@honorr ja też q sierpniu walczyłem z konsultantami play by przenieść numer do RMB, na początku nie było kart, więc je musieli dla mnie zamówić, gdy dotarły dokładnie takie jak na twoim zdjęciu żyli z charakterystycznym oznaczeniem 7 zł nie do sprzedaży, to wtedy nie chciały wchodzić w system, okazjonalnie byłem w innym mieście i tam dokładnie takie same karty nie sprawiały problemu pracownikowi salonu, zapytałem dlaczego tak się dzieje z odpowiedzi wywnioskowalem że dużo konsultantów nie zna systemu RMB i że numer seryjny karty nie może być skanowany tylko wpisany ręcznie to ważne , przed wcześniejszą adnotacją w systemie którą musi dokonać konsultant że chodzi o numer RMB a nie play. Następnego dnia udałem się do salonu w którym wcześniej próbowałem wielokrotnie przenieść numer, dzieląc się wiedzą z pracownikiem play jaką nabyłem dzień wcześniej udało się przenieść kolejny numer
Jeżeli przed adnotacją, to nie wcześniejszą. Domyślam się, że jednak nie przed adnotacją, ale po wcześniejszej adnotacji. Sprecyzuj, bo warto to wiedzieć.kamil7777 pisze:numer seryjny karty nie może być skanowany tylko wpisany ręcznie to ważne , przed wcześniejszą adnotacją w systemie którą musi dokonać konsultant że chodzi o numer RMB a nie play