mkkot pisze:muchakk pisze:
mkkot pisze:
Aż chyba z ciekawości kupię starter Plusa dla porównania. Teza badawcza jest taka, że a2 ma najniższy priorytet. Ogólnie to i tak chciałem wrócić do Play, ale nie spodziewałem się aż takiej kaszany.
To nie kwestia priorytetu tylko braku HD Voice w a2mobile. Spróbuj wykonać na jakiś inny numer jeszcze połączenie. Zacinająca się infolinia niekoniecznie musi być winą a2mobile. Ja mam takie cyrki czasami w Orange i w normalnym Plusie.
Co Ci HD voice pomoże na infolinii? No i czyja to jest wina, skoro o tej samej porze numer z T-mobile normalnie działa? Parę godzin później A2 już też normalnie działało. Nadajniki przeciążone, ot co. Poznaję ten efekt, bo dokładnie tak samo rozmowy wyglądają w Nowy Rok. Zresztą w mojej okolicy planowana jest nowa inwestycja z Plusa, pisałem o tym w wątku o modernizacji sieci Plusa.
problem jest tylko taki że obciążenie sieci w A2 jest wieczne ponieważ posiada najniższy priorytet, jest to metoda stosowana od zawsze w spółkach Polsat, powiedział mi o tym sam pracownik BOK , osoby płacące wysokie abonamenty o najwyższych pakietach są najwyżej w kolejkowaniu, sprawdzałem to osobiście , pakiet 100gb w plusie i pakiet 20GB na tym samym przekaźniku jeden 35mb/s drugi 100mb/s. Śmieszą mnie trochę te testy i płacze o zapchanych przemiennikach nikt nie zdaje sobie sprawy co jest za to odpowiedzialne, dla Solorza jest się partnerem jak się płaci , taką od chłopina ma mentalność. Mam internet w Plusie słaby sygnał -107dbm i z racji tego że najwyższy pakiet prędkość nigdy nie spada poniżej 95mb/s, testowana przez dwa dni usługa A2 niestety potwierdziła swe pochodzenie, poza teoretycznym wizualnym zasięgiem na tel , nic dobrego o tej sieci nie da się powiedzieć.