Według regulaminu:
Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Użytkownikowi po przekroczeniu przez niego 100 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca okresu w którym usługa jest aktywna, Użytkownik będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s ( górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietów dostępnych w ramach Ofert Red Bull MOBILE na kartę i Red Bull MOBILE na kartę II.
Czyli teoretycznie limit 100 GB powinien być zliczany od chwili aktywacji usługi, jednak praktyka pokazuje inaczej. Limit jest liczony od 1. dnia miesiąca kalendarzowego. Taka informacja została potwierdzona na infolinii RedBull Mobile.
Dlatego najlepiej sprawdzić wykorzystanie na Play24 od 1 dnia miesiąca. Jeśli jest mniej niż 100 GB a zauważy się ograniczenie prędkości ~2 Mb/s wystarczy jeden telefon na infolinię i ściągają lejek