy nie uwierzę - u żadnego operatora.
 #909367  autor: Wosiu96
 04 lut 2017, 20:04
asdaf pisze:
Wosiu96 pisze:@asdaf też ci nic dziś nie ruszyło i masz status: Przekazane do realizacji?
Ale co Ty byś oczekiwał, że kurier już jedzie? Nie, no dajmy im trochę czasu - powiedzmy tydzień. A w to reklamowe: "Kartę dostarczymy Ci nawet w 48 h." nigdy nie uwierzę - u żadnego operatora.
Ta już pod moim domem stoi... :lol: A tak poważnie to chodziło mi o kwestię taką czy dostałeś sms z potwierdzeniem, iż dane się zgadzają i numer zostanie przeniesiony. Ale widocznie w sobotę ten dział nie zajmuję się tymi kwestiami bądź mają wolne ;)
 #909373  autor: asdaf
 04 lut 2017, 20:49
chodziło mi o kwestię taką czy dostałeś sms z potwierdzeniem, iż dane się zgadzają i numer zostanie przeniesiony.
Takiego smsa to można się spodziewać gdy kurier podpisane przez Ciebie dokumenty dostarczy do "centrali". I możliwe że to nastąpi po kilku dniach. Tak to wygląda u innych opów w takich sytuacjach. (Napisane na podstawie doświadczeń z Nju + inni)
 #909375  autor: bebolek1
 04 lut 2017, 21:14
Wosiu96 pisze:
asdaf pisze:
Wosiu96 pisze:@asdaf też ci nic dziś nie ruszyło i masz status: Przekazane do realizacji?
Ale co Ty byś oczekiwał, że kurier już jedzie? Nie, no dajmy im trochę czasu - powiedzmy tydzień. A w to reklamowe: "Kartę dostarczymy Ci nawet w 48 h." nigdy nie uwierzę - u żadnego operatora.
Ta już pod moim domem stoi... :lol: A tak poważnie to chodziło mi o kwestię taką czy dostałeś sms z potwierdzeniem, iż dane się zgadzają i numer zostanie przeniesiony. Ale widocznie w sobotę ten dział nie zajmuję się tymi kwestiami bądź mają wolne ;)
Zeby dostac takiego sms musisz podpisac dokumenty przeniesienia i pelnomocnictwo, gdy robisz to w salonie to konsultant zaznacza w systemie ze podpisales i jest to szybko. A wiec ta procedura moze trwac dluzej, ale masz pewnosc ze nie wrocisz z kwitkiem. A dzial przeniesien pracuje pn-pt do 18 chyba jak wszystko w PL
  • Strona 1 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10