Jeśli za sprawą Twoją i UKE usługa zacznie działać normalnie u wszystkich to będzie miło
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Pomoze tylko tobie: jak u mnie uznano reklamacje dano kase.I tyle.
Powitać po wielu latach
Mam kartę w taryfie Masz no limit, ale niekaktywną. Jak myślicie, czy uda się je zreaktywować z tą taryfą?
Zależy co masz na myśli przez słowo nieaktywna.
Powitać po wielu latach
Ale stracilibyśmy "opcję" perpetuum mobile i trzeba by było pokornie bulić tą złotówkę dziennieaupol pisze:Jeśli za sprawą Twoją i UKE usługa zacznie działać normalnie u wszystkich to będzie miło
A tak na poważnie to też myślę tak jak @kaspeed pomoże to tylko @darekka. Była by szansa coś wskórać jak byśmy my wszyscy tutaj z forum posiadający te unikalne smiki wysłali odpowiednie zgłoszenia do UKE. Może pod taką presją zmotywowali by się popracować nad tą usługą abyśmy im więcej nie robili "smrodu" z tą dla nich nieszczęsną edycją kart sim.
UKE mi powiedzialo że pismo zbiorowe lista numerów itd moze by coś pomogly.Ale ja olalem sprawę.
Powitać po wielu latach
Mam świadomość, że raczej zbiorowa skarga pogoniłaby operatora ale na 100% byśmy utracili najlepszą jej cechę-darmowość!
W piśmie wspomniałem, że mam w rodzinie 4 sztuki u, których operator również przez czas od rozdania starterów problemów mimo wielkrotnych zgłoszeń nie usunął. Dodatkowo wspomniałem również, że mam kontakt z dużą grupą posiadaczy oferty u, których również operator przez ponad 1,5 roku nie usunął problemów i poprosiłem aby na ile moga zmotywowali operatora do świadczenia usługi zgodnie z jej warunkami-podesłałem również Regulamin aby UKE miało jasność co do warunków jakie na T zaoferował, a w praktyce je łamie(50GB zamiast nolimitu).
Ile zrobią kto wie-pewnie numer ze skargi zacznie jakoś działać choć od 8 listopada nie dają rady naprawić braku dodawania internetu-może i u innych coś poprawią.
Nawiasem mówiąc chyba wszyscy byśmy chętnie płacili te 30zł/msc. za sprawnie i prawidłowo działającą usługę-ja na pewno, bo mimo jej darmowości w praktyce nie da się na niej opierać, bo zbyt często zawodzi.
Dodałem również, że niemrawe działanie operatora(nic nie poprawili u klientów przez ponad 1,5 roku) da się podciągnąć pod zbiorowe naruszanie naszych interesów, a to już UKE powinno zgłębić mocniej.
W piśmie wspomniałem, że mam w rodzinie 4 sztuki u, których operator również przez czas od rozdania starterów problemów mimo wielkrotnych zgłoszeń nie usunął. Dodatkowo wspomniałem również, że mam kontakt z dużą grupą posiadaczy oferty u, których również operator przez ponad 1,5 roku nie usunął problemów i poprosiłem aby na ile moga zmotywowali operatora do świadczenia usługi zgodnie z jej warunkami-podesłałem również Regulamin aby UKE miało jasność co do warunków jakie na T zaoferował, a w praktyce je łamie(50GB zamiast nolimitu).
Ile zrobią kto wie-pewnie numer ze skargi zacznie jakoś działać choć od 8 listopada nie dają rady naprawić braku dodawania internetu-może i u innych coś poprawią.
Nawiasem mówiąc chyba wszyscy byśmy chętnie płacili te 30zł/msc. za sprawnie i prawidłowo działającą usługę-ja na pewno, bo mimo jej darmowości w praktyce nie da się na niej opierać, bo zbyt często zawodzi.
Dodałem również, że niemrawe działanie operatora(nic nie poprawili u klientów przez ponad 1,5 roku) da się podciągnąć pod zbiorowe naruszanie naszych interesów, a to już UKE powinno zgłębić mocniej.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Mam nadzieje ze naprawią ci ofertę.
Powitać po wielu latach
Naprawią bez obaw-UKE ich zmotywuje.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No to prawda.UKE załatwi ich:)
Powitać po wielu latach
Innego sposobu nie widziałem, bo półtora miesiąca kasę biorą i leją na zgłoszenia techniczne-dziś przysłali SMS że problem zgłoszony naprawili-jak zadzwoniłem to okazał się, że to poprzednie zgłoszenie, które zostało ponaglone nowym.
Jak nie działaó(brak GB) tak nie działa.
Jak nie działaó(brak GB) tak nie działa.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
UKE ich załatwi ??
Nieraz miałem interwencje w UKE i cały czas to dobra wola operatora że łaskawie coś zrobią. leja na takie skargi UKE, to jednostkowe przypadki.
Napiszą z T-Mobile że to problem techniczny i kiedyś go może rozwiążą,zobaczycie.
Nieraz miałem interwencje w UKE i cały czas to dobra wola operatora że łaskawie coś zrobią. leja na takie skargi UKE, to jednostkowe przypadki.
Napiszą z T-Mobile że to problem techniczny i kiedyś go może rozwiążą,zobaczycie.
Ja mam dobre skojażenia z UKE(przynajmniej łódzki oddział), bo w 9 przypadkach skarg na Play 9 zwycięstw(po 2 lata ważności konta)-istotne aby ogarnęli problem, bo i bonusik z przeterminowanej reklamacji się należy(tu UKE powinno pokazać pazurki). Nie liczę na jakieś kary od UKE, bo jest nas zbyt mało aby mieli możliwość potrząsnąć pożądnie operatorem choć T się by należało.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
U mnie dopiero Łodzki UKE załatwil przeniesienie nr 10lat ponad wstecz z ERY do Orange obecnego;) Operatorzy sie nie mogli dogadąc jeden wine na drugiego zwalał i trwalo to 3-4miesiące ponad.....Więc i w naszej usłudze jest szansa ze ci naprawią sprawe.
Powitać po wielu latach
Dzis czyli 3ciego dnia od wysłania Skargi do UKE(delegatura Łódź) Operator wzioł sie do roboty :
-zmienili usługę na "Nielimitowane rozmowy, smsy i 10 GB"(warta 25zł.) ale nie pobrali za nią grosza-zrobili to techniczni(tym samym wyłączyli "Masz złotówkę..."(chyba żeby zatamować pobieranie 1zł.dziennie bez dawania neta i dać sobie czas na zglanowanie Comodore na, którym działa nasza Usługa.
Po SMSie z info, że aktywowano w.w Usługę zadzwoniłem to BOA i uzyskałem info, że aktywacji tej Usługi dokonał znany z Imienia i Nazwiska pracownik Działu Technicznego. Na mój wniosek ma się odezwać ten pracownik do mnie celem wyjaśnienia swoich działań i informowania na bieżąco o postępach w przywracaniu naszej Usługi.
Widać,że im się d.pa pali po interwencji UKE . Teraz spokojnie czekam na zwrot opłat po 1zł. za 43dni, skuteczne naprawienie naszej Usługi i na pełną realizację roszczenia z "przeterminowanej" reklamacjo-skargi(UKE dostał w skardze jej treść i informacje, że 30dni minęło).
EDYCJA po 28minutach-
techniczni oddzwonili i potwierdzili wszystko co wyżej napisałem, słowem naprawiają i celowo odpalili tymczasowo za darmo Usługę z 10GB neta.
W UKE jest moc
-zmienili usługę na "Nielimitowane rozmowy, smsy i 10 GB"(warta 25zł.) ale nie pobrali za nią grosza-zrobili to techniczni(tym samym wyłączyli "Masz złotówkę..."(chyba żeby zatamować pobieranie 1zł.dziennie bez dawania neta i dać sobie czas na zglanowanie Comodore na, którym działa nasza Usługa.
Po SMSie z info, że aktywowano w.w Usługę zadzwoniłem to BOA i uzyskałem info, że aktywacji tej Usługi dokonał znany z Imienia i Nazwiska pracownik Działu Technicznego. Na mój wniosek ma się odezwać ten pracownik do mnie celem wyjaśnienia swoich działań i informowania na bieżąco o postępach w przywracaniu naszej Usługi.
Widać,że im się d.pa pali po interwencji UKE . Teraz spokojnie czekam na zwrot opłat po 1zł. za 43dni, skuteczne naprawienie naszej Usługi i na pełną realizację roszczenia z "przeterminowanej" reklamacjo-skargi(UKE dostał w skardze jej treść i informacje, że 30dni minęło).
EDYCJA po 28minutach-
techniczni oddzwonili i potwierdzili wszystko co wyżej napisałem, słowem naprawiają i celowo odpalili tymczasowo za darmo Usługę z 10GB neta.
W UKE jest moc
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Coś się dzieje haha no i tak powinno być szybka akcja i mobilizacja.A ty sie bujałes zamiast od razu walić do UKE.
Powitać po wielu latach
Mieli szanse załatwić to wewnątrz ale skoro mieli to w nosie to interwencja UKE im pomogła się ogarnąć. Druga sprawa, że mam zasade, że UKE wzywam dopiero po wykorzystaniu wszystkich "polubownych" możliwości. W tym przypadku ze skargą poczekałem do końca ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji(dałem im szansę), bo mogliby się wcześniej wypierać, że trwa naprawa i proces reklamacyjny nie jest formalnie zakończony(mieliby rację). Mieliby lepszą pozycję w dyskusji z UKE, a tak słabą mają, bo:
-ponad 40dni koszą kasę, a usługa nie działa mimo wielokrotnych zgłoszeń, ponagleń itp.
-upłynęło 30dni na rozpatrzenie reklamacji, którą "olali"
-klient wyczerpał WSZYSTKIE możliwości dogadania się z Operatorem
W związku z powyższym wina jest TYLKO po stronie opa, który nie ma żadnego kontrargumentu, który mogliby zastosować wobec interwencji UKE:nie mają żadnej wymówki aby wyjść z twarzą z tej sprawy-muszą posypać głowę popiołem, przyznać się do zaniedbań i usunąć(pod okiem UKE) problemy na tyle skutecznie aby UKE nie musiał ponownie ingerować(jesli by musiał to bez reprymendy operator się nie wywinie) i co istotne UKE dopilnuje aby Reklamacja "przeterminowana" została w zgodzie z prawem przyjęta jako uznana i roszczenia w niej zawarte op zrealizował w pełnym wymiarze.
P.S.nie musimy się martwić, że operator naprawi wszystkim Usługę(że stracimy jej podstawową "zaletę" darmowość), bo jak powiedział mi prac.techniczny w rozmowie naprawiają indywidualne przypadki, dodał też, że praktycznie wszyscy już zmienili usługę z naszej na inną i została dosłownie garstka zapaleńców. Niechętnie ale dał do zrozumienia, że mam rację iż ludzi "odstraszyli" od tej oferty(brakiem SMSów z zaproszeniem do reaktywacji i innymi błędami).
-ponad 40dni koszą kasę, a usługa nie działa mimo wielokrotnych zgłoszeń, ponagleń itp.
-upłynęło 30dni na rozpatrzenie reklamacji, którą "olali"
-klient wyczerpał WSZYSTKIE możliwości dogadania się z Operatorem
W związku z powyższym wina jest TYLKO po stronie opa, który nie ma żadnego kontrargumentu, który mogliby zastosować wobec interwencji UKE:nie mają żadnej wymówki aby wyjść z twarzą z tej sprawy-muszą posypać głowę popiołem, przyznać się do zaniedbań i usunąć(pod okiem UKE) problemy na tyle skutecznie aby UKE nie musiał ponownie ingerować(jesli by musiał to bez reprymendy operator się nie wywinie) i co istotne UKE dopilnuje aby Reklamacja "przeterminowana" została w zgodzie z prawem przyjęta jako uznana i roszczenia w niej zawarte op zrealizował w pełnym wymiarze.
P.S.nie musimy się martwić, że operator naprawi wszystkim Usługę(że stracimy jej podstawową "zaletę" darmowość), bo jak powiedział mi prac.techniczny w rozmowie naprawiają indywidualne przypadki, dodał też, że praktycznie wszyscy już zmienili usługę z naszej na inną i została dosłownie garstka zapaleńców. Niechętnie ale dał do zrozumienia, że mam rację iż ludzi "odstraszyli" od tej oferty(brakiem SMSów z zaproszeniem do reaktywacji i innymi błędami).
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 19:07 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Potwierdza sie moje zrodło. Zniechęcanie.Ale spoko nas nie pokonają;)Daj znac jak będzie.
Poki co wygląda że wygrasz.Liczę że nasze perpetum mobile będzie działalo dobrze ale raz na jakis czas cos sieknie.Na krótki okres.Aby naładować nas PLNami Jeszcze by wymyśleć coś na ten roaming który u mnie kuleje.Na to znalazłem połowiczne rozwiazanie.tj 25zł no limit+10gb.Wtedy przyzna nam gigabajty na UE.Potem rezygnacja.Lub usluga testowa 6gb za 30zł na 7dni.( mozna w bok aktywowac poprosić.)Wg regulaminu mozna co 90dni aktywowac za darmo takie testowe paczki.Kod ussd nie działa tylko bok.( i dar przekonywania.)
Poki co wygląda że wygrasz.Liczę że nasze perpetum mobile będzie działalo dobrze ale raz na jakis czas cos sieknie.Na krótki okres.Aby naładować nas PLNami Jeszcze by wymyśleć coś na ten roaming który u mnie kuleje.Na to znalazłem połowiczne rozwiazanie.tj 25zł no limit+10gb.Wtedy przyzna nam gigabajty na UE.Potem rezygnacja.Lub usluga testowa 6gb za 30zł na 7dni.( mozna w bok aktywowac poprosić.)Wg regulaminu mozna co 90dni aktywowac za darmo takie testowe paczki.Kod ussd nie działa tylko bok.( i dar przekonywania.)
Powitać po wielu latach
Tylko, że jak wyłączysz Usługę za 25zł. to konto masz na 30dni i musowo kombinować aby je przedłużyć.
Teraz spokojnie czekam na konkrety ze strony T, a UKE robi swoje i patrzy im na ręce.
Teraz spokojnie czekam na konkrety ze strony T, a UKE robi swoje i patrzy im na ręce.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Podobno nie skraca ważności po wyłączeniu.I włączeniu.Nie gryzie sie wg nich.No cóż.Ja załatwiłem to inaczej całkiem osobna karta z RWK.
Powitać po wielu latach