DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 23 z 91
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 91
 #941619  autor: jarekt
 27 lip 2017, 15:50
Jeśli chcesz maksymalnie przyoszczedzić w PInK to ładuj kwotami 5zł, które dają 7/8 dni ważności na wychodzące i tyle samo na ważność GB (pisałem o tym szczegółowo wcześniej w tym wątku).

Czyli za 4 doładowania po 5zł (20zł) masz 28 dni ważności albo 32 dni ważności (w zależności od momentu doładowania - opis wcześniej w tym wątku).

A np. za 30zł (6 doładowań po 5zł) masz wtedy 42 lub 48 dni ważności konta i GB.
 #945003  autor: misiu-182
 14 sie 2017, 10:19
Dzień dobry.
Mam pytanie o zmianę taryfy internetowej na głosową. Szwagier, który przyjeżdża do Polski nie częściej niż raz w roku kupił sobie kartę z taryfą Play Internet na Kartę 19 zł. Było to w zeszłym roku wiec miał bonus RWK za rejestrację. Obecnie po doładowaniu ważność konta wydłuża się tylko o kilka dni i takie rozwiązanie go nie satysfakcjonuje. Z tego co wyczytałem to nie jest możliwa zmiana taryfy na głosową w normalny sposób. Piszecie, że czasem są luki w play24 i wtedy można to zrobić. Jak często zdarzają się takie rzeczy? Czy jest możliwość jakiejś migracji kodami do innych taryf czy submarek (np. Fakt) z roczną ważności konta? Czy da się zmienić taryfę na głosową w salonie (z zachowaniem stanu konta)? Jednym zdaniem czy można coś zrobić, czy "olać" te kilkadziesiąt złotych i kupić nowy numer?
Pozdrawiam.
 #945010  autor: jarekt
 14 sie 2017, 10:54
Trzeba ładować najlepiej 50zł jeśli chcesz mieć spokój na 2 miesiące.
Taniej wyjdzie ładowanie kwotami 5zł ale tzeba to robić co 7/8 dni.
Migracja do innych taryf/submarek nie jest normalnie możliwa z taryf PInK/InK i starszych.
 #945256  autor: biala1991
 15 sie 2017, 17:12
Warto zauważyć, że w Play zmiana taryfy albo włączenie pakietu wymaga.. potwierdzenia kodem sms. To było dla mnie totalnym szokiem, w żadnej innej sieci się z czymś takim nie spotkałam no i miałam z tego powodu nieprzewidziany kłopot. Ponieważ zmiana taryfy kasuje bonus GB na czas całej operacji musiałam skorzystać z innej karty (żeby połączenie bez aktywnego pakietu nie odbyło się kosztem zł na koncie). Karta na którą przyszedł sms była w tym czasie poza urządzeniem, musiałam ją włożyć do telefonu, który obsługuje karty internetowe Play (a nie każdy spełnia ten warunek). Mogłeś uprzedzić Jarku :) Przeciętny użytkownik nie jest przygotowany na to, że tak banalna czynność jak zmiana taryfy czy włączenie pakietu wymaga dodatkowej autoryzacji :)
 #945263  autor: jarekt
 15 sie 2017, 17:25
@biala1991, potwierdzenie kodem zmiany taryfy wprowadzono w Play dopiero jakieś 10-15 dni temu i sam byłem zaskoczony, bo od zawsze była to jedyna operacja w Play24, która nigdy nie wymagała autoryzacji kodem z SMSa.

Pozostałe operacje wymagały kodu, ale tylko jednego na całą sesję, czyli jeśli planowałaś więcej rzeczy zmieniać i to na różnych numerach - kod podawało się tylko za pierwszym razem.

A numer do kodów SMS mogłaś przed tymi modyfikacjami taryfy zmienić na numer dla Ciebie wygodny, np. swój prywatny który masz już w telefonie.
 #945266  autor: biala1991
 15 sie 2017, 17:41
Zmieniałam taryfę właśnie dwa tygodnie temu czyli świeżo po wprowadzeniu :) Włączenie pakietu na lato też krzyczało o kod. Trochę przeginają z tymi zabezpieczeniami. Korzystam z TM, Plusa i Orange i nigdzie coś podobnego nie ma miejsca
jarekt pisze:A numer do kodów SMS mogłaś przed tymi modyfikacjami taryfy zmienić na numer dla Ciebie wygodny, np. swój prywatny który masz już w telefonie.
Problem w tym, że nawet przez myśl mi nie przeszło, że zarządzanie kontem wymaga autoryzacji i ustawiania telefonu do kodów :)
 #945267  autor: jarekt
 15 sie 2017, 17:56
Jak się siedzi długi w jednej sieci, to przejście do drugiej (nie w sensie MNP) choćby na chwilę i tylko po to aby aktywować jakąś usługę czy zmienić taryfę, kończy się właśnie takimi kwiatkami :)

Nie jestem pewien ale być może do zmiany taryfy jest zupełnie osobna dodatkowa autoryzacja od tych kilkunastu dni - takie zabezpieczenie, bo faktycznie zmiana taryfy to bezpowrotne skasowanie GB, a często też i PromoZŁ jak również i skrócenie ważności konta do 14 dni (a ostatnio to nawet do 0 dni - ale to jakiś babol w systemie teraz mają).

Jeśli nie wprowadzisz numeru do autoryzacji to jest nim domyślnie numer główny (który pierwszy powiązano z kontem). Przy czym po ostatnich szopkach z bezpieczeństwem w Play, niektóre typy operacji wysyłają kod i tak na numer główny abonamentowy, który miałby zostać ewentualnie obciążony np. kwotą za doładowanie innego numeru w prepaid Play.
 #945271  autor: 24bis24
 15 sie 2017, 18:18
jarekt pisze:Nie jestem pewien ale być może do zmiany taryfy jest zupełnie osobna dodatkowa autoryzacja od tych kilkunastu dni - takie zabezpieczenie
a wczoraj w odpowiedzi na mój post zmiana taryfy z PnKRWK na RBME pisałeś
jarekt pisze:@24bis24, z tym, że to już nie zadziała.
to tak bez sprawdzenia :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #945277  autor: jarekt
 15 sie 2017, 18:33
@asdaf, można, ale zmiana jest bezpowrotna (nie powrócisz już nigdy do PInK).
Ważność wydłuży Ci się (lub skróci) do 30 dni. Najlepiej zrób to przez Play24.

@24bis24, ale Ty tam pisałeś o zachowaniu RWK przy migracji, więc Ci tam napisałem, że to nie zadziała obecnie, no chyba, że jeszcze o coś innego Ci chodzi (teraz i wtedy tam).
 #945280  autor: Tymotek
 15 sie 2017, 18:53
Witam, ja też jestem posiadaczem 2 kart, które cały roczek przetrwały na pakiecie 250 GB bez dokładania do interesu :) Piękny czas, ale wszystko co dobre....

Mam pytanie: Czy jak Pakiet 250 GB/12 mcy był odpalony od dnia 20.09.2016 roku to ostatnie włączenie będzie 20.08 i przedłuży pakiet do 20.09.2017????
 #945285  autor: jarekt
 15 sie 2017, 19:23
Od momentu aktywacji Usługi/Pakietu "250MB co miesiąc" (zapala się na zielono w Play24 w momencie aktywacji startera) do ostatniego dnia ważności ostatniego pakietu jest dokładnie 13 miesięcy.

Jeśli więc Usługa aktywowała Ci się 20.09.2016 (bo tego dnia aktywował się starter), to ostatni pakiet otrzymasz 20.09.2017 i będzie ważny (i reszta GB) do 19.10.2017 roku do godziny 23:59.

Około 1:30 rano 20 października GB przepadną jeśli ich nie przedłużysz.
 #945293  autor: Tymotek
 15 sie 2017, 20:04
@jarekt, nie dopisalem, że simka o którą pytam to nie nowa tylko zmigrowany POnK do PiNk9 ważny do 24.09.2017. Zmiana taryfy do PiNK9 nastąpiła na początku września 2016, a pakiet 250MB/mc po walce z technicznymi Play napisali, że "Pakiet będzie ważny od dnia 20.09.2016 roku." ... i każdego 20-tego się przedłuża.
 #945295  autor: jarekt
 15 sie 2017, 20:11
To masz niestety zagmatwaną sytuację i pewności nie mam jak to u Ciebie będzie.
W każdym razie pakiet 250MB może zostać przyznany normalnie tylko 12 razy.
I 12 razy może przedłużyć GB, więc kluczowe dla Ciebie jest ustalenie kiedy otrzymałeś pierwszy pakiet 250MB (jeśli więc tego nie zanotowałeś to będzie ciężko to teraz ustalić).

Pierwszy raz pakiet przyznawany jest miesiąc po aktywacji tej usługi (tak nietypowo, bo nie od razu - stąd się bierze te łączne 13 miesięcy właśnie).

Pakiet 250MB przyzna się również na konto i wydłuży MB nawet wtedy gdy ważność KG już minęła (inaczej niż w niektórych innych pakietach cyklicznych w Play np. "1GB za darmo przez 12 miesięcy" w głosowych).
  • Strona 23 z 91
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 91
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 91