DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 121 z 173
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 173
 #997303  autor: Kamil7878
 04 cze 2018, 22:13
Jeśli ktoś śpiewa swojemu rozmówcy, przez telefon to może HD jest to znaczące, w codziennym użytkowaniu nie jest to tak ważnym elementem za który trzeba przepłacać...
 #997314  autor: adacomp
 04 cze 2018, 22:56
marcin19883 pisze:Dźwięk jest płaski i szeleści jakby ktoś pluł do słuchawki :lol:
Co to za telefon o takiej jakości?
 #997325  autor: marcin19883
 05 cze 2018, 00:44
adacomp pisze:
marcin19883 pisze:Dźwięk jest płaski i szeleści jakby ktoś pluł do słuchawki Obrazek
Co to za telefon o takiej jakości?
Każdy smartphone
 #997411  autor: sa
 05 cze 2018, 14:39
marcin19883 pisze:
adacomp pisze:
marcin19883 pisze:Dźwięk jest płaski i szeleści jakby ktoś pluł do słuchawki Obrazek
Co to za telefon o takiej jakości?
Każdy smartphone
Każdy? To smartfony mają taka fatalną jakość rozmów? :mrgreen: :lol:
 #997420  autor: marcin19883
 05 cze 2018, 15:21
sa pisze:
marcin19883 pisze:
adacomp pisze: Co to za telefon o takiej jakości?
Każdy smartphone
Każdy? To smartfony mają taka fatalną jakość rozmów? :mrgreen: Obrazek
Bez hd voice każdy telefon kiepsko mówi. Obrazek No weź się nie wygłupiaj. Z kurierem nie mogę się dogadać. Taka słaba jakość rozmowy.
 #997449  autor: sa
 05 cze 2018, 17:04
marcin19883 pisze: No weź się nie wygłupiaj. Z kurierem nie mogę się dogadać. Taka słaba jakość rozmowy.
Z kurierem? :mrgreen: Z nimi nie dogadasz się choćby nie wiadomo co mieli tj model smartfona czy ofertę i opa z prostej przyczyny
a.Noszą słuchawki obojętnie bt czy kabelkowe i przez nie rozmawiają,a niestety jakość rozmów za pomocą słuchawek jest znacznie niższa niż bezpośrednio z telefonem przy uchu sprawdzone w praktyce, dodam że do mojego telefonu też mam słuchawkę bt którą dostałam w zestawie i efekt ten sam ,po prostu żadna najlepsza markowa słuchawka bt czy kableki nie pomogą i obniżają jakość rozmów tak na oko z 50% a w trakcie jazdy to chyba nawet 70%.
b. Kurierzy wtedy gdy rozmawiają zazwyczaj są w trakcie jazdy ,do tego dolicz zmiany nadajników itd.Sprawdzone w praktyce , mam telefon 3g i nie mam żadnych problemów z rozmową ani w domu ani w trakcie poruszania się na nogach ani rowerem z rodziną i znajomymi z różnych sieci ale z osobami/kurierami) co jeżdżą z miasta do miasta i rozmawiają za pomocą słuchawek zawsze jest problem, stąd kiepska jakość rozmów z kurierami to kwestia czegoś innego tj patrz na .w.w.W tym układzie nie ma znaczenia czy masz playa ,plusa,orange,t-mobile abonament czy kartę czy masz hd voice i inne dodatki poprawiające jakość rozmów skoro kurierzy i tak zazwyczaj mają i korzystają ze...smartfonów na słuchawkach i tak naprawdę ważne jest to że twój rozmówca ma te słuchawki rozmawia z tobą i jedzie. :lol:
 #997475  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 18:31
Witam. Mam problem z kartą a2mobile. Otóż problem polega na tym, że karta w ogóle nie chce się zalogować do sieci. Nie da się z niej dzwonić, wysyłać smsów, mmsów jak też internet nie działa. Jedynie tylko połączenia alarmowe działają. Podejrzewam uszkodzenie karty SIM, ponieważ przełożenie do innego telefonu owej karty SIM nadal nie działa. Natomiast włożenie innej karty SIM do telefonu już tak. Więc uszkodzenie telefonu odpada. I teraz moje pytanie jak wyrobić duplikat karty a2mobile? W stacjonarnym salonie Plusa da się to zrobić, czy tylko przez internet? I czy wyrobienie duplikatu kosztuje, czy jest darmowe jak np. w sieci Play? Wymieniał już ktoś z was kartę a2mobile?
 #997481  autor: sa
 05 cze 2018, 19:02
Andrzej po pierwsze jak włożysz kartę to wejdź w telefonie w menu w folder ustawienia karty sim i włącz roaming :automatycznie(lub jak wyżej napisał Remington ręcznie obie opcje są do wyboru i restart telefonu) i krajowy na karcie, i zrestartuj telefon.A jak to nie pomoże to zostaje tylko telefon do BOK i zgłoś uszkodzenie karty powiedz jak wygląda sytuacja .Wymiana karty normalnie kosztuje 10zł(kasa pobierana jest konta na karcie jak nowa karta to 10zł powinno na koncie być ) ale uszkodzone karty sim fabrycznie nowe za darmo powinni wymienić.Kurier góra 2 dni a jak już kartę nową będziesz mieć to ponownie telefon(z innej simki oczywiście) do bok i tam ci wszystko ustawią
 #997484  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 19:20
Remington pisze:Spróbuj wybrać sieć ręcznie. Czasem ich karty mają problem za pierwszym razem z włączeniem się do sieci.
Ale to nie jest pierwszy raz karty włączenia się do sieci. Karte używam od początku istnienia a2mobile. ( około kwietnia 2017r. ). Dopiero dzisiaj przestała działać. Restart telefonu robiłem kilka razy. Sieć ręcznie tak samo odpada. Próbowałem kilkanaście razy. Nic nie daje. Jak dzwonie na numer karty to słysze komunikat " przepraszamy wybrany numer jest niedostępny ".
sa pisze:Andrzej po pierwsze jak włożysz kartę to wejdź w telefonie w menu w folder ustawienia karty sim i włącz roaming :automatycznie(lub jak wyżej napisał Remington ręcznie obie opcje są do wyboru i restart telefonu) i krajowy na karcie, i zrestartuj telefon.A jak to nie pomoże to zostaje tylko telefon do BOK i zgłoś uszkodzenie karty powiedz jak wygląda sytuacja .Wymiana karty normalnie kosztuje 10zł(kasa pobierana jest konta na karcie jak nowa karta to 10zł powinno na koncie być ) ale uszkodzone karty sim fabrycznie nowe za darmo powinni wymienić.Kurier góra 2 dni a jak już kartę nową będziesz mieć to ponownie telefon(z innej simki oczywiście) do bok i tam ci wszystko ustawią
Z roamingiem, automatycznie to wszystko już sprawdzałem. Nic nie daje. Dlatego piszę tu na forum, czy czasami czegoś nie przeoczyłem.
 #997485  autor: sa
 05 cze 2018, 19:24
No to zostaje już tylko bok i zgłoszenie problemu.Jest nadzieja że skoro na innych telefonach też nie działa ta simka to anulują opłatę 10zł .Musisz tylko dokładnie opisać problem.A i pamiętaj przygotuj plastik z podanymi pinem i pukiem bo puk może być potrzebny a także dowód osobisty bo mogą pytać o pesel.
 #997492  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 19:50
sa pisze:No to zostaje już tylko bok i zgłoszenie problemu.Jest nadzieja że skoro na innych telefonach też nie działa ta simka to anulują opłatę 10zł .Musisz tylko dokładnie opisać problem.A i pamiętaj przygotuj plastik z podanymi pinem i pukiem bo puk może być potrzebny a także dowód osobisty bo mogą pytać o pesel.
To oni łaske robią w anulowaniu opłaty 10zł, gdzie w innych sieciach jest darmowa. A jak bym zgubił kartę to płace 10zł?
Więc w takim razie nie lepiej przenieś numer do innej sieci i z powrotem do a2mobile. Wyjdzie za free :mrgreen:
Napisałem do nich, ale nadal cisza. Chyba szybciej będzie przenosząc numer heh.
No nic czekam do jutra co odpiszą. Jeśli nadal nie otrzymam odpowiedzi przenosze numer, szkoda czasu.
 #997495  autor: sa
 05 cze 2018, 20:09
Andrzej311 pisze: To oni łaske robią w anulowaniu opłaty 10zł, gdzie w innych sieciach jest darmowa. A jak bym zgubił kartę to płace 10zł?
Więc w takim razie nie lepiej przenieś numer do innej sieci i z powrotem do a2mobile. Wyjdzie za free :mrgreen:
Napisałem do nich, ale nadal cisza. Chyba szybciej będzie przenosząc numer heh.
No nic czekam do jutra co odpiszą. Jeśli nadal nie otrzymam odpowiedzi przenosze numer, szkoda czasu.
W cenniku to jasno pisze cytuję"
14. Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku jej
zniszczenia, uszkodzenia lub utracenia przez Użytkownika Karty
SIM z jego winy)
za zdarzenie 10,00 PLN
15. Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku gdy
Aero2 ponosi odpowiedzialność za zniszczenie, uszkodzenie lub
utratę Karty SIM)
za zdarzenie Bezpłatnie"
Czytaj ważne by uznali że ty karty nie uszkodziłeś tylko sama padła wtedy opłatę powinni anulować.A co do kontaktu serio piszesz?Jak dla mnie najprostszy i najszybszy sposób kontaktu z bok to zadzwonić no ale skoro lubisz czekać...A propo przenoszenia musiałbyś tam podać inny numer telefonu do kontaktu albo e-mail bo zazwyczaj wszelkie smsy itp.informacje idą na numer przenoszony np. w VM dostajesz kod do zatwierdzenia wniosku podobnie jest w orange oczywiście online, a w przypadku padłej simki.... może być z tym mały problem.Co do darmowych wymian kart mnie kiedyś w play skasowali na 6zł bo w ofercie wg. cennika ta usługa jest płatna wiec nie wszędzie dają gratis .w orange tylko 25 zł... :lol:
 #997499  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 20:28
Przecież pisze, że simka sama padła więc o uszkodzeniu z mojej wina nie ma mowy. Przenosząc numer stajonarnie w salonie Play nie potrzeba smsa zatwierdzającego. Możliwe, że tak jest online jak piszesz.
 #997500  autor: sa
 05 cze 2018, 20:33
Play wysyła smsy gdzie potwierdza i dziękuje za złożenie wniosku w salonie oraz podaje info o zgodzie i dacie przeniesienie dlatego inny numer do kontaktu lub e-mail trzeba im podać.A skoro sama padła to w czym problem? mówisz jak jest i czekasz na kuriera...
 #997508  autor: Andrzej311
 05 cze 2018, 21:03
sa pisze:Play wysyła smsy gdzie potwierdza i dziękuje za złożenie wniosku w salonie oraz podaje info o zgodzie i dacie przeniesienie dlatego inny numer do kontaktu lub e-mail trzeba im podać.A skoro sama padła to w czym problem? mówisz jak jest i czekasz na kuriera...
Ale to są tylko kosmetyczne informacje. A date przeniesienia numeru będe wiedział jak zacznie działać nowa karta. Zazwyczaj po północy następnego dnia. Co mnie obchodzą podziękowania i co tam jeszcze play pisze na starą simke. Co innego jakby potrzeba było kod weryfikacyjny podać, który byłby wysyłany na sms numeru przenoszonego. Jak w przypadku np. aktywacji pakietu na play24. Wtedy simka musiałaby być aktywna i trzeba by było najpierw wyrobić duplikat u obecnego operatora, a tak po co?
Dobra, nie przedłużając tematu czekam co jutro mi odpiszą. Opisałem dokładnie jak wygląda sprawa.
  • Strona 121 z 173
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 173
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 173