Ja "walczę" o doładowanie za zgody
Tak na marginesie, osoby które wycofały zgody marketing. dostają zaproszenia do promocji, co chyba jest działaniem marketingowym Czy zaproszenie warunkujące możliwość udziału w promocji, różni się od typowej reklamy przedstawiającej ofertę dostępną dla każdego: Zapraszamy po odbiór routera z internetem domowym (tu adres salonu) Obie wiadomości mają ten sam cel, zareklamować klientowi ofertę, która wymusza określone zachowania. Z pozoru darmowy router możemy "odebrać" jeśli podpiszemy umowę, podobnie jest z bonusowym doładowaniem/bonusowym RWK -nie dostajemy go za free, płacimy zgodą marketing. Jedno i drugie to spam, jakim więc prawem TM wysyła zaproszenia do klientów, którzy wycofali zgody?
Tak na marginesie, osoby które wycofały zgody marketing. dostają zaproszenia do promocji, co chyba jest działaniem marketingowym Czy zaproszenie warunkujące możliwość udziału w promocji, różni się od typowej reklamy przedstawiającej ofertę dostępną dla każdego: Zapraszamy po odbiór routera z internetem domowym (tu adres salonu) Obie wiadomości mają ten sam cel, zareklamować klientowi ofertę, która wymusza określone zachowania. Z pozoru darmowy router możemy "odebrać" jeśli podpiszemy umowę, podobnie jest z bonusowym doładowaniem/bonusowym RWK -nie dostajemy go za free, płacimy zgodą marketing. Jedno i drugie to spam, jakim więc prawem TM wysyła zaproszenia do klientów, którzy wycofali zgody?