DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 120 z 193
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 193
 #978405  autor: juhuhu
 18 lut 2018, 13:09
z moich obserwacji wynika, że najbardziej opłaca się mieć 2 DIL-e w RWK.
1. nigdy nie ma lejka. Jak mija połowa miesiąca wkładasz 2 karte.
2. nigdy nie kończy się DIL. Bo nigdy nie obejmuje cię wyłączenie , bo już nie jesteś na tej karcie, która będzie wyłączona. Nie ma więc możliwości by zabarało przez przypadek kase z konta. Bo jak nie ma DILA, a jest mały pakiet to go połknie i połknie kase z konta.
3.tWÓJ LIMIT TO 200 gb minimum.

To nie ma znaczenia kiedy DIL jest aktywowany, bo i tak masz 100 gb od 1 do ostatniegodnia miesiąca .Chyba, że to piewszy miesiąc wyedy za 2 tygodnie masz 100 i od następnego 1-go kolejne 100 gb.
DIL rozliczany jest z gigabajtów od 1 do ostatniego dnia miesiąca, ale z czasu funkcjonowania 30 dni od włączenia. Jeśli jest jeden DIL to jak włączysz w połowie miesiąca to masz na drugą połowę tyle ile ci zostanie z pierwszej w danym miesiącu. Limit można sprwadzić sumując połączenia w PLAY 24 za okres od 1 go do dnia sprawdzenia.

Ja korzystam 2,5 roku.
 #978421  autor: neotele
 18 lut 2018, 14:47
jarekt pisze:W RBM z DILem są 2 (ewentualne) lejki (2 poziomy lejków): 2Mbit/s i 0,03Mbit/s (32kbit/s).
Ale w danym momencie jest tylko jeden lejek :).
No to klarownie wyjaśniłeś :wink:
Teraz już nikt z niezorientowanych nie będzie miał żadnych wątpliwości :lol:
 #978438  autor: atlantydas
 18 lut 2018, 15:25
Czy jest jakiś limit w aktywacji bonusów za przeniesienie nr? Pani w salonie Play powiedziała mi, że mogę max 5 razy skorzystać z bonusu za przeniesienie. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć w regulaminie takiej informacji
 #978444  autor: jarekt
 18 lut 2018, 15:35
neotele pisze:
jarekt pisze:W RBM z DILem są 2 (ewentualne) lejki (2 poziomy lejków): 2Mbit/s i 0,03Mbit/s (32kbit/s).
Ale w danym momencie jest tylko jeden lejek :).
No to klarownie wyjaśniłeś :wink:
Teraz już nikt z niezorientowanych nie będzie miał żadnych wątpliwości :lol:
To mówisz, żeby myśl kolejny raz rozwinąć i dodać, że pierwszy lejek (2Mbit/s) jest za przekroczenie 100GB i obciążanie nadajników, a drugi (0,03Mbit/s) za brak Bajtów na koncie?
Czy jednak o tym nie pisać :) ?
 #978447  autor: neotele
 18 lut 2018, 15:42
@atlantydas
Jeśli chodzi o Regulamin, to:
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
2. Z Oferty Promocyjnej można skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu.


@jarekt
Masz b. dużą wiedzę. Jednak czasami, gdy chcesz wszystko wyjaśnić w najdrobniejszych szczegółach, robi się z tego potencjalny mętlik :evil: ( I to miałem na myśli w poprzednim poście. )
Ostatnio zmieniony 18 lut 2018, 15:53 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #978451  autor: jarekt
 18 lut 2018, 15:49
Żeby było jaśniej, to może tak:
- wg regulaminu, jeden numer możesz przenosić wielokrotnie ale tylko jeden raz możesz otrzymać BzP w danej taryfie (jest regulaminowy limit na numer);
- wg regulaminu, kilka numerów możesz przenosić wielokrotnie ale tylko jeden raz możesz otrzymać BzP niezależnie na każdym z numerów w danej taryfie (nie ma regulaminowego limitu numerów na osobę);
- wg systemu - to inna bajka :).
 #978456  autor: ign123
 18 lut 2018, 16:08
atlantydas pisze:Pani w salonie Play powiedziała mi, że mogę max 5 razy skorzystać z bonusu za przeniesienie.
To trzeba było od razu poprosić, żeby pani pokazała odpowiedni zapis regulaminu, na który się powołuje.
 #978458  autor: atlantydas
 18 lut 2018, 16:16
ign123 pisze:To trzeba było od razu poprosić, żeby pani pokazała odpowiedni zapis regulaminu, na który się powołuje.

żałowałem później, że nie zapytałem. Powiedziała to w sposób bardzo pewny siebie i uwierzyłem na słowo
 #978460  autor: adacomp
 18 lut 2018, 16:29
Dorotea pisze:Sprawdzał ktoś, czy jest możliwe wyłączenie DIL ostatniego dnia miesiąca i ponowna aktywacja 1-go?

Niefortunnie musiałam aktywować DIL w połowie miesiąca i zastanawiam się jak to obejść.
DIL sam się wyłącza z automatu po 30 dniach.

Nic nie można w tej kwestii zrobić czyli wyłączyć wcześniej, później i włączyć drugi raz jak już DIL jest aktywny.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2018, 19:39 przez adacomp, łącznie zmieniany 1 raz.
 #978497  autor: adacomp
 18 lut 2018, 19:39
marcin19883 pisze:A mozna DIL wyłączyć np. po 20 dniach i następnego dnia włączyć ponownie na 30dni?
Ręce opadają :/ A co napisałem powyżej tego postu?

NIE
 #978519  autor: marcin19883
 18 lut 2018, 20:21
adacomp pisze:
marcin19883 pisze:A mozna DIL wyłączyć np. po 20 dniach i następnego dnia włączyć ponownie na 30dni?
Ręce opadają :/ A co napisałem powyżej tego postu?

NIE
Na telefonie nie doczytałem. Sorry :(
 #978563  autor: ign123
 19 lut 2018, 00:33
adacomp pisze:
Dorotea pisze:Sprawdzał ktoś, czy jest możliwe wyłączenie DIL ostatniego dnia miesiąca i ponowna aktywacja 1-go?

Niefortunnie musiałam aktywować DIL w połowie miesiąca i zastanawiam się jak to obejść.
DIL sam się wyłącza z automatu po 30 dniach.

Nic nie można w tej kwestii zrobić czyli wyłączyć wcześniej, później i włączyć drugi raz jak już DIL jest aktywny.
Czy aby na pewno? A jakby tak na chwilę przeskoczyć do innej taryfy i później wrócić to co? DIL będzie nadal aktywny? ;)
 #978565  autor: marcin19883
 19 lut 2018, 00:56
ign123 pisze:
adacomp pisze:
Dorotea pisze:Sprawdzał ktoś, czy jest możliwe wyłączenie DIL ostatniego dnia miesiąca i ponowna aktywacja 1-go?

Niefortunnie musiałam aktywować DIL w połowie miesiąca i zastanawiam się jak to obejść.
DIL sam się wyłącza z automatu po 30 dniach.

Nic nie można w tej kwestii zrobić czyli wyłączyć wcześniej, później i włączyć drugi raz jak już DIL jest aktywny.
Czy aby na pewno? A jakby tak na chwilę przeskoczyć do innej taryfy i później wrócić to co? DIL będzie nadal aktywny? ;)
Po zmianie taryfy wszystko od nowa, ale to trwa kilka godzin lub jeden dzień, taka zmiana taryf. I kasuje ważność konta do 2tyg
  • Strona 120 z 193
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 193
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 193