Strona 114 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 17:57
autor: darekka
Z moich ustaleń z konsule nas na T-mobile i Heyah łapie i obowiązuje RŚUT z 20.08.2015-podlinkuje ktoś.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 17:59
autor: Gregrin
alien202 pisze:Uważam, że takie zapisy powinny być wszędzie, ale z większymi limitami :)
A ja uważam ze takie oferty powinny nie móc się nazywać nolimit a informacja o limitach powinna być w regulaminie oferty a nie gdzieś w "nadrzędnym" regulaminie.
alien202 pisze:Ok zgodzę się na limit SMSów, powinien być wyższy, ale rozmowy do 8h na dobę, to już nie jest źle :)
Wydaje mi się ze tu nie ma co dyskutować bo każdy subiektywnie ma inne zdanie wynikające ze swoich doświadczeń i dla tego "duzo" czy "więcej" to pojecia względne.

Pytanie czy powinny być limity ? Mnie się wydaje ze jak chcą wprowadzać limity (a dodatkowo za to karać) to niech to będą jakieś wartości graniczne (np jak play 44tys minut -czyli tyle ile jest w miesiącu) albo oparte na jakiś sensownych wyjaśnieniach a nie "z czapy". Generalnie jestem ciekaw czy te limity coś dają bo uwalić numer za "nadużycia" i tak mogli, mogą i będą mogli. Ktoś pisał ze wydzwaniał w orange 6-8h i po 3-5 dni blokowali numer wiec założę się ze jeśli teraz będzie się pilnował żeby rozmawiać dziennie poniżej 8h to i taki numer mu wyłączą tylko kary nie będą mogli nałożyć ;) Zresztą, tutaj możemy się pobuntować a oni i tak robią to co chcą ;)
darekka pisze:Pisałem wyżej, że ja w tej ofercie to net tylko cenie.
To się nazywa hipokryzja ;)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 18:10
autor: Ron
No pisał kolega, że Orange blokuje mu prepaidy po 6-8h. Pisałem z nim na ten temat. Plus nie blokuje rozmów i Play także nie, jeśli oczywiście są rozmowy. T-Mobile tez nigdy nie blokował. Nigdy nie słyszałem o blokadach w ofertach Abonamentowych.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 18:50
autor: darekka
@Gregrin czegoś nie rozumiem apropo mojej hipokryzji-pisałem od dawna, że moje 2 SIMki służą do netu, a z 2 pozostałych(u rodziny) jedna również tylko do tego, a 2ga już typowo smartphonowa(rozmowy,sms,mms i necik). Hipokrytą byłbym domagając się tylko prawdziwego nolimitu neta, bo przecie mnie nolimit reszty nie potrzebny... i owszem mogłoby tak być ale nie za całą złotówkę tylko za pół złotówki, bo tylko pół usługi działa. :lol: W innym przyadku chcę nolimitu na wszystko zgodnie z warunkami oferty za, którą płacę i to nie mało bo 1zł/dziennie :)

Najistotniejsze jest, że nas nie dotyczą zmiany z 6 października 2017 i tyle... 8)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 19:01
autor: Gregrin
darekka pisze:Hipokrytą byłbym domagając się tylko prawdziwego nolimitu netam, bo przecie mnie nolimit reszty nie potrzebny... :lol:
No tak to zrozumiałem jak pisałeś ze przecież nikt normalny nie potrzebuje np tyle sms. Dodatkowo jakoś nie do końca jestem przekonany ze te zmiany nie dotyczą dotychczasowych użytkowników ale tu się nie będę kłócił bo to nie pewność a wątpliwość i raczej konsultant z t-mob nie jest na tyle (dla mnie) wiarygodny żeby ja rozwiać ;)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 19:08
autor: darekka
Co do jego wiarygodności to konsultował się ze szpecami od prawa i ofert(dobre 10minut czekałem aż skończy po czym poinformował, że dotyczy to tzw.FirstCall wykonanego od 6 października 2017),a dodatkowo fakt niepowiadomienia klientów mających numery sprzed tej daty jest znaczący i wątpię aby op pozwolił sobie na taką wtopę za, którą to UKE może go "zaorać", a klienci dotychczasowi wystawić środkowy palec zrywając bez kar umowy.
W razie gdyby jednak teoretycznie podciągnął kogoś pod nowy RŚUT to moim zdaniem nie ma szans, bo nie wypełnił ciążącego na nim obowiązku poinformowania o zmianach na min.30dni wcześniej i uniemożliwił tym samym zerwanie umów zgodnie z prawem-jak nic byłoby zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 19:39
autor: Gregrin
darekka pisze:Co do jego wiarygodności to konsultował się ze szpecami od prawa i ofert(dobre 10minut czekałem aż skończy po czym poinformował, że dotyczy to tzw.FirstCall wykonanego od 6 października 2017),a dodatkowo fakt niepowiadomienia klientów mających numery sprzed tej daty jest znaczący i wątpię aby op pozwolił sobie na taką wtopę za, którą to UKE może go "zaorać", a klienci dotychczasowi wystawić środkowy palec zrywając bez kar umowy.
W razie gdyby jednak teoretycznie podciągnął kogoś pod nowy RŚUT to moim zdaniem nie ma szans, bo nie wypełnił ciążącego na nim obowiązku poinformowania o zmianach na min.30dni wcześniej i uniemożliwił tym samym zerwanie umów zgodnie z prawem-jak nic byłoby zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.
To brzmi już wiarygodniej :) Pozostaje sprawdzenie komuś w t-mob czy 3 dni po 8h lub 500sms coś wywoła :D

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 20:01
autor: darekka
Nasz RŚUT z 20 sierpnia 2015 roku, bo pod taki my z naszą ofertą podlegamy:
T-mobile http://docplayer.pl/1293377-Regulamin-s ... karte.html?
HEYAH http://www.heyah.pl/regulaminy/ogolne_r ... 640eb0de8f

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 20:12
autor: jarekt
Powiem szczerze, że szukałem (u siebie i w necie) ale nie znalazłem takiego (z tej konkretnej daty albo chociaż zbliżonej) - znajdowałem albo kilka miesięcy przed albo kilka miesięcy po tej dacie.

Może słabo szukałem - nie jest to dla mnie aż tak istotne, ale Ty @darekka (i inni zainteresowani z tego tematu) powinniście ten regulamin znaleźć i podlinkować (jeśli oczywiście nie jet to regulamin widmo).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 20:29
autor: darekka
Zerknij moją wypowiedź wyżej-linki podałem.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 sty 2018, 23:01
autor: kaspeed
A i fałszywy alarm net i zł przedłuzylo.Wczoraj cos tylko skitrane było.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 10:46
autor: darekka
Dziś inny konsul po weryfikacji z kierownictwem rówież potwierdził, że RŚUT z dnia 6 października 2017 NAS NIE DOTYCZY :!:(jest tylko dla aktywacji z dnia 6.10.2017 i nowszych) -nas obowiązują RŚUT z 20.08.2015 podlinkowane w moim poście z wczoraj.
Jednym słowem spokojna nasza rozczochrana-możemy spokojnie używać naszego nolimitu. 8)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 11:33
autor: kaspeed
Tylko wywalczyc roaming w skali nie 1zł dziennie lecz w skali miesięcznej.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 12:48
autor: darekka
I co ja mam to pewnie zrobić :lol: :lol: :?: -żart ;-)

Tak poważnie to moim skromnym zdaniem patrząc na warunki naszej oferty("abonament" dobowy 1zł.) to w roamingu net powinniśmy mieć w ilości odpowiadającej naszemu "abonamentowi" w wysokości 1zł. czyli bodaj ok.50MB/dzień. Inna opcja wg.mnie nie będzie zgodna z Regulaminem naszej oferty-ci, którzy potrzebujaneta więcej zawsze mogą na wyjazd odpalić opcję za 25zł. z 10GB i stosowną ilością w roamingu.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 14:46
autor: kaspeed
Ale i tych 50mb na dzien nie przyznaje.W tym sek.wypada przycisnąc temat jak juz usluga zacznie dzialac bez limitów;)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 14:53
autor: darekka
Dla sportu bym się pewnie tym zajął po ogarnięciu obecnych nieprawidłowości ale nie mam podstawy do "dymienia", bo nie używam tych starterów poza granicami kraju, a ten fakt uniemożliwia mi sprawdzenie tego w praktyce. Abym mial podstawe do reklamacji i uruchomienia machiny musiałbym sam się sparzyć w roamingu, a w planach nie mam wypadu do pierwszej strefy roamingowej-bliżej mi obecnie na wschód(Białoruś, Ukraina tylko 50km).
Tu musi ktoś kto używa poza krajem zacząć dymić.
Aczkolwiek obadam temat i postaram się jakieś ruchy zrobić w sprawie braku danych do uzycia w roamingi zgodnie z prawem, które niedawno "zniosło" roaming i wymusiło na opach udostepnienie usług w cenie poza granicami.

P.S.właśnie odkręcili ważność konta po "naprawach" Działu Technicznego- z 30.10(po ich działaniach zrobiło się 5.02) na 2.12.2018-ale usługa nadal GB nie daje o czym ich rano poinformowałem w rozmowie z ogarniętym i znającym naszą usługę konsulem.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 17:26
autor: kaspeed
Czyli coś robią lecz nie wiadomo co z twoją naprawą przykre:(

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 17:45
autor: darekka
Naprawić naprawią, bo innej opcji nie mają, a wiedzą, że im nie odpuszcze-dodatkowo UKE siedzi im na plecach w tej sprawie.
Nie boli mnie to zbytnio, bo jest (w rodzinie gdzie jest ten problematyczny od 8 listopada) drugi starter z tą usługą i nie są odcięci od świata, a każdy dzień usterki=oddana kasa plus bonusik.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 18:01
autor: kaspeed
Bardziej nierozumiem takiego pozornego działania nad usunięciem problemu.Wiedzą co jest to grzebią w sumie nie wiadomo za czym

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:06 sty 2018, 18:09
autor: darekka
Kto ich tam wie jak mocno zdechło-zdechło moim zdaniem z powodu braku przerwy między aktywacjami(wysłano SMS aktywacyjny w dniu zaproszenia) i jak widać dupło na tyle skutecznie, że nie mają pomysłu chyba jak to ogarnąć lub błędy platformy im to skutecznie uniemożliwiają, bo mimo zapewnień nadal nie odetkali przydzielania GB. Ewentualnie grzebią szerzej w platformie nas obsługującej i jak to ogarną to numer odblokują.
Pozostaje cierpliwość, bo UKE działa a jak wiemy ma czas 30dni na odpowiedź. Termin ten mija powiedzmy około 20 stycznia więc zegar tyka...jak się UKE/operator nie wyrobią to zacznę i w urzędzie dymić...