DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
 #973859  autor: Gregrin
 24 sty 2018, 17:02
wirtualny pisze:4. Migracja do innej sieci - to temat rzeka, mam ten obecny numer tmobile przypisany do konta bankowego tmobile i podobno przy zmianie sieci są jakieś problemy, dowiedziałem sie od konsultanta bankowego, nie chce mi się wchodzic w szczegóły ale narazie ten punkt odpada.
Tez mam numer powiązany z bankowym t-m i nigdy nie był w t-m (zawsze play-orange). Zwykła bajka konsultantów. Numer a tym bardziej operator nie ma żadnego znaczenia. Problemem stały się jedynie zagraniczne numery które kiedyś były wspierane a obecnie przy autoryzacji głosowej zamiast sms'owej już nie (pomijam fakt ze zagranicznych numerów już dawno nie można dodać) ale to tez nie ma nic wspólnego z operatorem. Tu nie ma co wchodzić w szczegóły tylko po prostu nie ma żadnego problemu/znaczenia jakiego masz operatora.

Zmień sobie operatora na coś normalnego co ma RWK w standardzie i sprawdza się gdy mało używa się telefonu: faktmobile (15gr/min), virgin (30 darmowych minut), nju (19gr/min i zbliżony zasięg t-mob) albo a2mobile (10gr/min).
 #973862  autor: jarekt
 24 sty 2018, 17:18
Nie ma absolutnie żadnych problemów gdy numer w T-Mobile Usługi Bankowe jest spoza T-Mobile, albo stanie się numerem spoza T-Mobile (po przeniesieniu). Pomijając oczywiście ogólny problem związany z przeniesieniem, kiedy przez krótką chwilę nie działa ani stary numer ani nowy.

Jest akurat zupełnie odwrotnie: gdy masz numer prepaid w T-Mobile i jest on numerem w TMUB, to są przeróżne problemy!
Niby załapujesz się wtedy na różne promocje, przystępujesz do nich, a tu guzik po miesiącu - nie ma nagrody! A nawet są kary (w sensie opłaty za kartę/konto nawet 18,90zł za Premium).

I mówię to na przykładzie kilkunastu kont TMUB i kilkunastu numerów TM podpiętych do TMUB.

Nie wiem czemu ale w T-Mobile to już tak jest od wielu lat: nic nie działa tak jak powinno u nich i należy się liczyć z ciągłymi szkodami i stratami po swojej stronie (choćby tylko stratami czasu).
 #973885  autor: darekka
 24 sty 2018, 20:16
Ja natomiast za przypięcie numerów T/Heyah do autoryzacji SMS dla kont w TMUB od prawie roku koszę benefity(50zł.czystej gotóweczki zamiast należnego za to doładowania w tej kwocie podanego numeru za dodanie go do SMSów, 12x10zł. za wydanie kartą min.200zł, dodatkowe +20% doład. na Konto Główne dowolnego nr. w T/Heyah) oraz za problemy z brakiem należnego doładowania 10zł.-2x120zł. czystej gotóweczki na konto w Banku, 4x10zł doład.nr. żony itp. Słowem ja stratny na tym nie jestem 8)
Aby jasność była-nigdy mnie nie podliczyli za konto/kartę itp. :lol:
Aczkolwiek nie ma żadnej konieczności podawania w Banku do SMSów nr. w ich sieci- zawsze można zmienić na nr.z dowolnej sieci(najprościej poprzez aplikację mobilną).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #974135  autor: everymen
 25 sty 2018, 19:09
jestem w Heyah, korzystam z oferty nolimit za 25 zł. Parę dni temu dostałem smsa o promocji "RWK za doładowanie minimum 10 zł". Doładowałem i dziś przedłużono mi konto o 365 dni. Nie wiem, jakie warunki trzeba spełnić, ale informuję, że jest możliwa taka opcja.
 #976769  autor: biala1991
 10 lut 2018, 08:37
kaspeed pisze:Jest to losowe tak samo za 10zl jak i za 25zł czy 50;) są o tym regulaminy.
Takich spraw TM nie zostawia przypadkowi :) System odpowiednio dobiera numery kwalifikujące się do zaproszeń, otrzymują je klienci, którym RWK się nie przyda, bo mają np. aktywny Nolimit za 25zł gdzie ważność konta jest wliczona w cenę :)


Dla mnie hitem jest promocja RWK za zgody marketingowe, która ostatnio również była na zaproszenie. Czujecie absurd tej sytuacji? żeby wyrazić zgody marketingowe trzeba dostać zaproszenie od operatora :)
 #976870  autor: biala1991
 10 lut 2018, 18:00
Normalka :)

kaspeed pisze:I dalej cisza niema nowej edycji;(
Skoro wypuścili tą promocję w wersji na zaproszenie to czarno widzę powrót opcji dostępnej dla wszystkich. Niedługo żeby doładować konto też trzeba będzie dostać zaproszenie :)
 #976874  autor: darekka
 10 lut 2018, 18:11
Ja bym się z tą reklamacja na nieotrzymanie z automatu RWK za zgody zbytnio nie spieszył, bo mamy na to 12msc. czasu-sam obecnie na 4 SIMkach z wyrażonymi zgodami 15 stycznia 2018 spokojnie czekam na zbliżenie się do końca ważności kont z wcześniejszych edycji RWK.
Jak zostanie po około 1 msc. to się przypomnę reklamacjami o RWK należne z dnia 15 stycznia 2018.

Mamy na to całe 12msc. ponieważ jest to Usługa telekomunikacyjna i jako taka podlega pod prawo telekomunikacyjne dające nam możliwość reklamowania do 12msc. wstecz.

P.S. teraz dają "grubą" kasę :lol: za zgody marketingowe-wymagane zaproszenie:
5zł. http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... f8551a0818
10zł. http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... a98c945d3b

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #976933  autor: odkrywca1
 11 lut 2018, 11:42
bardzo dobra rada co do czekania na koniec aktualnej ważności konta i dopiero wtedy reklamacja
ale czy nie będzie problemy z "udowodnieniem wysłania kodów ussd" po tak długim czasie ??

a te zaproszenia do zgód marketingowych to naprawdę śmieszne trochę niedługo do korzystania z tej sieci będzie trzeba mieć zaproszenie
 #977082  autor: darekka
 12 lut 2018, 09:20
Musisz sobie zapisać datę wyrażenia zgód i dodać to tej daty 14dni. Uzyskana data będzie dniem od, którego masz rok na reklamację(na jej złożenie) i to nie Twój problem aby udowadniać swoje racje(w reklamacji podajesz datę wyrażenia zgód i wzywasz do wywiązania się ze zobowiązania dodania RWK ponieważ w regulaminowych 14dniowym okresie system "zapomniał" je dodać z automatu)-to operator musi mieć w bazie wszystko na 12msc.wstecz(nasze bilingi i wiele innych danych o naszej aktywności). Z mojego doświadczenia wynika, że mają dokładną datę wyrażenia tych zgód w systemie i w zasadzie w miarę ogarnięty konsul o odpowiednio wysokich uprawnieniach może dodać RWK ręcznie podczas jednej rozmowy.

Ja na swoich simkach zgody wyraziłem w ostatnim dniu promocji tj. 15 stycznia 2018.

P.S. co do obaw to swego czasu miałem kilkadziesiąt starterów na, których system nie dodał po 20GB neta- sukcesywnie w ramach potrzeb składałem reklamacje na kilka sztuk i wnosiłem o dodatkowy bonusik po 5GB na numer za błąd systemu. Wszystkie kilkadziesiąt SIMek przez wiele miesięcy zapewniało mi darmowy net(po 20+5GB na numer). Podsumowując luzik-w ciągu roku trzeba się tylko "upomnieć" nawet telefonicznie o należne RWK za zgody(jak trafisz dobrze to i bez reklamacji RWK dostaniesz, a jak słabo z konsulem będzie szło to reklamacja i w ciągu max 30dni otrzymasz odpowiedź i RWK.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #978071  autor: biala1991
 17 lut 2018, 09:01
Nr, którym zarządzam doczekał się wreszcie zaproszenia do jednej ze słynnych promocji :) Najpierw zachęcają do aktywacji Bezlimitu za 1zł a potem informują o podwojeniu doładowania oczywiście nic nie wspominając, że chodzi o promozłotówki. Sprytnie to TM wymyślił, treść smsa może sugerować, że włączenie Bezlimitu jest warunkiem skorzystania z podwójnego doładowania. Zaproszony nr ma prawdziwe RWK, które wyklucza się z Bezlimitem, gdyby go włączył skuszony wizją podwójnego doładowania to straciłby RWK w zamian za nic nie warty bonus :)
Ostatnio zmieniony 17 lut 2018, 10:52 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #978084  autor: biala1991
 17 lut 2018, 10:49
Żeby chociaż byli uprzejmi poinformować o jaką dokładnie promocję chodzi :) Promocji na zaproszenie jest cała masa, klient ma teraz zgaduj zgadule, musi wchodzić w poszczególne regulaminy i sprawdzać jak to się ma do oferty z smsa. Przeglądając pobieżnie znalazłam tylko regulamin promocji Podwójne doładowanie po doładowaniu za 10zł i Podwójne doładowanie po doładowaniu za 25zł. W moim zaproszeniu jest mowa o minimalnym doładowaniu za 5zł czyli to żadna z powyższych a promocji Podwójnego doładowania po doładowaniu za 5zł nie widzę. 5zł pasowałoby do promocji mikołajkowej ale ona już się skończyła, dalej nie szukam :)
 #979017  autor: darekka
 21 lut 2018, 10:58
Macie szansę, że otrzymacie zaproszenie do zdobycia RWK w HEYAH:
http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 5e0323db9d

j.w. dla T-mobile:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 015609.pdf

za zgody jak Was zaproszenie nawiedzi możecie zdobyć całe 10GB w HEYAH:
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 3e0fec62d7

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #979056  autor: wirtualny
 21 lut 2018, 14:22
Witam
W zeszłym miesiącu przeszedłem na taryfę frii (*100*811#), włączyłem "Bez limitu za 1 zł dziennie" (*140*296#) ważność połączeń ustawiła się na 365 dni, następnie wyłączyłem *140*296*2#, ważność ustawiła się na 30 dni - i wszystko było cacy, bo o to mi chodziło, żeby co miesiąc włączać i wyłączać tę usługę kodami - a tu niespodzianka, nie mogę już robić tak drugi raz :(

Po wprowadzeniu kodu *140*296# - kod nieprawidłowy.
Sprawdzam jaka mam taryfę i wywaliło cos takiego: Witamy w T-Mobile! XXX XXX XXX z taryfą TnK2013. Numer zarejestrowany.
1. taryfa
2. wszystko w jednym
3. oferty frii
4. oferty

Nie wiem czemu pokazuje mi Tnk2013, skoro miesiąc temu zmieniłem na frii :| :| , to se myślę, że zmienię jeszcze raz na frii i potem będę kombinował dalej i promocją "Bez limitu za 1 zł dziennie" przedłużę na kolejne 30 dni.

Kod na zmianę taryfy załapał, ale kod *140*296# już nie wchodzi. Co więcej, z powrotem ustawiło mi taryfę na Tnk2013 :| Ja już z tego nic nie rozumiem.

Chyba pozostaje uzupełniać po 50 zł na 3 miesiące, bo szkoda na to nerwów. Logowanie do panelu T-mobile zadziałało tylko raz (teraz nie dochodzi mi sms, a przecież konto mam dodatnie i ważne do 24 luty) To jest jakiś koszmar :roll:
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23