DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 74 z 173
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 173
 #938895  autor: habish
 15 lip 2017, 15:34
pakierhakierxd pisze:Ojoj to chyba bym się wkurzył i zmienił. Ja właśnie z powodu częstych awarii jakoś nie chce Plusa jako głównego, w moim mieście już nią raz stracił zasięg na dzień lub parę dni.
Plus czy a2mobile ?
trecik pisze:Odnośnie zasięgu. Chodzę sobie na spacerki do lasu, zawsze tą samą trasą. Kiedyś, ponad 5 lat temu z SE k750i zasięg miałem wszędzie. Jakieś 3 lata temu z Samsungiem s5610 zawsze w jednym miejscu zasięg znikał. Teraz ponad rok z LG L65 jak tylko wejdę do lasu to zasięg znika i ledwo łapie jak wejdę na większą górkę.
Ale jaka technologia? 2G/3G/LTE?
Ramirez pisze:Z tego co widziałem to działa plus u ludzi tylko a2mobile wysiadło. W jednym miejscu pisze ze pracują codziennie 8-20 w innym 8-20 w dni robocze. Cos mi się zdaje ze będę bez telefonu do poniedziałku :P
Kolejny argument że może warto dopłacić kilka groszy więcej za Plusha?
 #938899  autor: Ramirez
 15 lip 2017, 15:44
Naprawiło się ;-) A co do plusa to miałem taki zamiar ale zniechęcili mnie tymi 12,30 zl za darmowy starter. Nie miałem ochoty chodzic i wypytywać się czy w następnym salonie będą też coś kombinować.
 #938911  autor: Rebeliant
 15 lip 2017, 18:01
Patryk7588 pisze:
trecik pisze:Odnośnie zasięgu. Chodzę sobie na spacerki do lasu, zawsze tą samą trasą. Kiedyś, ponad 5 lat temu z SE k750i zasięg miałem wszędzie. Jakieś 3 lata temu z Samsungiem s5610 zawsze w jednym miejscu zasięg znikał. Teraz ponad rok z LG L65 jak tylko wejdę do lasu to zasięg znika i ledwo łapie jak wejdę na większą górkę.
Ale jaka technologia? 2G/3G/LTE?
Żaden z powyższych LTE nie obsługuje. ;)
 #938959  autor: trecik
 15 lip 2017, 21:43
Rebeliant pisze: Żaden z powyższych LTE nie obsługuje. ;)
No właśnie. Albo tną sygnał, albo telefony coraz gorsze.


U mnie dzisiaj od 16 do 20 też net odcięło. Niby ikonka połączenia była, ale nic nie dało się ściągnąć.
 #939015  autor: trecik
 16 lip 2017, 10:53
Rozłączanie, tryb samolotowy, restartowanie telefonu, łączenie bezpośrednio na IP (bo może dnsy), ping. Nawet GPS mi w endo nie chciał zaskoczyć, a to chyba bezpośrednio z btsa powinno iść(?).
 #939177  autor: aeroxd
 17 lip 2017, 10:32
Kolejny pakiet Niewyczerpalne Wszystko mi się odnowił, internet i reszta usług działa wspaniale.
 #939220  autor: lakers67
 17 lip 2017, 14:26
Telefon Huawie P10 lite.
Dziwna przypadłość (wina telefonu?) SIM1 nju SIM2 a2 mobile.
Gdy rozmawiam z karty nju karta a2 mobile zostaje zawieszona i próba połączenia na kartę a2 mobile nie jest możliwa „wybrany abonent jest nieosiągalny”. Z tym się zgadzam jak najbardziej (dual standby). Tylko pytanie, dlaczego w tym momencie nie przychodzi SMS o próbie połączenia?
Zrobiłem próbę i wyłączyłem na chwilę kartę a2 mobile i komunikat był taki sam „wybrany abonent jest nieosiągalny”. Po ponownym włączeniu karty a2 mobile SMS przyszedł.
Ma ktoś jakiś pomysł?

pzdr.
lakers67
 #939221  autor: grzegi
 17 lip 2017, 14:30
Widocznie karta potrzebuje czasu na zalogowanie się w sieci i zebranie info. Tyle.
 #939224  autor: lakers67
 17 lip 2017, 14:35
grzegi pisze:Widocznie karta potrzebuje czasu na zalogowanie się w sieci i zebranie info. Tyle.
@grzegi Tylko że w momencie aktywnych dwóch kart gdzie rozmawiam przez nju i jest próba połączenia na kartę a2 sms w ogóle nie przychodzi.

pzdr.
lakers67
 #939228  autor: lakers67
 17 lip 2017, 14:53
Tak karta a2 jest nie aktywna i komunikat jest taki sam jak przy wyłączonej „wybrany abonent jest nieosiągalny”. SMS o próbie w takiej sytuacji nie przychodzi niestety. To trochę komplikuje mi sprawę ponieważ umknęło kilka ważnych telefonów. O czym dowiedziałem się po fakcie. Zaradziło by zapewne przekierowanie którego niestety a2 nie oferuje.

PS.
Problem wybitnie po stronie a2mobile. Test przeprowadzony w drugą stronę tzn. na nju jest "pozytywny" w obu przypadkach przychodzą SMS`y

pzdr.
lakers67
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, 17:17 przez lakers67, łącznie zmieniany 1 raz.
 #939230  autor: TomLee
 17 lip 2017, 15:26
Ja to rozwiązałem tak. :)
Kartę do rozmów z firmowym numerem mam w zwykłym telefonie, którego nie muszę ładować codziennie, a co jakieś 5 dni, jakby co to na rozładowanej baterii chodzi do 8 godzin jeszcze,
Kartę do internetu mam w smartfonie, którego muszę ładować co drugi dzień :(
 #939250  autor: djdred
 17 lip 2017, 17:18
Ja dziś dostałem odpowiedź na pytanie o aplikację a2

Witam,
Pracujemy nad wprowadzeniem serwisu typu self-care, gdzie będzie możliwość m.in. prześledzenia historii połączeń.
Tymczasem zapraszamy do zarządzania swoim kontem poprzez kody USSD, za pomocą których możesz np. sprawdzić bieżący stan konta, jego ważność i aktywne pakiety. Pełna lista kodów znajduje się na naszej stronie internetowej: https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne .

Pozdrawiam,
Kinga
team a2 mobile
 #939475  autor: janekiwan
 18 lip 2017, 18:21
Przeszedłem z A2 do Plusha i potwierdzam lepszy zasięg w Plushu, ten sam telefon, kluczowe miejsce w biurze czyli toaleta, w A2 brak zasięgu, w Plushu HSDPA momentami nawet 4G.
  • Strona 74 z 173
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 173
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 173