DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 130 z 193
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 193
 #988180  autor: marcin19883
 10 kwie 2018, 13:35
Dax13 pisze:Udało się komuś ostatnio znaleźć salon play który ma karty sim do bezpośredniego przeniesienia numeru do RBM z innej sieci? Chciałbym zrobić sobie kartę do DIL z RWK ale nigdzie nie mogę znaleźć salonu który ma takie karty. Chodzi mi o województwo lubelskie
Dzwonisz telefonicznie do pierwszego lepszego salonu, prosisz by zamówili simy rbm. Gdy przyjdą to idziesz do nich
 #988208  autor: marcin19883
 10 kwie 2018, 16:12
surface123 pisze:I myślisz że zamówią ??

Z choinki się urwałeś ;) ?

To tylko dobra wola sprzedawcy a większość to salony franczyzowe które mają to głęboko gdzieś... Skoro nie mają na tym zarobku
U siebie 20km dalej, mam salon Play na francyzie i przez telefon załatwiałem do faktu mobile simki. Po kilku razach miła blondyneczka już sama zamawiała więcej simek. Wiedziała, że przyjde za kilka miesięcy i pamiętała :D To trwa już chyba z 2lata.
 #988209  autor: iphoneski
 10 kwie 2018, 16:15
surface123 pisze:I myślisz że zamówią ??

Z choinki się urwałeś ;) ?

To tylko dobra wola sprzedawcy a większość to salony franczyzowe które mają to głęboko gdzieś... Skoro nie mają na tym zarobku
A play nie ma takich firmowych salonów, w których chodzi o klienta a nie o zarobek? Jak byłem np. w plusie to był taki w mieście, masa stanowisk, kompetentni ludzie itp.
 #988436  autor: Ricki1980
 11 kwie 2018, 23:52
Próbowałem przenieść dwa numery do Play na kartę. Było to w styczniu i jedyny punkt w moim mieście oznajmił mi, iż brak kart do przeniesienia numeru. Miałem przyjść za kilka dni. Było podobnie. W zeszłym tygodniu spróbowałem ponownie i dalej to samo. Brak kart i ogólne rozbawienie tym faktem obu sprzedawców. Tym sposobem Play traci klientów. Może w końcu pójdą w stronę Orange lub T-Mobile i dadzą możliwość przeniesienia numeru przez internet? Czas najwyższy.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 #988463  autor: neotele
 12 kwie 2018, 09:48
Ricki1980 pisze:Próbowałem przenieść dwa numery do Play na kartę. Było to w styczniu i jedyny punkt w moim mieście oznajmił mi, iż brak kart do przeniesienia numeru. Miałem przyjść za kilka dni. Było podobnie. W zeszłym tygodniu spróbowałem ponownie i dalej to samo. Brak kart
Poproś (ale stanowczo), aby zamówili karty i poinformowali Cię, kiedy tę karty powinny dotrzeć do salony. Ponieważ kart do Play jest w bród w ich centralnym magazynie, powinni Ci powiedzieć, że karty będą za kilka dni.
Jeśli pojawią się jakieś problemy z ich (salonowych konsultantów) strony, zapytaj ich, do kogo w Play powinieneś się zgłosić, aby karty w końcu zostały dosłane do salonu. To powinno zmobilizować konsultantów do szybkiego zamówienia kart (zamiast potem tłumaczyć się przed zwierzchnikami w Play).
 #988465  autor: Ricki1980
 12 kwie 2018, 09:56
Ogolnie jest dolewający stosunek pracowników do przeniesienia numeru na kartę. W galerii Leszno miałem to samo. Abonament to co innego, ale karta to w stylu na odwal się.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 #988469  autor: neotele
 12 kwie 2018, 10:29
Ricki1980 pisze:Ogolnie jest dolewający stosunek pracowników do przeniesienia numeru na kartę.
Co niektórzy "cwaniacy" próbują wymusić na kliencie, aby wybrał abonament zamiast karty. Ale Ty stanowczo domagaj się karty. Jak zobaczą zdecydowanego klienta, to w końcu zrobią to, co powinni, tj. zamówią karty (a nie wykluczone, że mają je pod ladą, ale szukają "frajera" na abonament).
 #988555  autor: TomLee
 12 kwie 2018, 17:01
neotele pisze:
Ricki1980 pisze:Ogolnie jest dolewający stosunek pracowników do przeniesienia numeru na kartę.
Co niektórzy "cwaniacy" próbują wymusić na kliencie, aby wybrał abonament zamiast karty. Ale Ty stanowczo domagaj się karty. Jak zobaczą zdecydowanego klienta, to w końcu zrobią to, co powinni, tj. zamówią karty (a nie wykluczone, że mają je pod ladą, ale szukają "frajera" na abonament).
Dziś Chciałem przenieść nr na kartę z pomarańczy do Play, ale niby w salonie Play nie mieli starterów do takiego przeniesienia. Usilnie chcieli mnie przenieś do umowy bezterminowej za 29 zł. Żenada. Jutro idę do drugiego salonu.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
 #989292  autor: AKoss
 17 kwie 2018, 10:57
Witam,
Chciałem skorzystać z DIL (na modemie) - czy trzeba kupić jakiś specjalny starter, czy teraz da się da się przejść do odpowiedniej taryfy tylko przeniesieniem numeru?
 #989308  autor: Johnny
 17 kwie 2018, 12:39
RBM1 (50zł/150dni)- możesz kupić tylko na portalu aukcyjnym.
RBM5 (50zł/100dni)- dostaniesz najszybciej na stacjach benzynowych,
lub możesz przejść z dowolnej taryfy play przez FM (*163*12#) dalej *163# wybierasz RBM5
 #989321  autor: AKoss
 17 kwie 2018, 13:51
Johnny pisze:lub możesz przejść z dowolnej taryfy play przez FM (*163*12#) dalej *163# wybierasz RBM5
Rozumiem, że zabieg z przejściem przez Fakt wynika z braku odpowiednich kart SIM RBM w salonach - a czy da się w ten sposób uzyskać RWK, tak jak za przejście do RMB7??
 #989324  autor: Johnny
 17 kwie 2018, 14:01
AKoss pisze:czy da się w ten sposób uzyskać RWK, tak jak za przejście do RMB7??
RWK tylko przez przeniesienie do RBM7MNP i odpalenie BzP a następnie migracja do RBM5.
 #989368  autor: teleman29
 17 kwie 2018, 20:28
Znalezienie salonu z kartą RBM na kartę do przeniesienia graniczy z cudem. W salonie firmowym, z tego co się orientuję to nie jest żadna franczyza, na mój wniosek by zamówili, powiedziano mi że "w tej chwili na magazynie nie ma takich kart, ale może Pan przenieść do play i przejść do RBM". Nie chciało mi się tłumaczyć im dlaczego chce przejść bezpośrednio do RBM. Mieli tylko karty do abonamentu RBM. W innym salonie cudem znaleźli mi kartę do przeniesienia do RBM na kartę, ale to jakaś stara co została bo tylko w wersji z mikro, bez nano. Generalnie ciężko jest.
 #989432  autor: vtp23fyq0ck
 18 kwie 2018, 09:59
Jeśli komuś się chce to można bawić się w migrację pomiędzy taryfami. Od kilkunastu dni migracja odbywa się natychmiastowo, nie trzeba czekać kilku godzin aż system "przeżuje" przeniesienie do Fakt mobile i z powrotem do RBM5. Czyli:
1. Jestem w RBM5 i mam włączony DIL.
2. Kończy się DIL więc przenoszę się do Fakt (*163*12#)
3. Od razu klepię kod na przeniesienie do RBM5 (*163#) i przechodzę do RBM5.
4. W RBM5 daję kod na DIL (*111*480*1#) i mam za damo net.
Oczywiście trzeba mieć 30 zł. na koncie ale tylko to, nic więcej, żadnego pakietu neta nie trzeba wykupować. Taką operację robi się raz na dwa dni. Jak się komuś nie chce bawić, to trzeba szukać salonu z kartą RBM do przeniesienia.
P.S. No cóż, będzie edycja posta. Do czego służy powyższa instrukcja? Do DARMOWEGO korzystania z internetu. Wpłacasz Pan tylko 30 zł. i za DARMO ciułasz internet po pełnej prędkości. MINUSEM jest wklepywanie kilku kodów co dwa dni ale jest to jedyna niedogodność.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 10:14 przez vtp23fyq0ck, łącznie zmieniany 1 raz.
 #989433  autor: teleman29
 18 kwie 2018, 10:09
nie bardzo rozumiem jaki to ma sens??? przeciez numer z przejsciem do fakt mobile i powrotem do RBM nie zapewnia juz RWK, a caly proces przeniesienia numeru do RBM na na celu uzyskanie RWK jako bonusu za przeniesienie w RBM7MNP, a nastepnie przejscie do RBM5 co zachowuje RWK. nastepnie doladowuje sie konto a gdy konczy sie waznosc GB na *107#, wtedy kupuje sie pakiety 600 za 5 zl zeby miec srodki na 107, a nie musiec doladowywac co jest mozliwe wlasnie dzieki RWK

nie ma obecnie innej opcji na RWK w RBM

chyba ze chodzilo ci- mowiac- "konczy sie DIL" o limit 100 GB, i ze przez przejscie do FM i powrot na RBM5 mozesz znow wlaczyc na nowo DIL i masz wyzerowany stan, czyli nowy limit 100 GB
 #989445  autor: teleman29
 18 kwie 2018, 11:34
waldi123- da sie :) przechodzisz kodem *163*12# do fakt mobile (probuj wiele razy, kod nie zawsze wchodzi od razu), jak juz jestes w FM, wbijasz kod *163# i z menu wybierasz przejscie do RBM5. uwaga, tez trzeba probowac wiele razy bo kod *163# nie zawsze chce wejsc od razu.
jesli bedziesz mial problem z przejsciem z RBM energy do FM, przejdz najpierw do play na karte RWK a stamdad do FM i dalej do RBM 5. obecnie w RBM5 DIL wciaz dziala, choc nie wiadomo jak dlugo bo to promocja :) ale dzieki niej wszyscy ladujemy RBM po 50, ja mam juz spora skarbonke, to im daje dochody wiec raczej nie wycofaja
 #989447  autor: teleman29
 18 kwie 2018, 11:38
vtp23fyq0ck pisze:Jeśli komuś się chce to można bawić się w migrację pomiędzy taryfami. Od kilkunastu dni migracja odbywa się natychmiastowo, nie trzeba czekać kilku godzin aż system "przeżuje" przeniesienie do Fakt mobile i z powrotem do RBM5. Czyli:
1. Jestem w RBM5 i mam włączony DIL.
2. Kończy się DIL więc przenoszę się do Fakt (*163*12#)
3. Od razu klepię kod na przeniesienie do RBM5 (*163#) i przechodzę do RBM5.
4. W RBM5 daję kod na DIL (*111*480*1#) i mam za damo net.
Oczywiście trzeba mieć 30 zł. na koncie ale tylko to, nic więcej, żadnego pakietu neta nie trzeba wykupować. Taką operację robi się raz na dwa dni. Jak się komuś nie chce bawić, to trzeba szukać salonu z kartą RBM do przeniesienia.
P.S. No cóż, będzie edycja posta. Do czego służy powyższa instrukcja? Do DARMOWEGO korzystania z internetu. Wpłacasz Pan tylko 30 zł. i za DARMO ciułasz internet po pełnej prędkości. MINUSEM jest wklepywanie kilku kodów co dwa dni ale jest to jedyna niedogodność.
no to juz zabawa nie dla mnie.... co dwa dni bawic sie z awaryjnymi *163#.... to juz lepiej przeniesc numer. koszt na caly rok DIL- ok 60 zl
  • Strona 130 z 193
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 193
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 193