DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 23
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23
 #990836  autor: biala1991
 26 kwie 2018, 17:51
Jeśli istnieje szansa otrzymania bonusu bez molestowania BOK to wybieram tą drogę :) Wycofałam zgody i włączyłam je ponownie kompleksowym kodem, wszystko poszło nadzwyczaj sprawnie, doładowanie jest już na koncie.
Pewnie mieli już dość klientów dzwoniących w sprawie zgód i zapędzili informatyków do roboty dzięki czemu kody zaczęły wreszcie działać :)

Zauważyłam, że zmieniła się nieco strona do logowania na miboa ale to raczej zmiany kosmetyczne, nadal nie ma możliwości obejścia autoryzacji przez sms?
 #990847  autor: darekka
 26 kwie 2018, 18:27
Tylko jest sprawa, że odpuszczając należną dyszkę z zaproszenia jesteś "w plecy"-napisz reklamacje i muszą kasę dać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992426  autor: darekka
 08 maja 2018, 12:09
Dziś ciekawostka pomimo wycofania WSZYSTKICH zgód w dniu 25 kwietnia 2018 otrzymałem na 2 numery T-mobile potwierdzenia aktywacji zgód: Targetowanie ofert partnera,Partnerzy Dane Transmisyjne, Profilowanie T-mobile oraz Przetwarzanie danych po rozwiązaniu Umowy...

Widać, że chcą dać jakąś kasę w ramach rekompensaty za "samoczynne"aktywacje zgód-nie będę się wzbraniał skoro sami się podkładają. 8)

EDYCJA: jestem pierwszym,który dziś dzwonił z tym problemem, w systemie jako aktywujący zgody widnieje: Brak Danych. Zgody konsul ręcznie powycofywał,przeprosił, zrobił zgłoszenia do technicznych i polecił Reklamację do uzyskania "profitu".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992438  autor: adacomp
 08 maja 2018, 13:28
Wczoraj wieczorem dostałem SMS zachęcającego do wyrażenia wszystkich zgód w zamian za 10zł.
Dodam tylko że od 18 Kwietnia jestem roamingu UE w Niemczech.
Jednak wolę USSD wysłąć jak wrócę 12 Maja do PL bo nie wiem czy te 10zł dostanę obecnie.
Czy będzie obowiązywać jeszcze ta promocja?
 #992472  autor: darekka
 08 maja 2018, 15:26
Tuż przed 15:00 na 3ci numer z kolei przyszły potwierdzenia aktywacji zgód(wycofane 2 tygodnie temu)-BOA twierdzi, że mają inicjały pracownika aktywującego i Dział Bezpieczeństwa powiadomiony.
Standardowo za powyższe naruszenia ze strony Operatora poszły 3 grube Reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992475  autor: darekka
 08 maja 2018, 16:28
Bez przesady w kwestii kwoty ale stratny nie będę. Za takie cuda to i odpowiedni urząd powinien zostać poinformowany skoro operator ni z gruchy ni z pietruchy sam z siebie zaznacza komuś zgody marketingowe.
Swoją drogą to mają 24 godziny(jutro do 13:00) na poinformowanie GIODO o tym fakcie:
https://giodo.gov.pl/pl/1520190

Ciekaw jestem z jakiego powodu na 2 moich numerach i 1 żony takie automaty działają...musi, że nas tam nie lubią i to bardzo.

Ty się śmiejesz ale to wcale śmieszne nie jest jak ktoś/coś samoczynnie postanawia pozaznaczać zgody marketingowe i na podstawie takiej samowolki być może te dane sprzedaje/udostępni nie wiadomo gdzie i komu. Ciekaw jestem jeśliby Ciebie taki żart spotkał to czy zadowolony byłbyś.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2018, 16:34 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992477  autor: darekka
 08 maja 2018, 16:35
Wiem to i jestem na to wyczulony-dziś w chwilę po otrzymani SMSów z informacjami, że zgody mi się powyrażały już dzwoniłem do operatora i je wycofywałem oraz zażądałem zrobienia zgł.technicznych.
Kiedyś się samoczynnie powyłączały blokady premium(żonę skosiło na bodaj 30zł.)-po zgłoszeniu i reklamacji oddali forsę utraconą ze sporą nawiązką, a na 3 pozostałych numerach gdzie strat nie było wypłacili stosowne rekompensaty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992587  autor: babcia77
 09 maja 2018, 07:26
Ja się właśnie zaczynam kłócić. Wczoraj około 15.00 włączyły mi się zgody ale nie miałem czasu się tym zająć.

BOA wyłącza zgody. Przyznają się do błędu systemu i incydentu. Sugerują sami reklamację na maila.
 #992596  autor: Taki_tam
 09 maja 2018, 08:34
Potwierdzam u mnie też się pojawił na jednej karcie problem ze zgodami marketingowymi. Muszę sprawdzić jak jest na innych moich kartach. Coś się chyba wysypało systemowo skoro się to pajawiło w wiekszej ilości.
 #992603  autor: darekka
 09 maja 2018, 09:41
Czyli jest jak podejrzewałem - grubszy problem albo ...czyjaś niewidzialna ręka. Jak będziecie interwenjować to informujcie konsuli, że jest to problem wielu osób i niech to ślą do Działu Bezpieczeństwa(wygląda mi to na naruszenie bezpieczeństwa danych osobowych, które mają obowiązek zgłosić do GIODO), a dodatkowo piszcie Reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992615  autor: darekka
 09 maja 2018, 12:02
Wedle zapewnień BOA problem z samoczynna aktywacją zgód marketingowych był błędem technicznym i został rozwiązany-problem jakoby dotknął garstki klientów. Wobec powyższego Dział Bezpieczeństwa uruchomił procedury kontrolne i chroniące dane abonentów(cokolwiek to znaczy).
Reklamacje złożone będą rozpatrywane.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992618  autor: darekka
 09 maja 2018, 12:20
W skali operatora mającego 10,509 mln. numerów garstka to i kilkaset numerów-kwestia skali.

U mnie 3 z5 numerów miały problem, a u Ciebie ile z ilu?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992624  autor: babcia77
 09 maja 2018, 13:06
U mnie 2 na 2. Przy czym o ile poprzednio włączali/wyłączali zgody właściwie od ręki i potwierdzenia przychodziły w kilka minut po rozmowie czy kodzie, to teraz potwierdzenia na jedne numer przyszły po około 3 godzinach a na drugi po ponad 4.

Ja mam podejrzenie że coś im się wywaliło przy masowym włączaniu/wyłączaniu zgód w celu uzyskania w promocji 10 PLN doładowania.
  • Strona 18 z 23
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23