DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #907844  autor: areksz
 28 sty 2017, 14:51
Janki koło Warszawy CH.
Też nie mają kart dla przenoszących...
Pruszków ul.Kraszewskiego 33 rok temu też nie potrafili przenieść dwóch numerów...teraz to samo!
Brawo Orange , ze macie takich dylerów ...
Czemu płacicie tym salonom prowizje?

Brawa..
 #907847  autor: Maniek99
 28 sty 2017, 15:06
A może samo telepolis wystąpi z zapytaniem do rzecznik Orange, czemu nie zrobią porządku z tym burdelem?
Jak macie jeszcze chęci i zebrało się kilka osób to ślijcie skargi do UKE, będzie ciekawej ;)
Możecie zalinkować im ten wątek.
 #907857  autor: przemo_one
 28 sty 2017, 15:39
Drodzy Koledzy i Koleżanki,

Z przykrością muszę was poinformować, że moja próba przeniesienia numeru do Orange na kartę zakończyła się niepowodzenie. Właśnie wróciłem z salony i dowiedziałem się, że w systemie widnieje informacja o błędzie. Moja karta z numerem jest zarejestrowana i ma aktywne połączenia wychodzące. Niestety mimo to Orange nie dokonało przeniesienia numeru (po ówczesnym przyjęciu zlecenia).

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2017, 16:21 przez przemo_one, łącznie zmieniany 1 raz.
 #907860  autor: Wosiu96
 28 sty 2017, 15:44
Widzę nie tylko ja mam problemy ;) Jak po niedzieli nie będę mógł przenieść to trzeba będzie skontaktować się z rzecznikiem. Jeżeli to nie pomoże UKE zostaje ;)
 #907871  autor: Maniek99
 28 sty 2017, 16:28
Rzecznik co najwyżej poprosi o namiary na salony, ewentualnie wskaże taki, w którym jest to możliwe. Ale to nic nie zmieni, już to przerabiałem. Gdyby mieli coś zrobić to już by dawno zrobili.

Tylko skargi do UKE mogą dać jakiś długofalowy efekt.
 #907891  autor: sa
 28 sty 2017, 18:33
A ja jestem w połowie drogi, tj wniosek zaliczył centralę i wrócił do salonu ,salon wypisał papiery i mam nadzieję wysłał gdzie trzeba.Dostałam kartę z numerem tymczasowym który został zarejestrowany.A tam 1 Gb na start plus 1zł na głównym i taryfa smart. Teraz czekam na numer główny i liczę że w poniedziałek maks wtorek będę już na swoim własnym numerze działać.Aha dobra wiadomość jak sygnalizował już wcześniej kolega"Ja Michał' orange też dał mi kartę sim z możliwością wyłączenia pinu w telefonie i jest to simka na której pisze" USIM.MC.P", na której wyłączenie pinu to drobiazg.
 #907935  autor: ja.michal
 28 sty 2017, 20:46
Konoko pisze:Bo problemy pojawiają się gdy klient miał już wcześniej zarejestrowaną kartę lub miał abo, często jeszcze w Idei i wtedy program nie pozwala konsultantowi na zmiany na starym koncie klienta a na nowym też coś nie można wstawić bo stare stwarza konflikty.
Możesz potwierdzić, że byłeś "nienotowany" w Idei, Orange i Nju do czwartku przed przenosinami?
Ależ byłem i jestem. :) Mam na jednym koncie Free Net, Smart Plan, dwie party prepaid z Free Net na kartę. Przy przenoszeniu był jakiś problem bo widać było, że jest jestem w systemie. Pani nie mogła wprowadzić danych. Potem zalogowała się na jakiś system, który wygląda jak Mój Orange na stronie Orange. Sprawdziła numer klienta (ten zaczynający się do 1.) i potem w jakimś (chyba) innym systemie zleciła przeniesienie numeru jak przypuszczam z podaniem numeru klienta (prawdopodobnie system dociągną sobie dane osobowe do wniosku o przeniesienie). Była jakaś mała perturbacja, ale poszło potem bez problemu. Numer przeniesiony zgodnie zgodnie ze zleceniem czyli na drugi dzień.

Z kartami SIM do przeniesienia to pic na wodę bo to są te same karty, które mają dla nowych klientów abonamentowych. Widzę to z własnej praktyki wymian SIM i podpisywanych umów, a i sama obsługa salonu, właściwie trzech w różnych miastach, mi o tym powiedziała.
 #907968  autor: Konoko
 28 sty 2017, 21:48
ja.michal pisze:... Przy przenoszeniu był jakiś problem... Pani nie mogła wprowadzić danych.... ...Była jakaś mała perturbacja, ale poszło potem bez problemu....

Właśnie chodzi o te małe problemy, perturbacje. Pani była "kumata" i sobie z tym poradziła, ja też trafiłem na ambitnego konsultanta co to "chciał", ale na forum większość miała do czynienia z "nie da się".
 #908006  autor: sa
 29 sty 2017, 01:57
No i moja "zabawa" :mrgreen: z orange od 14 stycznia zakończyła się powodzeniem :D tj dziś o 1:30 dostałam smsa o włączeniu numeru do sieci orange,Sprawdziłam simke playa i już nie była aktywna a po wykonaniu testowego połączenia na drugi numer to mój własny numer pojawił się na wyświetlaczu.Wiwat orange .Od wysłania papierów wczoraj około godziny 10 rano w zaledwie 15 ,5 godziny dokonano przeniesienia numeru.Szkoda tylko że wcześniej trzeba było aż tyle czekać.No ale ostatecznie udało się i wszystko działa jak trzeba :D .Przy okazji zmieniłam taryfę na orange free i bez zmian zostało 1zł mb i stan konta ważny 372 dni :D .
 #908038  autor: Tabaluga
 29 sty 2017, 11:51
W wakacje 2016 byłem 4 razy by przenieść nr do Orange z T-mobile, 1 raz jak usłyszała że z abo to nie chciała słyszeć ze prepaida gdy to ciągle obstawiałem przeniesienie na kartę to stwierdziła że dziś nie starczy nam czasu na przeniesienie. 2 raz nie było kierowniczki która jest niezbędną przy przenoszeniu;).
3 raz potrzebny był internet którego niestety nie było po informacji że chce się przenieść na kartę Chciałem nawet sam udostępnić internet ale pani nie chciała ;). 4 raz nie było karty. Pozdrawiam salon w Dęblinie. 5 razu nie było bo poszedłem do fioletowego salonu tuż obok, a tam udało się za pierwszym razem.
 #908075  autor: Wosiu96
 29 sty 2017, 14:28
Kolejna próba zakończona negatywnie. Podobno dziś Orange ma jakąś aktualizacje systemu i dopiero można od jutra coś zdziałać.
 #908110  autor: Gregrin
 29 sty 2017, 16:51
U mnie w salonie tez "nie działał im system" ale na szczęście wszystko było już przygotowane i podpisałem tylko dokumenty a jutro to wprowadza do systemu i we wtorek powinienem być już w o ;)
 #908216  autor: Wosiu96
 29 sty 2017, 22:24
Faktycznie dziś mieli prace serwisu... Poczekam sobie jeszcze tydzień/2 i spróbuje. Chociaż nie ukrywam przez te problemy to chciałem już z t-mobile się przywitać.
 #908333  autor: Wosiu96
 30 sty 2017, 14:36
R.Mandano pisze:Czy jak przeniosę już zarejestrowany numer do Orange (do 28 lutego), to tez dostanę bonus (1000 pln + 100 GB) :?:
Tak, dostaniesz ;)
 #908375  autor: ja.michal
 30 sty 2017, 19:12
Dziś zlecenie na kolejne dwa numery do przeniesienia (z Playa prepaid w tym jeden internetowy) na jutro. Na razie przyszła informacja, że gratulują i przeniesienie zostanie dokonane zgodnie ze zleceniem. Zobaczymy rano. :)

Taka ciekawostka, na jednym formularzu można zlecić przeniesienie kilku numerów. Także mniej papierów. :)
 #908540  autor: Hohopitan_1980
 31 sty 2017, 18:17
To jest kwestia podejścia w salonach. U mnie problem był ponieważ w przeszłości miałem kilka numerów w orange i mój problem polegał na zbyt dużej ilości kont. Jak już konsultantka uporała się z tym poprzez wystosowanie pisma do centrali, to znowu nie dało się wprowadzić zlecenia na przeniesienie numeru od ręki i znowu pomoc u góry. I tak powolutku się przenoszę się w stronę pomarańczy. Spotkałem solidną konsultankę :D .
 #908576  autor: rudymax
 31 sty 2017, 21:05
ja.michal pisze:Dziś zlecenie na kolejne dwa numery do przeniesienia (z Playa prepaid w tym jeden internetowy) na jutro. Na razie przyszła informacja, że gratulują i przeniesienie zostanie dokonane zgodnie ze zleceniem. Zobaczymy rano. :)
ja.michal pisze:Numery przeniesione bez problemu. :)
Czy dobrze zrozumiałem, że przeniosłeś do Orange numer internetowy play? Możesz podać w jakiej był taryfie?