DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 134 z 193
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 193
 #994025  autor: jarekt
 17 maja 2018, 16:52
krychu3 pisze:nie ma problemu
Jest problem.
Nie można migrować z RBM5 do PInK.
Potrzebny byłby pierwszy cud.
Gdy się wydarzy, to nie będzie można wrócić z PInK do RBM5 (nawet na około).
No chyba żeby wydarzył się drugi cud...
 #994030  autor: Traker
 17 maja 2018, 17:07
Johnny pisze:po migracji do FM stan konta głównego pozostaje bez zmian a czas ważności ustawia się na 14 dni.
Dwa pytania jeszcze.
Rozumiem, że trzeba doładować dowolną najmniejsza kwotą by wydłużyć o 365 dni ?
Przeniesienie zlecę tylko w salonie Play? Nie widzę opcji przejścia do FM na play24

Będę musiał to zrobić gdyż już zaczyna się robić duża skarbonka na jednym z numerów. Przedłużam tylko pakiet rozmów za 10zł. Wykorzystam złotówki i przejdę dalej gdzieś ;-)
 #994031  autor: Taki_tam
 17 maja 2018, 17:12
Oto przetestowane przeze mnie zmiany taryfy (jakiś tydzień temu):
odNowa -> Play na kartę - przez stronę Play24
Play na kartę -> PlayRWK - przez stronę Play24
PlayRWK -> Fakt - kodem USSD *163*12#
Z Fakt do RBM5 - kodem USSD *163#, opcja 1, potem opcja 2
RBM5 -> odNowa - przez stronę Play24
 #994035  autor: adacomp
 17 maja 2018, 17:30
krychu3 pisze:*163*12*# przejście do FM oraz RWK *111*692*1#.
Kod na RWK działa tylko we Play Fresh i PnKRWK ale nie działa w Fakt i tam żeby mieć RWK trzeba doładować za minimum 5zł.
 #994219  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 16:05
Dziś testuję zmiany taryf.

RBM5 -> odNowa - przez Play24.
odNowa -> Formuła - przez Play24.
Formuła Play na Kartę -> stop, prace modernizacyjne na Play24.

Cdn. Mam nadzieję :)

Dobra ruszyło.

Formuła Play na Kartę -> Rok Ważności Konta - przez Play24.
Rok Ważności Konta -> FAKT Mobile - kodem *163*12# (nie działa, zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe).
 #994226  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 16:35
Oczywiście. Wbiłam kod już kilkanaście razy i będę, aż do skutku :)

Wytrwałym los sprzyja :) Idźmy dalej. W Rok Ważności Konta włączyłam RWK, tak wiem, że się nie przenosi, ale co szkodzi sprawdzić? Kod na migrację do FAKT wszedł.

FAKT Mobile -> RBM5 - kodem *163#, dalej 1, potem 2.
Jestem w RBM5, ważność konta ustawiła się na 14 dni.

I wisienka na torcie. Jestem w punkcie wyjścia, czyli w RBM5, lejek się wyzerował, ale mam niechciany bonus - NIE DZIAŁA WYSYŁANIE SMS-ów PREMIUM!!!

A godzinę temu, na tym numerze działało. Oczywiście brak jakichkolwiek blokad. Na tę przypadłość nawet zgłoszenia nie pomagają, bo już kilka wysłałam w tej sprawie dla innych numerów. To taka przestroga dla tych co chcą rozładować skarbonkę z DIL-a SMS-ami Premium.
 #994319  autor: adacomp
 18 maja 2018, 22:18
Na obu RBM1 z DIL mam też niezłą skarbonkę.
Co można za te SMSy Premium kupić, a może przelać na inne konto prepaid w P4?
 #994323  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 22:24
Zależy co kto lubi. Ja wykupuję dostęp do różnych Chomikuj, VOD itp, wysyłam SMS-y Premium charytatywne, podobno też można u jednego dostawcy VoIP płacić w ten sposób.

Testów ciąg dalszy, tylko nie piszcie, że można zrobić coś lepiej, szybciej i taniej :)

Po zmianie taryf ważność na wychodzące ustawiła się na 14 dni więc zyskałam kilka dni, bo właśnie kończyła się ważność wychodzących - ten manewr dał mi dodatkowy tydzień. Zakup 600 MB i DIL znowu działa, do 1 czerwca. Do tego czasu daję Play szansę na rozwiązanie problemu z blokadą Premium, jeśli nie dadzą rady zmieniam numer do DIL i nie będę szaleć z migracjami taryf, żeby znowu sobie nie zafundować blokady.
 #994382  autor: slawekro
 19 maja 2018, 13:25
Hej. I po tych okołomigracyjnych zawirowaniach chcecie powiedzieć że wraca DIL, a na nim RWK? :D

To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala. Zrobili zgłoszenie wyżej, ale nic nie rusza. Już trzeci dzień do nich wydzwaniam.
Ten myk z żonglowaniem po taryfach oszczędziłby niektórym "nerwów" ;)
 #994385  autor: adacomp
 19 maja 2018, 13:34
slawekro pisze:Hej. I po tych okołomigracyjnych zawirowaniach chcecie powiedzieć że wraca DIL, a na nim RWK? :D

To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala. Zrobili zgłoszenie wyżej, ale nic nie rusza. Już trzeci dzień do nich wydzwaniam.
Ten myk z żonglowaniem po taryfach oszczędziłby niektórym "nerwów" ;)
Jak nie możesz przejść do RBM7MNP to przejdź z dowolnej taryfy P4 do RBM5 przez Fakt ale nie będzie RWK tylko 14 dni.
 #994400  autor: 24bis24
 19 maja 2018, 14:44
slawekro pisze:To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala.
to podpowiedz obsłudze zakładając, że starter jest właściwy aby paluszków użyli do wprowadzenia cyferek a nie skanera :-) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #995038  autor: Dax13
 23 maja 2018, 12:35
Witam, mam obecnie numer w taryfie RBM 7 MNP i aktywowałem bonus za przeniesienie i chciałbym go wykorzystać przed aktywacją DIL w RBM5. Czy całą procedurę będę mógł zrealizować zdalnie np. przez Play24 albo biuro obsługi? Chodzi mi o zmianę taryfy, zdalne doładowanie konta i zdalne wlaczenie pakietu darmowego LTE
 #995042  autor: 3G
 23 maja 2018, 12:59
Tak, polecam Play24.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #995139  autor: Maciej Loret
 23 maja 2018, 20:40
Witam

czytam końcówkę tego wątku, ale chyba ślepy jestem.
Telefon z taryfą PnKS. Za 4 dni koniec BzP. Używany do Internetu, trochę rozmów i SMSów w Play i w niewielkich ilościach rozmowy i SMSy poza Play.
Czy da się przejść do RBMnK 5 z zachowując DIL i SD jednocześnie?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
  • Strona 134 z 193
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 193
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 193