DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 122 z 173
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 173
 #997495  autor: sa
 05 cze 2018, 20:09
Andrzej311 pisze: To oni łaske robią w anulowaniu opłaty 10zł, gdzie w innych sieciach jest darmowa. A jak bym zgubił kartę to płace 10zł?
Więc w takim razie nie lepiej przenieś numer do innej sieci i z powrotem do a2mobile. Wyjdzie za free :mrgreen:
Napisałem do nich, ale nadal cisza. Chyba szybciej będzie przenosząc numer heh.
No nic czekam do jutra co odpiszą. Jeśli nadal nie otrzymam odpowiedzi przenosze numer, szkoda czasu.
W cenniku to jasno pisze cytuję"
14. Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku jej
zniszczenia, uszkodzenia lub utracenia przez Użytkownika Karty
SIM z jego winy)
za zdarzenie 10,00 PLN
15. Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku gdy
Aero2 ponosi odpowiedzialność za zniszczenie, uszkodzenie lub
utratę Karty SIM)
za zdarzenie Bezpłatnie"
Czytaj ważne by uznali że ty karty nie uszkodziłeś tylko sama padła wtedy opłatę powinni anulować.A co do kontaktu serio piszesz?Jak dla mnie najprostszy i najszybszy sposób kontaktu z bok to zadzwonić no ale skoro lubisz czekać...A propo przenoszenia musiałbyś tam podać inny numer telefonu do kontaktu albo e-mail bo zazwyczaj wszelkie smsy itp.informacje idą na numer przenoszony np. w VM dostajesz kod do zatwierdzenia wniosku podobnie jest w orange oczywiście online, a w przypadku padłej simki.... może być z tym mały problem.Co do darmowych wymian kart mnie kiedyś w play skasowali na 6zł bo w ofercie wg. cennika ta usługa jest płatna wiec nie wszędzie dają gratis .w orange tylko 25 zł... :lol:
 #997499  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 20:28
Przecież pisze, że simka sama padła więc o uszkodzeniu z mojej wina nie ma mowy. Przenosząc numer stajonarnie w salonie Play nie potrzeba smsa zatwierdzającego. Możliwe, że tak jest online jak piszesz.
 #997500  autor: sa
 05 cze 2018, 20:33
Play wysyła smsy gdzie potwierdza i dziękuje za złożenie wniosku w salonie oraz podaje info o zgodzie i dacie przeniesienie dlatego inny numer do kontaktu lub e-mail trzeba im podać.A skoro sama padła to w czym problem? mówisz jak jest i czekasz na kuriera...
 #997508  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 21:03
sa pisze:Play wysyła smsy gdzie potwierdza i dziękuje za złożenie wniosku w salonie oraz podaje info o zgodzie i dacie przeniesienie dlatego inny numer do kontaktu lub e-mail trzeba im podać.A skoro sama padła to w czym problem? mówisz jak jest i czekasz na kuriera...
Ale to są tylko kosmetyczne informacje. A date przeniesienia numeru będe wiedział jak zacznie działać nowa karta. Zazwyczaj po północy następnego dnia. Co mnie obchodzą podziękowania i co tam jeszcze play pisze na starą simke. Co innego jakby potrzeba było kod weryfikacyjny podać, który byłby wysyłany na sms numeru przenoszonego. Jak w przypadku np. aktywacji pakietu na play24. Wtedy simka musiałaby być aktywna i trzeba by było najpierw wyrobić duplikat u obecnego operatora, a tak po co?
Dobra, nie przedłużając tematu czekam co jutro mi odpiszą. Opisałem dokładnie jak wygląda sprawa.
 #997556  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 02:03
A mi się wydaje, że przez problem techniczny nie aktywowali karty. Dlatego masz tylko połączenia alarmowe. Dzwoń z innego numeru na infolinie i to sprawdź. :-)
 #997565  autor: as1as
 06 cze 2018, 06:18
A mi się wydaje... że nie czytałeś poprzednich postów i tak się robi śmietnik. Przecież napisał że kartę aktywował w kwietniu 2017 i jest odpowiedź że pozostał kontakt z BOA. Eh

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 #997570  autor: PABLOTECH
 06 cze 2018, 08:47
trecik pisze:Zdaje się że w końcu naprawili wykres zużycia netu na moje.a2mobile.
Potwierdzam, baa widoczne nawet zużycie szczątkowe ( 0.02 MB ) bez ucinania sesji. Widoczne nawet zużycie połączeń tel. :shock: . Przez ostatnie 6 dni to była jakaś porażka. A dzisiaj od rana póki co działa.
 #997585  autor: Morvius
 06 cze 2018, 10:54
Niestety, pytania dublowane zawsze były i będą. Nie ma się co denerwować. :)

Klasyczny obserwator wątku.
 #997592  autor: Remington
 06 cze 2018, 11:43
Andrzej311 pisze:Napisałem do nich, ale nadal cisza.
Chcesz szybko, to zadzwoń. Kiedyś odpisywali po paru godzinach, teraz mają więcej klientów, więc może się w 1 dniu wyrobią.

A nie wygasła Ci ważność konta?
 #997595  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 11:53
as1as pisze:A mi się wydaje... że nie czytałeś poprzednich postów i tak się robi śmietnik. Przecież napisał że kartę aktywował w kwietniu 2017
To nie wyklucza awarii technicznej po ich stronie, jeśli do BOKu nie dzwonił jeszcze
 #997627  autor: Andrzej311
 06 cze 2018, 13:56
Remington pisze:
Andrzej311 pisze:Napisałem do nich, ale nadal cisza.
Chcesz szybko, to zadzwoń. Kiedyś odpisywali po paru godzinach, teraz mają więcej klientów, więc może się w 1 dniu wyrobią.

A nie wygasła Ci ważność konta?
Ludzie drodzy litości... Kartę nie tylko aktywowałem, ale używałem od kwietniu 2017r. Jak mogła mi wygasnąć ważność konta, gdyż co miesiąc doładowywuje, a każde doładowanie przedłuża ważność konta o rok. Ostatnio doładowałem pół miesiąca temu. Więc konto jest ważne gdzieś do połowy maja 2019r.

Odpisali mi z BOK tragedia to mało powiedziane.

" Prosimy o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego, podczas którego wystąpił podany przez Pana komunikat (data, godzina oraz numer z którego wykonywane było połączenie) "


Pozdrawiam

Katarzyna
team a2 mobile
Biuro Obsługi Klienta
ul. Trembeckiego 11A, 35-234 Rzeszów
e-mail: [email protected]

Więc im odpisałem.

" Czy Pani jest normalna, to co Pani pisze? " Prosimy o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego, podczas którego wystąpił podany przez Pana komunikat (data, godzina oraz numer z którego wykonywane było połączenie) " - Ja pisze o awarii numeru z którego nie tylko nie może nikt się dodzwonić, ale Ja nie mogę wykonywać żadnych połączeń głosowych, sms, mms, transmisja danych. Tylko połączenia alarmowe. Wygląda na to, że karta SIM jest uszkodzona. A Pani mi wyskakuje z tekstem o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego. To żart? Kartę SIM przekładam do innego telefonu i jest to samo. Mówiąc jak " krowie na rowie " karta w ogóle nie może zalogować się do sieci! Nie pomaga ustawienia sieci: wybór automatyczny lub ręczny z roamingiem czy bez.
Po co ja tu w ogóle pisze? Jeśli obsługa a2mobile jest tak niekompetentna, to tylko moja strata czasu. Nic więcej. Numer mam uwalony od wczoraj. Obsługa a2mobile po około 24 godzinach dopiero się kontaktuje i co słysze? Kompletny bełkot! Nie mam czasu z wami sie użerać. Przenoszę natychmiast numer do innej sieci.
Żegnam Panią."

Więc jak mówiłem wcześniej. Już złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play, a potem z powrotem do a2mobile. A może specjalnie palą głupa i chcą przeciągać ile wlezie, aby uznać, że to moja wina i dopiero wtedy wyrobią duplikat ale za opłatą 10zł.? Naprawdę nie wiem co o tym sądzić. Pierwszy raz się z takim BOK spotkałem. Na szczęście to już historia.
 #997644  autor: Remington
 06 cze 2018, 14:51
Andrzej311 pisze:Jak mogła mi wygasnąć ważność konta, gdyż co miesiąc doładowywuje
A niby skąd mieliśmy to wiedzieć? Pisałeś tylko od kiedy jej używałeś.

Odpowiedź BOK potwierdza, że w takich sprawach najlepiej próbować skontaktować się telefonicznie.
 #997648  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 15:06
Używa ponad rok numeru. Nagle błąd techniczny i cała sieć niedobra. Oj ludzie ludzie, co z wami. Dzwoń na BOK telefonicznie. Takie sprawy się tłumaczy telefonicznie
 #997683  autor: Andrzej311
 06 cze 2018, 19:21
marcin19883 pisze:Używa ponad rok numeru. Nagle błąd techniczny i cała sieć niedobra. Oj ludzie ludzie, co z wami. Dzwoń na BOK telefonicznie. Takie sprawy się tłumaczy telefonicznie
Ja nie mówię, że sieć jest niedobra. Czytać ze zrozumieniem. Ludzi mają niekompetentnych w BOK. Jeśli wyrobienie duplikatu karty SIM w a2mobile czyli tak prozaiczna czynność, stwarza im takie problemy i konsultanci mają problem ze zrozumieniem co się do nich pisze, to trzeba brać sprawy we własne ręce i wyjdzie szybciej bez ich udziału przenosząc numer do innej sieci i z powrotem do a2mobile. Problem nie tkwi w sieci, tylko w ludziach z BOK. Tyle w temacie.
 #997704  autor: Remington
 06 cze 2018, 21:02
I myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej? Słowo pisane ma to do siebie, że ktoś może źle zrozumieć, szczególnie gdy się śpieszy, bo ma w kolejce kilkaset nieprzeczytanych maili. Gdy dzwonisz, możesz z konsultantem wejść w interakcję i od razu sprostować go jeśli coś źle zrozumiał.
 #997712  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 21:22
Ja mam numery w każdej sieci. BOK jest w każdej podobny. Zależy co chcesz załatwić i na jakiego konsultanta trafisz. Jedni są mniej inni bardziej doświadczeni.
 #997716  autor: cedrus
 06 cze 2018, 21:36
Moja mama używa a2mobile (na kartę) od kilku miesięcy, ma cykliczny pakiet rozmów za 9,9. Wcześniej używała Plusa na kartę przez kilkanaście lat. Ten sam aparat telefoniczny. Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej. Będę się temu bacznie przyglądał ale na razie zapowiada się na migrację... Priorytety w sieci Plus?

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
 #997796  autor: marcin19883
 07 cze 2018, 12:27
cedrus pisze: Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej.

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
Ja mam dokładnie tak samo. Od ok 2tygodni, po modernizacji, zasięg się pogorszył i czasami głos zanika.
 #997809  autor: sa
 07 cze 2018, 13:06
marcin19883 pisze:
cedrus pisze: Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej.

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
Ja mam dokładnie tak samo. Od ok 2tygodni, po modernizacji, zasięg się pogorszył i czasami głos zanika.
Cedrus sprawdź jeszcze telefon z inną simką od innego opa by wykluczyć potencjalną awarię telefonu a simkę w innym telefonie.U mnie wszystko normalnie no ale jak mam telefon z 3gwiec trudno o miarodajny wynik,jeżeli jednak tną pasmo gsm pod LTE to bida będzie i odwrót simek do innych opów,bo ludzie tak łatwo telefonów nie wymienią.
  • Strona 122 z 173
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 173
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 173