DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 88 z 193
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 193
 #958053  autor: honorr
 27 paź 2017, 12:38
Po jakim czasie uaktualniane są informacje w play24 odnośnie ilości pobranych danych? Chce sprawdzić po jakim czasie włączą mi lejek, ściągam, ściągam i nic. Ogólnie jestem zaskoczony bo w tej chwili mam prędkości do 90Mb/s przy ściąganiu 10GB pliku.
 #958056  autor: jarekt
 27 paź 2017, 13:00
Po pierwsze sesja musi się zakończyć. Od tego momentu obecnie mija średnio 12-36 godzin zanim wpis pojawi się w bilingu na stronie. Czasami jest to ponad 48 godzin, a czasami mija kilkanaście minut i już jest aktualny biling. Obecnie jednak to rzadkość (klientów neta coraz więcej).

Ewentualny lejek dostaniesz równo o 10:00. Możesz go otrzymać dowolnego dnia miesiąca z wyjątkiem 1. :)
 #958062  autor: honorr
 27 paź 2017, 13:21
adacomp pisze:RWK + DIL to tylko jak przeniesiesz numer W3 do RBM7MNP potem odpalisz BzP+RWK i jak wykorzystasz bonusy przechodzisz do RBM5.

Innej opcji nie ma.

Przejścia między taryfami Play/RBM/Fakt - konto się ustawia na maks 14 dni.Nie wiem jak jest w OdNowa tylko.
Za przeniesienie z Virgin też jest bonus, ostatnio przerabiałem.

Dzięki @jarekt.
 #958141  autor: mateo704
 27 paź 2017, 22:39
Andrzej311 pisze:
adbadbad pisze:2Mb/s resetowane jest 1 dnia kazdego miesiaca, nie przychodzi zaden sms po wlaczeniu lejka ani po jego wylaczeniu.
Ok, dzięki. Więc u mnie lejek znikł po aktywacji DIL dzisiaj. :D
W ciagu 2-4 dni lejek wróci. Jeżeli 1 Listopada prędkość nie powroci to tel. do BOK. Dodatkowo do włączenia lejka 2 mb/s nie jest potrzebne przerywanie sesji. Pojawia się podczas trwającej
 #958145  autor: Andrzej311
 27 paź 2017, 23:14
mateo704 pisze:
Andrzej311 pisze:
adbadbad pisze:2Mb/s resetowane jest 1 dnia kazdego miesiaca, nie przychodzi zaden sms po wlaczeniu lejka ani po jego wylaczeniu.
Ok, dzięki. Więc u mnie lejek znikł po aktywacji DIL dzisiaj. :D
W ciagu 2-4 dni lejek wróci. Jeżeli 1 Listopada prędkość nie powroci to tel. do BOK. Dodatkowo do włączenia lejka 2 mb/s nie jest potrzebne przerywanie sesji. Pojawia się podczas trwającej
Masz rację. Lejek wrócił wczoraj 26.10. Więc tylko 25.10 w dniu aktywacji DIL lejek jakoś znikł.
 #958207  autor: adik
 28 paź 2017, 15:19
nie da się tak, z rbm energy do starszej taryfy nie ma od dawna migracji, ale da się inaczej, wystarczy tylko poszukać, wiele razy już na forum o tym było opisane co i jak.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #958611  autor: barteks2
 30 paź 2017, 19:27
Witam,
Mam już ponad 100 zł na RBM5 i właśnie skończyła mi się ważność konta na połączenia wychodzące. Korzystam tylko z internetu w zasięgu LTE. Czy jest jakiś sposób, aby nie powiększać już skarbonki, bo nie chcę na siłę doładowywać konta, którego i tak nie wykorzystuję do innych celów niż DIL.

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png
 #958612  autor: Kamil7878
 30 paź 2017, 19:31
barteks2 pisze:Witam,
Mam już ponad 100 zł na RBM5 i właśnie skończyła mi się ważność konta na połączenia wychodzące. Korzystam tylko z internetu w zasięgu LTE. Czy jest jakiś sposób, aby nie powiększać już skarbonki, bo nie chcę na siłę doładowywać konta, którego i tak nie wykorzystuję do innych celów niż DIL.
Środki wykorzystaj na własne potrzeby a do internetu użyj innego numeru, poczytaj ten wątek będziesz wiedział wystarczająco...
 #958719  autor: 3G
 31 paź 2017, 15:38
Spróbuj *163*12# - Fakt Mobile
Po kilku godzinach *163# i poszukaj na liście taryfy RBM5. Następnie włącz DIL, ale ważność konta będzie bodajże 14 dni.
A i pakiet potrzebujesz... włącz 600MB za 5zł jak już będziesz w RBM5.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 88 z 193
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 193
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 193