Strona 123 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 lip 2018, 22:21
autor: Taki_tam
Ja dostałem przypominajke sms'em o przedłużeniu uslugi.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:19 lip 2018, 11:29
autor: michcio123
Po ponad 3 miesiącach przerwy od usługi aktywowałem ją ponownie ale zamiast 1 zł pobrało 3zł podczas wyjaśniania tego na infolinii konsultantka pomimo iż stanowczo mówiłem aby tego nie robiła aktywowała a następnie zdeaktywowała usługę no limit za 1zł i jak wiemy skróciło mi to ważność konta do 30 dni i co ciekawe prędkość dalej jest ograniczona do 15Mb/s wiem że wcześniej ograniczenie to znikało bo miałem już taki przypadek. Próbuje to odkręcić ale chyba będzie problem.

EDIT:
Puki co prędkość nadal obcięta do 15Mb/s pomimo aktywnej Masz złotówki... i wyłączonym No limit za 1zł. Poszło zgłoszenie techniczne czy coś to da zobaczymy za kilka dni.
Z ciekawości sprawdziłem na innej karcie "leżaku" i identyczna sytuacja po wyłączeniu No limit za 1zł i kupieniu pakietu 1GB prędkość nadal obcięta czyli to nie przypadek coś zmienili w systemie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:19 lip 2018, 13:12
autor: michcio123
I raczej będzie działać. Chodzi o to aby nie aktywować No limit za 1zł aby wydłużyć sobie konto o rok niektórzy tak robili jak nie korzystali z Masz złotówkę... a mieli krótki termin ważności konta.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:25 lip 2018, 06:56
autor: babcia77
Ja miałem jakieś 2 miesiące temu przypadek że po awarii i wyczerpaniu włączonego awaryjnie pakietu 10 GB netu został założony lejek 1 Mbps. Robiłem zgłoszenie serwisowe, reklamację plus męczyłem telefonem. Zdjęcie blokady zajęło im kilka dni. Uznali reklamację i dali rekompensatę więc wina po ich stronie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:25 lip 2018, 08:08
autor: Taki_tam
Wykryłeś błąd w usłudze, po deaktywacji standardowej usługi 1zł/nolimit lejek musi być zdjęty, jeśli nie to reklamacja, aż ten błąd poprawią. To najlepsza strategia na T-Mobile.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:26 lip 2018, 14:35
autor: michcio123
Dzisiaj mija tydzień od mojego zgłoszenia lejek 15/15 nadal aktywny . Póki co odpowiedzi z działu technicznego brak.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:26 lip 2018, 15:26
autor: babcia77
michcio123 pisze:Dzisiaj mija tydzień od mojego zgłoszenia lejek 15/15 nadal aktywny . Póki co odpowiedzi z działu technicznego brak.
To męcz infolinię. Plus składaj reklamację mailem na błędne działanie usługi z żądaniem rekompensaty za kłopoty i zwrot kasy za dni gdy usługa nie działa prawidłowo. Będziesz miał miesiąc darmowego netu za przyznaną kasę. ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:27 lip 2018, 10:29
autor: michcio123
Dzwoniłem dzisiaj na infolinię ale niema jeszcze odpowiedzi z działu technicznego konsultantka wysłała tylko notatkę z ponagleniem. Chyba narazie nic więcej nie mogę zrobić. Reklamacja już złożona.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sie 2018, 19:24
autor: michcio123
Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację. Niestety problemu nie naprawili co prawda stosowną rekompensatę otrzymałem ale lejek 15Mb/s dalej jest. Odpowiedzi z działu technicznego nie ma pomimo upływu 19 dni od zgłoszenia a dzwonienie do bok i ponaglanie nie przynosi efektu.
Nie bardzo wiem jak to dalej ugryźć chyba napisze jeszcze jedną reklamację tak jak sugeruje @taki_tam czyli na błąd w usłudze "Bez limitu za 1 zł dziennie" polegający na ograniczeniu do 15Mb/s pomimo deaktywacji tej usługi. Ogólnie coś jest nieźle skopane bo tak jak pisałem wcześniej nawet włączenie pakietu strong lte nie znosi lejka 15Mb/s a z tego co wiem to powinno.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:07 sie 2018, 06:53
autor: babcia77
Ja bym walnął i kolejne zgłoszenie i kolejną reklamację. I gnębił telefonami o 6.00 jak zaczynam pracę. Po prostu "upierdliwy klient mode on". 15 maja miałem awarię, dostałem na jej czas pakiet 20GB danych. Okazało się że po ich wyczerpaniu włączył się lejek 1Mbps mimo że nasza usługa działała już prawidłowo. Zdjęcie lejka zajęło im 8 dni podczas których wykonałem 5-6 telefonów do BOK, 2 zgłoszenia i 3 reklamacje. Reklamacje wszystkie uznali. Jak to trwało - masz w tym wątku 1-2 strony do tyłu.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:07 sie 2018, 08:05
autor: Taki_tam
Możesz spróbować sam rozwiązać problem przez ponowne właczenie usługi 1zł/nolimit/300MB i po kilku godzinach jej wyłączenie. Komenda z lejkiem do 15Mbit/s idzie do innego systemu, pewnie u ciebie nie poszła deaktywacja lejka.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:07 sie 2018, 10:38
autor: michcio123
Próbowałem już wcześniej w ten sposób rozwiązać problem ale nic to nie zmieniało lejek pozostał. Sprawdzałem również na innym starterze "leżaku" w ten sposób że aktywowałem no limit za 1zł po kilku godzinach deaktywowałem uruchomiłem pakiet 1gb Strong lte i lejek 15Mb/s w dalszym ciągu pozostawał. Tak że błąd nie dotyczy tylko jednego numeru ale mi osobiście najbardziej zależy na naprawieniu tego na starterze na którym działa Masz złotówkę...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:07 sie 2018, 10:49
autor: Taki_tam
Mimo to spróbuj jeszcze raz. Czasem admini restartują procesy na systemach w poniedziałek i potrafi się system odetkać.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:07 sie 2018, 12:21
autor: darekka
Ewentualnie składać reklamacje i wnosić o bonusy i czekać na koniec 30dniowego okresu działania naszej Usługi(możliwe, że szybciej to nastąpi niż naprawa przez techników problemów z usługa). Po zaproszeniu do reaktywacji Usługi neta rozłączyć i poczekać 24-48 godzin z reaktywacją. Po tym czasie aktywować naszą usługę, która po tej karencji powinna się odświeżyć(skasować wszelkie blokady/lejki itp).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:11 sie 2018, 09:12
autor: michcio123
U mnie oprócz problemu z lejkiem 15/15 dzisiaj pobrało złotówkę ale nie dodało i nie przedłużyło GB i pakietu złotówek. Sprawdźcie czy u was tak samo.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 sie 2018, 11:09
autor: Taki_tam
U mnie było podobnie, kase wzieli ale dopiero o 1 w nocy dali pakiety danych, wcześniej uzbierane zostały skasowane. Ciekaw jestem czy to nowy sposób obrony przed problemem z 2TB czy to czysty przypadek.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 sie 2018, 11:24
autor: babcia77
Mi skasowało przedwczoraj - w trakcie okresu który włączyłem 2.08. Miałem ~1,4 TB. Od wczoraj przyznaje pakiety data i voice od zera.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:14 sie 2018, 19:28
autor: darekka
Zerknijcie w swoje bilingi zwłaszcza w dzień 12 sierpnia ponieważ w tym dniu około 1:03 w nocy system pobrał nienależnie 3zł.(pewnie Bezpieczny internet)-wynika to ze zgłaszanego przez kilka osób(w tym i ja) zresetowania zebranych GB. Jak sprawdzałem to 11ego o 10:45 pobrano 1zł., w nocy około 1:03(12 sierpnia) pobrali znowu 3zł. i 12ego o 10:54 prawidłowo pobrało 1zł.
Jak komuś skosili 3zł. to wystarczy telefon pod 888002222 i kasę oddadzą.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:23 sie 2018, 20:23
autor: zwariowany.kurczak
Dobra to będzie wpis z cyklu "janusz i cebula 99gr",
ale wyłączając ofertę 1zł i włączając jak za kilka godzin, system skrócił do 30 dni ważność konta, następnie dał 1rok.... I teraz mam 6 mc aby wykonać płatną czynność na koncie.
Oscylator w T mobie? Normalnie 2zł do przodu :roll:
Telefon jest kuchenny i używany do używany, tak tylko z obserwacji pisze.. :mrgreen:

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:23 sie 2018, 21:29
autor: darekka
Piszesz najpewniej o dezaktywacji i ponownej aktywacji "Bez limitu za 1 zł. dziennie"(to nie jest tytułowa usługa ze wszystkim bez limitu ponieważ daje 300MB dziennie) w ,której normalnie masz 6msc. konta(niby rok ale bez aktywności to tylko 6msc)-akurat ten myk jest tylko dobry do przechowania SIMki ale po wyłączeniu w.w oferty zostanie tylko 30dni.
Jak ktoś chce cebulić na maxa to może raz na miesiąc włączyć i wyłączyć w.w ofertę, za chwilę aktywować naszą ofertę i 30dnia znowu włączyć i wyłączyć "Bez limitu za 1zł. dziennie" uzyskać 30dni konta bez doładowania oraz znowu odpalić naszą ofertę.
Dla innych Januszy jest jeszcze opcja darmowego 31dnia naszej Usługi(wysyłasz SMS z aktywacją tuż po północy np.1szego-usługa pobierze 30x1 zł(około tej godziny) ale w praktyce oferta działa do końca doby następnej po pobraniu ostatniej złotówki z cyklu(czyli 30 pełnych dni i np. 23godz i 59minut).