DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 173
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 173
 #898156  autor: asdaf
 01 gru 2016, 09:45
bledos pisze:Czy płaciliście za kartę SIM przy przeniesieniu numeru?
Nie, nic nie płaciłem.
bledos pisze:Czy na karcie nie ma podanego numeru telefonu (wytłoczonego)?
Nie ma. Jest wytłoczony PIN, PUK i oczywiście numer seryjny karty.
 #898163  autor: macc
 01 gru 2016, 10:29
Patryk7588 pisze:Aaa.... i w jaki sposób zauważyłeś to przełączenie a zasięgu aero2 na Plusa?
Napisałem sobie program pod androida, który sygnalizuje mi melodią zmianę operatora i wtedy wiem, że coś się zmienia czy dzieje z zasięgiem.
 #898325  autor: macc
 02 gru 2016, 06:38
W a2 wysyłają smsa z informacją, że od 1.01.2017r. zmienia się prawo telekomunikacyjne i nanoszą poprawki do regulaminu w a2 i jak ktoś się nie godzi może zrezygnować, lub zmienić operatora. Więcej info na stronie www, lub telefonicznie w BOK.

Jakoś wczoraj się dodzwoniłem choć nie było to błyskawicznie to powiedzieli mi, że nic w samej usłudze nie zmienia się czy cenniku tylko nanoszą małe poprawki zgodne z prawem do regulaminu bo muszą to zrobić.
 #898365  autor: macc
 02 gru 2016, 14:10
Zadzwoń i sam się zapytaj bo widzę, że mają z tym duży problem.
 #898369  autor: xander21
 02 gru 2016, 14:21
macc pisze:Zadzwoń i sam się zapytaj bo widzę, że mają z tym duży problem.
Właśnie sprawdziłem po numerze przesyłki kuriera. Dziś dopiero wysłali dokumenty :( będą w poniedziałek. Dokładnie tak samo miałem w virgin. Kurier w wtorek i w piątek dopiero wysłali spowrotem.
 #898395  autor: Gregrin
 02 gru 2016, 17:25
Ze względu ze dużo takich przesyłek kurierskich będą mieli to pewnie działa to w ten sposób ze zbierają umowy przez cały tydzień i raz w tygodniu (piątek) odsyłają wszystkie razem.
 #898407  autor: xander21
 02 gru 2016, 18:37
Gregrin pisze:Ze względu ze dużo takich przesyłek kurierskich będą mieli to pewnie działa to w ten sposób ze zbierają umowy przez cały tydzień i raz w tygodniu (piątek) odsyłają wszystkie razem.
To taka warsja max ekonomiczna i mało się płaci pewnie
 #898704  autor: asdaf
 05 gru 2016, 10:09
Dziś u mnie mija tydzień od kiedy kurier zabrał dokumenty. Numer ciągle działa w T-mobile. Żadnych maili ani smsów też do tej pory nie otrzymałem.
 #898721  autor: xander21
 05 gru 2016, 12:09
Moje dokumenty dziś dojdą. Kurier wysyła wnioski pod koniec tygodnia w piątki. Niezależnie od tego kiedy był. Więc tu może u kolegi tak samo. Nawet w regulaminie piszę, że kurier ma 7 dni na zwrot dokumentów
 #898729  autor: xander21
 05 gru 2016, 12:50
macc pisze:7 dni, ale roboczych.
Na kopercie od dpd jest numer paczki. Tam sprawdzisz kiedy wyszły i kiedy doszły. Mi wyszły z piątek i doszły dziś
 #898754  autor: asdaf
 05 gru 2016, 16:39
Ja też otrzymałem emaila: "Szanowni Państwo!

Wniosek o przeniesienie numeru telefonu ******** do sieci a2mobile został odrzucony przez obecnego operatora. Powód: "Niezgodne dane rejestracyjne".
W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Pozdrawiamy

Team a2mobile
Infolinia: 720 20 30 40
e-mail: [email protected]
a2mobile.pl"
Po telefonie na infolinie zostałem poinformowany, że u dotychczasowego operatora jest nie pełna rejestracja. I abym udał się do salonu T-mobile, uzupełnił dane i zadzwonił do A2mobile żeby ponowili próbę przeniesienia. Wniosku nie potrzeba drugi raz składać.
Numer był dopisany przez stronę do numeru zarejestrowanego tradycyjnie. Konsultantka dodała, że niestety często się to zdarza. :(
 #898761  autor: xander21
 05 gru 2016, 17:46
asdaf pisze:Ja też otrzymałem emaila: "Szanowni Państwo!

Wniosek o przeniesienie numeru telefonu ******** do sieci a2mobile został odrzucony przez obecnego operatora. Powód: "Niezgodne dane rejestracyjne".
W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Pozdrawiamy

Team a2mobile
Infolinia: 720 20 30 40
e-mail: [email protected]
a2mobile.pl"
Po telefonie na infolinie zostałem poinformowany, że u dotychczasowego operatora jest nie pełna rejestracja. I abym udał się do salonu T-mobile, uzupełnił dane i zadzwonił do A2mobile żeby ponowili próbę przeniesienia. Wniosku nie potrzeba drugi raz składać.
Numer był dopisany przez stronę do numeru zarejestrowanego tradycyjnie. Konsultantka dodała, że niestety często się to zdarza. :(
Niestety, ale uproszczona rejestracja to wielki niewypał. I tak trzeba udawać się do salonu. Ja Z plusa nie mogłem przenieść numeru :( trudno, nie będe specjalnie do salonu biegał, bo numerów mam więcej. Jak rejestrujesz w salonach numery to poproś o pełną rejestracje. Wtedy będziesz mógł dodawać numery i je przenosić, bo wszystko do jednego konta przypisane, nie trzeba za każdym razem biegać do salonu.
 #898778  autor: asdaf
 05 gru 2016, 18:56
xander21 pisze:Jak rejestrujesz w salonach numery to poproś o pełną rejestracje.
Tego że numer (ten pierwszy) miał pełną rejestrację jestem pewny na 100%.
 #898781  autor: xander21
 05 gru 2016, 19:14
asdaf pisze:
xander21 pisze:Jak rejestrujesz w salonach numery to poproś o pełną rejestracje.
Tego że numer (ten pierwszy) miał pełną rejestrację jestem pewny na 100%.
Z adresem i numerem serii dowodu osobistego?
  • Strona 11 z 173
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 173
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 173