DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 78 z 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193
 #944332  autor: adik
 10 sie 2017, 14:41
@trybik
reklamować tego nie masz jak bo wszystko jest zgodne z regulaminem i teraz są 2 opcje albo to tylko chwilowa awaria z tym terminem albo naprawili coś co już dawno temu powinni naprawić.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #944869  autor: krisLLU
 13 sie 2017, 14:29
darek032 pisze:Czy zmieniał ktoś ostatnio 7mnp na 5 i czy przeszło rok ważności konta?
Wczoraj przeniosłem kolejne dwa numery do RBM7, dzisiaj rano już były aktywne w REDBULL'u, aktywowałem pakiet za migrację wszystko ok. Niestety podczas próby zmiany taryfy przez 24.play.pl wyskakuje błąd "Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z administratorem serwisu." i nie można zmienić. Patrząc poprzed kod *163# otrzymuję kod "brak dostepnych taryf, na które można by było dokonać migracji".
Na razie poczekam, może to chwilowy problem ze strony play'a.
 #944872  autor: jarekt
 13 sie 2017, 15:12
Zmiana taryfy RBM7MNP na RBM5, tego samego dnia, w którym numer aktywowano i potem włączono na nim BzP, to duży błąd.
Radzę poczekać minimum 24 godziny przed zmianą taryfy (czyli aktywujemy starter, aktywujemy BzP, czekamy jeden dzień i dopiero zmieniamy taryfę).
 #944874  autor: krisLLU
 13 sie 2017, 15:37
jarekt pisze:Zmiana taryfy RBM7MNP na RBM5, tego samego dnia, w którym numer aktywowano i potem włączono na nim BzP, to duży błąd.
Radzę poczekać minimum 24 godziny przed zmianą taryfy (czyli aktywujemy starter, aktywujemy BzP, czekamy jeden dzień i dopiero zmieniamy taryfę).
Poprzednie 3 numery tak robiłem jak teraz i było ok :) No nic poczekamy do jutra.
 #944878  autor: jarekt
 13 sie 2017, 16:14
Mi nawet nie chodzi o to, że jakiejś kolejnej operacji nie da się przeprowadzić wcześniej i że lepiej poczekać do kolejnego dnia, ale o to, że poprzednia operacja musi się odpowiednio "utrwalić" w systemach, aby czegoś po drodze nie stracić robiąc kolejną operację zbyt szybko.

Chodzi mi o RWK.

Dodam również, że "utrwaleniu" się (albo wręcz przeciwnie "zgubieniu" się) jakiejś funkcjonalności pomaga czasami dodatkowe doładowanie przed zmianą taryfy.
 #944886  autor: jarekt
 13 sie 2017, 16:57
Niektórym osobom triki źle działają albo nie działają wcale, bo źle czytają między wierszami :)

A na dodatek co jakiś czas do gry wkracza Play: przesuwa wajchę w dół i prawie wszystkie triki szlag trafia.

Ale winę biorę na siebie.
Proszę zrobić zgłoszenie poprzez Play24 i podać mi jego numer. Postaram się pomoc ;)
 #944902  autor: surface123
 13 sie 2017, 18:06
24bis24 pisze:są ale trzeba odczekać przynajmniej 24 h od momentu aktywacji startera aby'' prawidłowo'' (jak dotychczas) działały
Bonus za przeniesienie aktywowałem dwa miesiace wczesniej prawie.

Zmiana taryfy, później doładowanie za 5 + bonus by przedłuzyc date.

A i tak po około 10 dniach ( jak przypadało koniec bonusu za zmiane taryfy ) zostały srodki z bonusu skasowane.
  • Strona 78 z 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193