DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 23
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23
 #921281  autor: blady_zl
 17 kwie 2017, 14:50
zoltan666 pisze:Nie pobrało, bo pierwsza aktywacja jest bezpłatna.

Czyli jeżeli mam taryfę frii i włączę RWK kodem to nie pobierze opłaty? A gdybym chciał za rok jeszcze raz włączyć kodem to wtedy pobierze opłatę?
 #921292  autor: zoltan666
 17 kwie 2017, 16:02
blady_zl pisze:
zoltan666 pisze:Nie pobrało, bo pierwsza aktywacja jest bezpłatna.

Czyli jeżeli mam taryfę frii i włączę RWK kodem to nie pobierze opłaty? A gdybym chciał za rok jeszcze raz włączyć kodem to wtedy pobierze opłatę?
Nie pobiera opłaty za pierwszą aktywację, ale pobiera 3 zł. na miesiąc za korzystanie z usługi.
 #921307  autor: biala1991
 17 kwie 2017, 17:37
-Gosc- pisze:Ja was podziwiam za te boje z T-m i ich systemem:-D Codzienna walka z systemem T-m a raczej tym żeby tam było odrobinę jaśniej i normalniej kształtuje z was don Kichotów oraz ćwiczy spostrzegawczość,czujność,rozwija umysł i rozwój siwych włosów:-)))))
Demonizujesz :D W TM najgorsza jest aktywacja startera, wtedy mogą dziać się różne historie, na moim Strongu to wręcz była jakaś kumulacja błędów, ale kiedy już się wszystko ustawi można zapomnieć. Zarządzany przeze mnie nr od zeszłego roku ma RWK i darmowe rozmowy w sieci i działa bez zakłóceń. Trochę zachodu było z uzyskaniem RWK za zgody, ale opłaciło się, w zamian za ten jednorazowy kłopot teraz nie trzeba o niczym pamiętać ani nic robić a klient :D który nie potrzebuje nolimitu tylko rozmowy wewnątrz sieci może korzystać z nich za darmo, nawet doładowaniem nie muszę sobie zaprzątać głowy :)
Na swoim świeżo aktywowanym nr-e po początkowych przebojach też już mam wszystko ogarnięte, internet uwolniony bez problemu, zostaje tylko korzystać skoro dają za free :)
 #921308  autor: biala1991
 17 kwie 2017, 17:43
barek16 pisze:U mnie przy włączaniu płatnego RWK nie pobrało płaty za to uwaliło mi świeżo zakupiony pakiet STRONG LTE.
A po co uruchamiałeś RWK na Strongu? :) Wg regulaminu pakiet nadaje ważność konta, jeśli go aktywujesz konto powinno być ważne zgodnie z terminem ważności pakietu. Tak wynika z warunków oferty, nie wiem jak jest w praktyce.
 #921782  autor: asdaf
 20 kwie 2017, 13:50
grzegorz1982 pisze:Czy można jeszcze aktywować RWK za 3zł/m-c ? Próbowałem kodem *100*68# ale nie działa. Mozna to jeszcze jakoś aktywować ?
Czy dobrałeś odpowiedni kod do posiadanej taryfy? U mnie w taryfie Frii *100*816# zadziałał bezproblemowo. Pozostałe kody http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 95#p921251
 #921861  autor: grzegorz1982
 20 kwie 2017, 20:17
Mam taryfę TT HOT wiec który kod mam użyć ? Bo wg tego powinien zadziałać *100*68#


PS.
Dzwoniłem do BOK i dowiedziałem sie ze RWK został wycofany ze starych taryf, jedyna opcja na RWK to taryfa frii

Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale aktywowałem taryfę frii i RWK+opcja RBL... za 1zł/dziennie
 #923238  autor: asdaf
 29 kwie 2017, 12:51
Jest weekend - ciężko będzie dodzwonić się. Spróbuję może we wtorek.
Edit. Dodzwoniłem się i mam włączone RWK. Konsul wmawiał mi, że sam wyłączyłem usługę. Musiałem tłumaczyć że wyłączyłem "RWK za 3zl/mc" a "RWK za zgody" nigdy nie zostało włączone. Chyba go to przekonało bo po chwili ręcznie i z natychmiastowym efektem włączył mi RWK.
 #925227  autor: OCCASVS
 11 maja 2017, 02:50
Ja dzisiaj zadzwoniłem do infolinii, jako że kody *140*200*1/2/3 nie działały. Powiedzieli, że w ciągu 14 dni usługa będzie aktywna. Czy mogą być problemy, jeżely przekroczono już okres ważności połączeń wychodzących o kilka dni?

Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.
 #925332  autor: biala1991
 11 maja 2017, 18:06
Problemy mogą być nawet przy ważnym koncie :) Najpierw nie działają kody i trzeba dzwonić do BOK, żeby ręcznie włączyli zgody a po 14 dniach znowu trzeba dzwonić żeby włączyli RWK, bo mało kiedy uruchomi się z automatu.
Konsul pewnie będzie twierdził, że przyczyną jest nieaktywne konto ale to bzdura, prawdziwym źródłem problemów jest wrodzona niechęć systemu TM do ustawiania klientom dłuższej niż miesiąc ważności konta :D
 #927739  autor: OCCASVS
 25 maja 2017, 08:50
Oto moje doświadczenie: 11 maja zadzwoniłem do BOK, żeby włączyć RWK za zgody marketingowe, a wczoraj 24 maja dostałem SMS potwierdzającego, a data ważności wygląda w porządku na stronie profilu.

Do tej pory dostałem SMSy marketingowe tylko od T-Mobile.

Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.
 #927774  autor: darekka
 25 maja 2017, 11:42
Kolego szanowny napisz czy PIERWSZY RAZ na tym numerze i z jaką ofertą uruchamiałeś RWK za zgody czy też wznawiałeś RWK zdobyte wcześniej również za zgody marketingowe.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930049  autor: asdaf
 07 cze 2017, 16:37
Może ktoś wie jak to teraz jest z płatnym RWK? Włączam po raz pierwszy na nowym starterze bezpłatnie. Po miesiącu próbuje pobrać 3zł z konta. A jeśli nie będzie miało z czego to ważność się skróci do 14 dni czy pozostanie data około roku do przodu?
  • Strona 11 z 23
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23