kaminba pisze:Wniosek wypełniony, zero informacji czy wszystko jest ok, zero potwierdzenia, specjalnie zaznaczyłem że chce powiadomienia na emial ale nic nie dostałem
Od Twojego postu minęły dwa lata i wygląda to tak samo - zero informacji, potwierdzenia na maila. Nie ma we wniosku pola Uwagi (kiedyś było) tylko Kod promocyjny. Przenoszę hurtem osiem numerów z różnych sieci i tylko na trzech udało mi się zrobić przekierowanie na numer, pod którym jestem dostępna. Brak logistyki. Pozwalają w jednym wniosku przenieść wiele numerów, ale nie przewidzieli numeru kontaktowego dla kuriera. Brak też informacji, jaki kurier, o numerze przesyłki nie wspominając.
Ponieważ ciekawa byłam numeru przesyłki wysłałam zapytanie do BOK i szybko dostałam odpowiedź, kodowanie maila oryginalne, co ciekawe konsultanci a2mobile nie posiadają nazwisk, podpisane lakonicznym "Kasia"
Zgodnie z §1 pkt.8 RSUT a2mobile, obowiÄ
zujÄ
cego od dnia 27.04.2017r., UĹźytkownik rĂłwnoczeĹnie moĹźe posiadaÄ zarejestrowanych na siebie maksymalnie 5 (piÄÄ) kart SIM, dlatego uprzejmie prosimy o wskazanie numerĂłw ktĂłre majÄ
zostaÄ przeniesione w ramach przysĹugujÄ
cego limitu lub o kontakt z infoliniÄ
720 20 30 40 (koszt wedĹug taryfy operatora).
Gdybym nie spytała, czekałabym sobie na kuriera w nieskończoność, bo nikt nie raczył mnie poinformować o limicie kart sim. Wniosek z 8 numerami przeszedł bez protestu. Żadnych maili, SMS-ów, nic, null, pustka. Znowu ktoś nie pomyślał o szczegółach. System pisany na kolanie.
Plusem jest szybkość kontaktu z BOK, jestem pod wrażeniem. Nie wiedziałam, iż a2mobile jest siecią, gdzie przypada tylko 5 kart sim na głowę