DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 173
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 173
 #943219  autor: mikkel
 03 sie 2017, 13:28
Mi w TM też przychodza takie smsy po odrzuceniu dlatego jak wpisuję numer na czarną listę to odrazu blokuje smsy zawierające ten numer
 #943225  autor: jutek
 03 sie 2017, 13:41
O, to szczerze mówiąc nie zwróciłem uwagi, że w jakiejś dużej sieci jest to sknocone tak jak w a2mobile (i tego nie poprawili, więc pewnie nikt nie zgłaszał, dziwne), w Play działa jak trzeba.
 #943250  autor: breakout
 03 sie 2017, 17:12
negra pisze:Zapytam o prostą czynność czy po ustawieniach wyłączyłeś/włączyłeś telefonik ? Pytam ponieważ kolega miał podobny problem z którymś Asusem i ta czynność spowodowała że telefon zadziałał.
Tak, telefon był restartowany po wprowadzeniu zmian.
 #943586  autor: warczanek
 06 sie 2017, 11:06
Panowie mam problem przeniosłem numer z Play do A2mobile , kipiłem za 10 zł niewyczerpalny pakiet netu , zrobiłem hotspota z telefonu pooglądałem troche filmików na YT w 320p ale po jakims czasie nie dało się nic oglądać myslałem ze sie włączy lejek ten 64kb/s ale sie nie da nic przegladac ani w telefonie a juz nawet nie wspomnę na lapku , chciałem przedłużyć tym pakietem za 5 zł ale nie zadziałało i musiałem od nowa kupić pakiet za 10 zł i zadziało i net działa dlaczego mi nie działa lejek ??? chyba ze robie coś żle
 #943595  autor: TomekErek
 06 sie 2017, 12:00
A sprawdzałeś Warczanek na smartfonie ile w sumie zużyłes tych danych? Bo jeśli ponad 15GB (co przy oglądaniu YT nawet w jakości 320p jest w pełni możliwe) to nie ma sie co dziwic, ze wskoczył Ci ten największy lejek czyli do 512kb/s

Jaki miałeś komunikat gdy chciałeś zresetowac pakiet za 5zł kodem *200*1# ?

Może po prostu skończyło się 30 dni gdy uzywales pakiet a Ty nie zwróciłeś uwagi kiedy dokładnie go aktywowałeś? Tym bardziej, ze napisałeś "po jakimś czasie nie dało się poglądać" :D
 #943599  autor: GaduAirowiec
 06 sie 2017, 12:16
Migruje ojca z zerowym stanem konta z Orange One do a2 mobile.konto Orange ma ważne jeszcze kilka m-cy.Czy w takim wypadku z zerowym stanem konta zmigruje do A2 MOBILE?
Druga kwestia: obecnie ojciec jest w innym miejscu niz adres zameldowania wg dowodu osobistego który widnieje w Orange. Czy jeśli podalem we wniosku o przenieseienie numeru do a2 mobile adres tymczasowy pod którym ojciec podpisze dokumenty przywiezione przez kuriera z nową kartą SIM to czy po przeslaniu dokumentów do Orange ten nie będzie robił problemów z uwolnieniem numeru?
 #943612  autor: warczanek
 06 sie 2017, 12:51
pakiet kupiłem we wtorek na smartfonie mi wyszło że zuzyłem 15 gb
potem chciałem ten lejek zresetowac za 5 zł to mi wyskoczyło kod dla ciebie nie dostepny
więc musiałem kupić znowu za 10 nie wyczerpalny net ,
teraz działa dam znac jak zuzyje 15 gb czy właczy sie lejek

a da sie jakims kodem sprawdzic ile mi zostało netu bo pod *222# pisze tylko ze net niewyczerpalny

w sumie pod *200@ pisze ze brak ograniczenia ,
 #943633  autor: baranke
 06 sie 2017, 14:48
GaduAirowiec
Ja bym dał adres zameldowania z dowodu czyli ten który mają w Orange... a korespondencyjny taki jaki jest obecnie, żeby kurier wiedział gdzie dotrzeć.
Jeśli chodzi o stan konta, jeśli są wychodzące to wszystko powinno pójść sprawnie, bo sms potwierdzający chęć przeniesienia otrzymałeś i wklepałeś
 #943736  autor: vh
 06 sie 2017, 23:45
Znajomy jest właśnie w Chorwacji z kartą A2 Mobile i jest odcięty od świata. Tj. nie do końca jest odcięty, bo ma też kartę MV. Usługi w A2 nie działają – telefon nawet nie loguje się do sieci.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power
 #943761  autor: TomLee
 07 sie 2017, 09:21
Ludzie jadą za granicę i nawet się nie upewnią czy mają wszystko ustawione jak trzeba. Córka była ostatnio na wycieczce w Czechach i nie miała zasięgu. Ale nie ustawiła roamingu zagranicznego.
 #943764  autor: GaduAirowiec
 07 sie 2017, 09:38
baranke pisze:GaduAirowiec
Ja bym dał adres zameldowania z dowodu czyli ten który mają w Orange... a korespondencyjny taki jaki jest obecnie, żeby kurier wiedział gdzie dotrzeć.
Jeśli chodzi o stan konta, jeśli są wychodzące to wszystko powinno pójść sprawnie, bo sms potwierdzający chęć przeniesienia otrzymałeś i wklepałeś
Z tym ze na stronie A2 Mobile nie ma mozliwosci wpisania dwoch adresow, jedynie ten na ktory ma przyjechac kurier z papierami i karta SIM. Zadnego sms-a jeszcze nie dostalem, kurier ma byc jutro. Ciekawe czy na papierach u kuriera bedzie juz adres ktory wpisalem na stronie do przenoszenia numeru w A2 Mobile czy bedzie mozna wpisac odrecznie ten adres zameldowania. No zeby to Orange problemow nie robilo z przeniesieniem numeru.
 #943782  autor: GaduAirowiec
 07 sie 2017, 10:30
Remington pisze:
baranke pisze:GaduAirowiec
Ja bym dał adres zameldowania z dowodu
Od paru lat w dowodach nie ma adresu.
5 lat temu byl adres zameldowania na dowodzie. W takim razie nie powinno byc problemu z Orange z oddaniem numeru do A2 Mobile, skoro na adres nie powinni zwraca uwagi. Pytanie jakie dane porownuja w swojej bazie z prosba przeslana o oddanie numeru przez A2 Mobile. Skoro jutro bedzie kurier a we wniosku zazanczylem 1 dzien na przeniesienie numeru, to od kiedy A2 Mobile moze zaczac dzialac?
 #943793  autor: Blank
 07 sie 2017, 11:34
W procesie przeniesienia numeru, sprawdzany jest tylko numer identyfikacyjny (osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą - PESEL; przedsiębiorca i osoba prawna - NIP / REGON). Imię i nazwisko lub nazwa firmy musi być wpisane lecz nie są weryfikowane.
Gdy migrujesz z plusa, musisz mieć w systemie wpisany adres, ale też nie jest weryfikowany. Pozostali całkowicie ignorują to pole.

Innymi mówiąc, jeśli wniosek by poszedł na imię i nazwisko: "Chytra baba z Radomia", ale zgadzałby się PESEL, to numer i tak zostanie przeniesiony.
Adres nie jest w żaden sposób weryfikowany, operatorzy inni niż plus nawet nie sprawdzają czy masz wpisany w ich systemach.

Najczęstsze powody odrzucenia wniosku o przeniesienie numeru:
1. Niewłaściwy typ kontaktu (wpisanie, że numer jest w ofercie na abonament, a jest odwrotnie; albo że jest na kartę, a jest na abonament; szczególnie często w wypadku osób, które były na abonament lub są w miksie)
2. Numer jest zarejestrowany na inną osobe
3. Numer jest na firmę, a nie osobę fizyczną lub odwrotnie (szczególnie w wypadku jednoosobowych dz. gospodarczych)
4. Brak podanego adresu dla numeru na kartę w plusie
5. Brak możliwości przeniesienia numeru w wybranym czasie (gdy kl. wybiera "na koniec umowy", a umowa jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 83 z 173
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 173
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 173