DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 123 z 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193
 #980122  autor: jarekt
 26 lut 2018, 23:58
Niektóre porady dotyczą numerów, które mają RWK zdobyte w jakiś sposób (na przestrzeni ostatnich 4 lat były różne na to metody).
I tak jest z tą informacją od @rydymax.

Po prostu po 100/150 dniach (RBM5/RBM1) kończy się ważność bonusowych GB za doładowanie 50zł.
Ale nie kończy się ważność konta. Więc nie musisz ładować. Wystarczy tylko zadbać o GB (kupić nowe za np. 5zł i przy okazji przedłużyć ważność starych - przydadzą się na transfer w 3G gdy zabraknie LTE).

Ale to tylko wtedy gdy masz RWK.
 #980125  autor: jarekt
 27 lut 2018, 00:15
Gdy nie masz RWK czy innej długiej ważności (bo mogłeś np. w ramach rekompensaty za jakieś nieprawidłowości, wnosić o wydłużenie ważności o np. 10 miesięcy), to po prostu nic nie kupujesz (żadnych pakietów).
Tylko ładujesz konto co 100 lub 150 dni (RBM5/RBM1). Oczywiście co 30 dni włączasz DILa (najlepiej 1. dnia miesiąca, ale ponieważ niektóre mają 31 dni, niektóre 28/29, to... szkoda się ponownie rozpisywać :)).

Co ciekawe, w tej wersji DILa (bez RWK), DIL jest faktycznie darmowy (nic nie kupujesz) i całą kwotę z doładowań czyli 50zł co 100/150 dni możesz wykorzystać na co tylko chcesz (należy oczywiście pamiętać, że w momencie aktywacji DILa - czyli raz na 30 dni - należy zapewnić 30zł na koncie; po aktywacji można je wydać ale za 30 dni znowu trzeba zapewnić 30zł na czas aktywacji DILa).
 #980126  autor: kot_andrzej
 27 lut 2018, 00:24
Jeszcze raz dzięki za jasny przekaz dot. pakietów.
jarekt pisze:..... co 30 dni włączasz DILa (najlepiej 1. dnia miesiąca, ale ponieważ niektóre mają 31 dni, niektóre 28/29, to... szkoda się ponownie rozpisywać :)).
Tak, wiem, Twój harmonogram jest na Forum i już sobie go przyswoiłem. :)
 #980127  autor: jarekt
 27 lut 2018, 00:32
Dodam jeszcze bo pytałeś, że gdy stracisz ważność na połączenia wychodzące (ważność konta głównego, ważność konta - WK, WKG), to nie możesz korzystać DILa, ani w ogóle z internetu. Nie możesz też kupować pakietów i usług. Nie możesz ich włączać i wyłączać. Usługi oczywiście same mogą się wyłączyć wtedy gdy przyjdzie na nie czas, ale włączyć same już się nie mogą (np. usługa/pakiet cykliczny).
 #980142  autor: Durek
 27 lut 2018, 07:19
Aktywacja bonusa w RBM7MNP:

IV. AKTYWACJA I KORZYSTANIE Z USŁUGI
1. W celu aktywacji bonusów należy wykonać jedną z następujących czynności:
1.1. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod: *111*340*1#
1.2. wysłać SMS pod numer 111: START.340
1.3. wybrać na klawiaturze telefonu *111#, a następnie w sekcji promocje wybrać odpowiednią opcję,
1.4. zalogować się na swoje konto w serwisie Play24 (24.play.pl) i następnie wybrać odpowiednią opcję w zakładce „Pakiety”
 #980151  autor: 3G
 27 lut 2018, 09:37
kot_andrzej, w Twojej sytuacji wykupienie pakiet byłoby Ci potrzebne w jednym przypadku: gdy skończy Ci się DIL, a Ty byś się zagapił i zjadłoby Ci cały pakiet z doładowania.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #980155  autor: jacoo
 27 lut 2018, 09:53
panowie a ja mam inne pytanie można przenieść numer do RBM w jakimkolwiek salonie? byłem w 3 salonach u siebie i nie mają w żadnym. Zbywają, że tych kart dawno nie mieli/ nie mają na magazynie i nie ma możliwości przeniesienia. Robiłem 2x zgłoszenie do pomocy redbull w tej sprawie i cisza...
 #980156  autor: Durek
 27 lut 2018, 10:01
U mnie było tak. Poszedłem do salonu w swoim mieście i ... kart brak, bo niby nigdy kobitka nie przenosiła do RBM :) Więc poprosiłem o zamówienie kart dwóch. Powiedziała, że zamówi. Ale i ja na infolinii RBM zamówiłem karty, aby przesłali do salonu Play w moim mieście. Otrzymałem nr zgłoszenia. Po kilku dniach telefon z salonu, że karty już są. Te zamówione przeze mnie i przez kobietę. Łącznie przyszło jej ... 50 kart do RBM :) Przeniesione 2 numery, od dzisiaj już w RBM7MNP, zaraz potem zgarnęty bonus, póżniej zmiana na RBM 5 via Play24. Wszystko trwało ok. 20 min. od pierwszego zalogowania numeru przeniesionego :)

PS. Zmiana taryfy widoczna jest w Play24. Na smsa NIC nie przyszło.
 #980168  autor: Romek26
 27 lut 2018, 10:37
Durek Ale rok ważności konta też masz? (wole się upewnić bo powinien Ci przysługiwać a Ja pójdę do innego salonu z bardziej kumatymi ludźmi) Bo jak Ja właśnie byłem w jednym z salonów to babka też nie chciała mnie przenieść tylko mówiła żebym nowy starter kupił "z nową lepszą ofertą" hahaha :D
 #980178  autor: 3G
 27 lut 2018, 11:22
Jak wszystko zrobił w 20 minut to może być różnie z tym bonusem ;)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #980230  autor: jacoo
 27 lut 2018, 15:50
@Durek To u mnie sytuacja wygląda ponownie, najpierw skontaktowałem się przez @ pomoc redbull, tam sprawa poszła do przodu i na następny dzień dzwoniono z obsługi że karty mają na magazynie i mogą dosłać do wybranego salonu. Jednak było to gdzieś na początku lutego i przy okazji ostatnio wybrałem się do wskazanego salonu to kobietka poinformowała mnie że kart nie było i nie będzie, bo oni mają swój magazyn i tam ich nie ma (ponoć każdy salon ma swój osobny magazyn).

W drugim salonie natomiast, że oni tych kart nie mają a jak chcę to żebym się udał do innego salonu :D

A w trzecim że zamawiali te karty już dawno ale jakoś nie mogą dotrzeć. Istnie jak w czeskim filmie. Klient chce skorzystać z ich usług a nie ma takiej możliwości. Nie rozumiem tego :D

Zrobiłeś błąd przed zmianą taryfy lepiej odczekać jeden dzień zanim system przemieli przeniesienie i aktywację bonusów :)
 #980234  autor: kolor100
 27 lut 2018, 16:00
jacoo pisze:
A w trzecim że zamawiali te karty już dawno ale jakoś nie mogą dotrzeć. Istnie jak w czeskim filmie. Klient chce skorzystać z ich usług a nie ma takiej możliwości. Nie rozumiem tego :D
To proste, są stratni na na DIL za 5 zł/miesiąc. Dziwne, że nie zablokowali RWK po przeniesieniu do RBM5...
 #980235  autor: Durek
 27 lut 2018, 16:02
Romek26 pisze:Durek Ale rok ważności konta też masz?
Tak, ważność konta jest do 27.02.2019.
jacoo pisze:
Zrobiłeś błąd przed zmianą taryfy lepiej odczekać jeden dzień zanim system przemieli przeniesienie i aktywację bonusów :)
Ale system wszystko przemielił w 20 minut. Jakbym nie widział tej zmiany w Play24 to bym na RBM 5 nie zmieniał. Bonusy się pojawiły to zmieniłem. Po zmianie bonusy zniknęły, został tylko ten z RWK. Wszystko malina.
 #980243  autor: jacoo
 27 lut 2018, 16:22
Myślę, że tu nie chodzi o straty :D bo w wielu salonach obsługa nie ma pojęcia, że takie coś jak DIL istnieje....tak gdybam bo lepiej klientowi wcisnąć abonament i wtedy wszyscy będą zadowoleni, a jak wiadomo z przeniesienia prepaidów sprzedawcy nic nie mają. Dziwi mnie tylko sytuacja, że klient który nie wie o możliwości DIL jest pierwszym lepszym Kowalskim który nie orientuje się w ofertach i chce po prostu przejść do prepaid Redbul z innej sieci to zostanie odprawiony z kwitkiem, bo... nie ma starterów do przeniesienia :D

@Durek to pozytywnie tylko pogratulować szybko to poszło :)
 #980256  autor: kolor100
 27 lut 2018, 17:02
jacoo pisze: Dziwi mnie tylko sytuacja, że klient który nie wie o możliwości DIL jest pierwszym lepszym Kowalskim który nie orientuje się w ofertach i chce po prostu przejść do prepaid Redbul z innej sieci to zostanie odprawiony z kwitkiem, bo... nie ma starterów do przeniesienia :D
Przecież z innej taryfy play można kodami przejść do RBM5. DIL nie jest jakiś tajny, bo jest opisany na na oficjalnej stronie RBM, tylko ten myk z RWK znacznie potania ofertę. Poza tym taryfa RBM jest bardzo mało znana wsród wszystkich, nie tylko pracowników salonów play.
 #980263  autor: marcin19883
 27 lut 2018, 18:09
Według Mnie DIL jest już powoli spychany na bok od kiedy wyszły nowe taryfy. To tylko kwestia czasu zanim go zlikwidują. :( Obawiam się, że nie doczekam jego aktywacji za pół roku, kiedy będę szukał alternatywy neta neostrady.
  • Strona 123 z 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193