DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 54 z 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193
 #915652  autor: bosake
 13 mar 2017, 17:49
A jakoś inaczej da się ;) ? mam jeszcze nie aktywowany starter PiNK 9 z możliwością przedłużania pakietem 250 mb, czy działa jeszcze ten sposób ?
 #915654  autor: jarekt
 13 mar 2017, 17:55
Z PInK9 (i jakiejkolwiek innej internetowej taryfy) oficjalnie nie da się przejść do żadnej taryfy głosowej RBM/Play/Fakt (i w druga stronę również jest oficjalnie niemożliwe). Wszystkie taryfy RBM (nawet te typowe pod DIL) są taryfami głosowymi.

Można też przejść do RBM5 (w którym jest DIL) z FaktM ale będziesz miał 14 dni ważności konta. Opis jak to zrobić był tu podany na forum wiele razy.
 #915727  autor: adacomp
 13 mar 2017, 22:38
bosake pisze:A jak zmienię taryfę na RBM5 to stracę RWK ?
Nie stracisz jeśli zmienisz taryfę na RBM5 z taryfy "przeniesieniowej" czyli RBM7MNP lub PnKRWK i odpalisz na niej RWK a potem dopiero przeniesiesz się do RBM5.
Jeśli przejdziesz na RBM5 z pozostałych taryf Play (z wyjątkiem PnKRWK)lub Fakt to wtedy stracisz RWK i konto się ustawi na 14dni.
 #915730  autor: 3G
 13 mar 2017, 22:43
Jak zmienisz z Faktu to stracisz.
Jak zmienisz z RBM7 MNP (taryfa z przenosin) to zachowasz.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #915734  autor: 24bis24
 13 mar 2017, 23:05
adacomp pisze:
bosake pisze:A jak zmienię taryfę na RBM5 to stracę RWK ?
Nie stracisz jeśli zmienisz taryfę na RBM5 z taryfy "przeniesieniowej" czyli RBM7MNP lub PnKRWK i odpalisz na niej RWK a potem dopiero przeniesiesz się do RBM5.
Jeśli przejdziesz na RBM5 z pozostałych taryf Play (z wyjątkiem PnKRWK)lub Fakt to wtedy stracisz RWK i konto się ustawi na 14dni.
ale z PnKRWK nie przejdziesz do RBM5

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #916622  autor: olafo
 18 mar 2017, 21:43
Mam pytanie czy ten lejek 2MBit jest już na stałe? Bo nie wiem czy jest sens pisać zgłoszenie, że mi go nie zdjęli mimo nowego okresu rozliczeniowego.
 #916626  autor: adik
 18 mar 2017, 22:04
no chyba 2 Mb a nie 2 MB i lejek nie jest na stałe, sprecyzuj co rozumiesz za nowy okres rozliczeniowy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916631  autor: olafo
 18 mar 2017, 22:17
No tak, napisałem przecież 2 Mbit, tylko omsknął mi sie shift przy b.
Za okres rozliczeniowy rozumiem każdy miesiac. W marcu cały czas mam lejek.
 #916665  autor: adik
 19 mar 2017, 10:41
okres rozliczeniowy liczy się od włączenia usługi i może to być każdy dzień w miesiącu, nie jest tak że od 1 dnia miesiąca jest reset lejka, reset jest dopiero od następnej aktywacji usługi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916668  autor: arat99
 19 mar 2017, 10:57
Data włączenia usługi nie ma żadnego znaczenia, okres rozliczeniowy zaczyna się 1-go danego miesiąca i trwa do jego końca.
Wiec lejek zostanie zdjęty 1 kwietnia.
 #916676  autor: adik
 19 mar 2017, 11:40
data włączenia ma jak najbardziej znaczenie, okres rozliczeniowy od 1 dnia miesiąca na sztywno obowiązuje tylko w jednej taryfie play a mianowicie w formułe mini max, w każdej innej 30 dni jest liczone od dnia aktywacji a nie od 1 dnia miesiąca.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916677  autor: arat99
 19 mar 2017, 11:45
Limit w RedBull liczy się od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
Sprawdzone w praktyce i na infolinii, data włączenia usługi nie ma znaczenia.
 #916678  autor: adik
 19 mar 2017, 11:48
ja też w praktyce sprawdzałem i od 1 nie miałem resetu lejka.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916681  autor: Pijo
 19 mar 2017, 12:20
arat99 pisze:Limit w RedBull liczy się od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
Sprawdzone w praktyce i na infolinii, data włączenia usługi nie ma znaczenia.
Kiedys tak było, ale w tym msc lejek zresteował sie dopiero po dezaktywacji DILu.
 #916788  autor: DaveX
 19 mar 2017, 20:30
Według regulaminu:
Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Użytkownikowi po przekroczeniu przez niego 100 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca okresu w którym usługa jest aktywna, Użytkownik będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s ( górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietów dostępnych w ramach Ofert Red Bull MOBILE na kartę i Red Bull MOBILE na kartę II.
Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej. Limit jest liczony od 1. dnia miesiąca kalendarzowego. Taka informacja została potwierdzona na infolinii RedBull Mobile.

Dlatego najlepiej sprawdzić wykorzystanie na Play24 od 1 dnia miesiąca. Jeśli jest mniej niż 100 GB a zauważy się ograniczenie prędkości ~2 Mb/s wystarczy jeden telefon na infolinię i ściągają lejek :)
 #916794  autor: Pijo
 19 mar 2017, 21:00
DaveX pisze:Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej
Ale praktyka pokazywała inaczej. W tamtym roku pamiętam, ze lejek był ściągany 1 dnia msc kalendarzowego.

Ostatnio DIL aktywowałem 15 lutego 2017, lejek złapałem ok. 26 lutego po przetransferowaniu ok. 150- 160GB. Nie odzyskalem pełnej prędkosci 1 marca, tylko 15 marca po dezaktywacji DILu.
 #916812  autor: adik
 19 mar 2017, 23:15
@DaveX

No i jasno z tego regulaminu wynika że po 100 GB możesz mieć lejek aż " do końca okresu w którym usługa jest aktywna " z tego regulaminu jasno wynika że lejek masz aż do końca okresu aktywności usługi którym niekoniecznie jest koniec miesiąca, tylko dowolny dzień w miesiącu który wypada na 30 dzień działania usługi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
  • Strona 54 z 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193