DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #908585  autor: ja.michal
 31 sty 2017, 21:22
Hohopitan_1980 pisze:U mnie problem był ponieważ w przeszłości miałem kilka numerów w orange i mój problem polegał na zbyt dużej ilości kont.
No to może tutaj jest problem. U siebie od początku pilnuję, aby wszystko wpadało na jedno konto. Teraz pewnie będzie prościej bo jest wymóg rejestracji i do tego wszystko zaczyna być identyfikowane w głównej mierze po PESELu.

Życzę powodzenia w dalszych bojach. :)
rudymax pisze:Czy dobrze zrozumiałem, że przeniosłeś do Orange numer internetowy play? Możesz podać w jakiej był taryfie?
Tak. Nazwy taryfy nie pamiętam, ale najnowsza bo starter był kupiony jakieś dwa miesiące temu. Dokładnie taki: http://www.play.pl/oferta/play-internet ... 4glte-9zl/


Właśnie, co do Orange. Niestety, ale w Mój Orange można podpiąć maksymalnie pięć numerów. :( Na razie ustalam czy da się pulę jakoś zwiększyć czy nie. Na razie widzę, że nie ma znaczenia czy są same prepaidy na koncie, abonamenty czy mieszanka.
 #908610  autor: niumen
 31 sty 2017, 22:45
Cześć. Takie pytanko, ile mam czasu na aktywacje przeniesionego numeru do Orange? Wiem, że w Play 3 lata. Nie mogę znaleźć tego w regulaminie Orange
Pozdrawiam
 #908620  autor: niumen
 31 sty 2017, 23:18
To wiem:) mi chodzi o aktywacje-numer aktywuje sie po wykonaniu połączenia, wysłaniu sms, sprawdzeniu stanu konta. Nie chce go jak najdłużej aktywować jedynie zachować fajny numer. w Play jest tak:
Aktywacja Zestawu Startowego „Play na Kartę” jest możliwa w ciągu 3lat od momentu przeniesienia numeru.
 #908634  autor: Gregrin
 01 lut 2017, 01:52
U mnie numer już tez aktywny :) Co ciekawe sms'y ze mam 60dni nolimitu przychodziły jeszcze na stara kartę (i ona się meldowała gdy dzwoniłem na swój numer) ale po włożeniu nowej karty (do drugiego telefonu) od razu można było z niej dzwonić :)
PS. numer włączył się w taryfie smart. Chyba nikt mnie nie pytał o to do jakiej chce trafić taryfy.
PS2. Bonus za rejestracje chyba tez ciągle jest aktywny.
 #908635  autor: Wosiu96
 01 lut 2017, 01:56
Bonus do 28.02 przedłużyli ;) Mam nadzieję, że w najbliższe niedziele nie będą znowu robili platformy i bez problemu w salonie firmowym przeniosę numer ;)
 #908637  autor: Gregrin
 01 lut 2017, 02:42
Wosiu96 pisze:Bonus do 28.02 przedłużyli ;)
Chodziło mi ze bonus aktywowany na numerze tymczasowym jest chyba dalej aktywny na numerze przeniesionym. Mam problem z zarejestrowaniem się na orange.pl, może jeszcze za wcześnie ? Szkoda bo liczyłem ze aktywuje go po 60dniowym nolimicie :/ Może przenosiny do nju załatwią sprawę ;)

Jeszcze chciałem się podzielić wrażeniami z załatwianiem problemu gdy nie przeniosło mi numeru w poniedziałek.
Na czacie (dostępny z innego numeru bo przecież jeszcze nie byle w orange) po drążeniu tematu konsultant stwierdził ze widzi tylko ze numer oczekuje na wyznaczenie daty przeniesienia przez dawce i nie mógł nic zrobić.
Na infolinii (jako ze chodziło o sprawę prepaidu) w ogóle stwierdzili ze prepaidem się nie zajmują i odesłali do salonu gdzie przenosiłem :shock: Ja wiem ze prepaid jest niszowy ale żeby aż tak ?
Dopiero gdy udało mi się skontaktować z osoba która przenosiła mój numer okazało się ze "coś się zacięło" (czyli czegoś nie sfinalizowali i wniosek nie poszedł do dawcy ani nie ruszyła cala procedura) i po kontakcie konsultantki z infolinia techniczna proces ruszył.

Rada dla pozostałych:
Po 1 wziąć sobie numer kontaktowy do salonu/osoby która przenosi nasz numer by w razie problemu zapytać co się dzieje i pchać sprawę do przodu.
Po 2 (najważniejsze) czekać na sms z orange (automat?) ze wyznaczono date przeniesienia. Chyba standardowo powinien przyjść do paru godzin po wizycie w salonie no chyba ze robiliśmy to późno to wtedy prawdopodobnie na drugi dzień.
 #908697  autor: ja.michal
 01 lut 2017, 14:17
Takie pytanie. Sam nie wyznaczałeś daty przeniesienia? To normalne pytanie przy składaniu wniosku o przeniesienie i zawsze u siebie mówiłem, że na jutro. Było na jutro za każdym razem.
 #908711  autor: Gregrin
 01 lut 2017, 14:36
ja.michal pisze:Takie pytanie. Sam nie wyznaczałeś daty przeniesienia?
Wyznaczyłem na 31 ale "nie poszło". Po interwencji na infolinii dla konsultantów w końcu to sfinalizowali i dostałem sms z potwierdzeniem przeniesienia na 1.02.
Generalnie platforma orange mieli strasznie wolno i dopiero dziś po południu można było się do mnie dodzwonić z innej sieci niż orange (do południa tylko ja moglem dzwonić z tego numeru a dla innych by komunikat ze numer nie istnieje).

PS. Nie umiem podpiąć tego numeru pod konto w orange.pl. Przy probie dodania wybieram: "chce dodać kolejna usługę do mojego konta (nie mam do niego loginu i hasła)" i przekierowuje mnie na stronę na której pisze tylko "kilka usług w jednym koncie" i nie ma tam nic więcej.
Przy rejestracji numeru do nowego konta (po wybraniu loginu, hasła i podaniu maila oraz zaznaczeniu zgody) wyrzuca mnie na stronę 404.
To wina tego numeru czy aktualnie na stronie orange są takie problemy ?? Sprawdzałem na 3 przeglądarkach...
 #908719  autor: rudymax
 01 lut 2017, 14:54
Może wszystko się jeszcze poprawnie nie ułożyło. U mnie po przeniesieniu nie działał *555 na sprawdzenie numeru. Sprawdzałem kilka razy. Byłem przekonany, że tak zostanie, ale sprawdziłem po około 2 tygodniach i działa.
 #908794  autor: Gregrin
 01 lut 2017, 22:12
ja.michal pisze:Co do Mój Orange, nie masz przypadkiem już 5 numerów podpiętych do konta?
Nie to nie było to. Dziwne ze adacomp tez nie umiał utworzyć konta. Nie wiem co było u mnie przyczyna ale wybrałem połączenie z konsultantem przez aplikacje na telefonie i założył mi konto bezpośrednio ze strony w taki sam sposób w jaki ja próbowałem to robić ale u niego po prostu poszło i tylko słyszałem jak na głos sobie mówi klikając kolejne "dalej", "dalej" podczas gdy u mnie dawno by się wysypywało.
Konsultant polecił na przyszłość czyszczenie danych przeglądarki ale żeby to przetestować musiałbym chyba usunąć te konto i próbować zakładać je na nowo nie mając pewności czy zadziała ;)

PS. Taka ciekawostka. Na koncie GB mam 300GB ale nie mam żadnych bonusowych złotówek. Moze jednak nie zaliczyli aktywacji bonusu na numerze tymczasowym do tego numeru :) To znaczy ze chyba dam rade jeszcze włączyć bonus na aktualnym numerze za 60dni :D
 #908810  autor: ja.michal
 02 lut 2017, 01:55
Również miałem problem przy dołączaniu konta, ale to było w dniu przeniesienia. Co ciekawe wywaliło się po zakładce podania loginu i hasła, ale późniejsza próba logowania się na podane dane zakończyła się powodzeniem. Nawet mail aktywacyjny dotarł.

No to u mnie tylko 100 GB za rejestrację i to na 30 dni.
 #908856  autor: Gregrin
 02 lut 2017, 11:32
ja.michal pisze: ale to było w dniu przeniesienia
Tak jak u mnie.
ja.michal pisze:Co ciekawe wywaliło się po zakładce podania loginu i hasła
Tak samo. Wyświetliło błąd 404.
ja.michal pisze:ale późniejsza próba logowania się na podane dane zakończyła się powodzeniem. Nawet mail aktywacyjny dotarł.
U mnie nie dało się zalogować a przy ponownej rejestracji login nie był zajęty wiec na pewno nie dochodzily do skutku.
Co ciekawe konsultantce poszło bez problemu :/
 #908917  autor: ja.michal
 02 lut 2017, 16:53
Gregrin pisze:Tak samo. Wyświetliło błąd 404.
To samo, ale logując się na podane dane udało się.

Dobra, teraz będzie walka, aby odpiąć numer i zrobić nowe konto. :? Limit 5 numerów to jakieś nieporozumienie.
 #908920  autor: Gregrin
 02 lut 2017, 16:58
ja.michal pisze:Dobra, teraz będzie walka, aby odpiąć numer i zrobić nowe konto. :?
Usunąć możesz sam. Po zalogowaniu prawy górny róg (ikonka ludzika) i po kliknięciu jest opcja usunięcia konta. A w zakładce moje konta można odpinać (ale z głównego konta).
Ostatnio zmieniony 02 lut 2017, 17:01 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #908921  autor: ja.michal
 02 lut 2017, 16:59
Tak, wiem. Chodzi o to czy jak usunę to będzie mógł spiąć kilka w nowe konto. Może być różnie.

Ewentualnie można się trochę wstrzymać bo niedługo ma być nowy Mój Orange.