DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 107 z 202
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 202
 #962356  autor: michcio123
 23 lis 2017, 08:33
No i u mnie szykuje się awaria. Dzisiaj jest 28 dzień działania usługi złotówkę pobrało ale pakiet złotówek i gigabajtów ważny do dzisiaj a nie do jutra tak jak powinno być prawidłowo. Biling chwilowo nie działa więc nie mogę tego dokładnie sprawdzić.
Pozostaje czekać chociaż wiem że raczej na 99% jutro usługa padnie.
 #962362  autor: darekka
 23 lis 2017, 10:02
Ten ich biling to częściej nie działa niż działa.

P.S. u mnie na HEYAH pobrało o 7:11 1zł. ale 2x pozycji "doładowanie" nie widać...czekam tylko, aż zdechnie to reklamacja moment wysłana będzie 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962411  autor: michcio123
 23 lis 2017, 12:49
Tak jak pisałem wcześniej u mnie tak samo jak u ciebie @darekka tylko że na t-mobile.
Podejrzewam że padnie u większości z nas tak jak było 1 czerwca tego roku.
 #962421  autor: darekka
 23 lis 2017, 13:30
No weź i nie pisz reklamacji(czytaj nie żeruj) jak sami się podkładają-cóż skoro się znowu o to proszą to się popisze, a hajs zawsze się przyda.

Tak się zastanawiam czy nie lepiej by było wspólnie dogadać się, ułożyć wzór zgłoszenia/skargi do UKE i jak jeden mąż wysłać solidarnie do UKE zmieniając tylko dane osobowe/numery, których problem dotyczy. To chyba jedyny sposób aby Operarator wreszcie się zmotywował do ogarnięcia Usługi.
Wiadomo przed samym pismem do UKE solidarnie trzeba złożyć jednorodne(poza danymi) reklamacje z żadaniem grubszej kwoty od opa za jaja od 1,5roku.

Jedyny problem jak operator po interwencji UKE ogarnie usługę to fakt, iż skończy się żerowanie i usługa przestanie być Perpettum Mobile.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962423  autor: darekka
 23 lis 2017, 13:50
Na HEYAH przez 30 ostatnich dni ani grosza więcej nie pobrało ponad należne po 1zł. dziennie-ale używam go tylko do neta więc możliwe, że to z tego powodu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962451  autor: kaspeed
 23 lis 2017, 17:41
SMS problem techniczny zostal rozwiązany.Nie znaleziono problemów bla bla bla. No i 2 zgloszenia techniczne zamknięte. A teraz final akcjii dalej nie działa. :mrgreen: 3 zgloszenie poszło z grubszy :shock: opisem tematu

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #962452  autor: darekka
 23 lis 2017, 18:04
O 17:40 na 2 numerach HEYAH z Usługą pojawiło się po 1 doładowaniu,które przedłużyło o dzień złotówki w ramach nolimitu. Po złotówce pobrało planowo z rana po 7ej.
Wniosek-chyba zniuchali problem i jest szansa, że do północy ogarną również GB. Może ktoś od Nich czytuje ten wątek :?:

Zerknijcie w swoje bilingi zwłaszcza na godz 17:40. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962454  autor: darekka
 23 lis 2017, 18:22
UWAGA!!! o 18:09 pojawiło się 2gie doładowanie(dodało GB) co tym samym uniemożliwiło spierniczenie się oferty-niechętnie ale to powiem: Brawo T/HEYAH, brawa wielkie.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, 18:23 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962455  autor: michcio123
 23 lis 2017, 18:23
U mnie ważność złotówek i GB wydłużyła się o 1 dzień więc coś musieli zrobić ewentualnie system się odwiesił. Biling dalej nie działa więc nie wiem o której nastąpiło doładowanie.
Chyba usterkę usunęli zanim podnieśliśmy alarm. Widocznie tak ich doimy na reklamacjach że techniczni musieli z własnych kieszeni płacić nam rekompensaty więc teraz w razie W szybko działają :D mam tu na myśli większą awarię bo jak tu czytam to pojedyncze przypadki awari z usługą traktują nie poważnie.

A z tą wspólną skargą do UKE to bardzo dobry pomysł i jak coś to na pewno bym się pisał na to.
 #962456  autor: darekka
 23 lis 2017, 18:27
Jak zacznie działać biling(na HEYAH działa normalnie na 2 numerach) to zerknij 17:40 i 18:09, bo w tych godzinach po ponad 10godz.opóźnieniu pojawiły się doładowania na obu moich numerach w tym samym czasie więc ewidentnie grzebali.

Mam wrażenie, że motywacją była proponowana zmasowana akcja : reklamacja i skarga do UKE, a to dowodzi tego, że nas czytują.

P.S. może byście wreszcie ogarnęli brak neta na numerze T 532...176 na, którym 8ego zaskoczył bez powodu Bezpieczny Internet, a Wasza Pani Anna W. miała to 2krotnie w nosie, bo przecie działa, a faktycznie od tego dnia nie działa. :!:
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, 18:32 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962458  autor: kaspeed
 23 lis 2017, 18:32
Sprawdziłem biling no i d@@a.Nic zero doładowan.Złotowki jak dodawało tak dodaje net tylko 3gb odwiesiło sie to co konsultanci dawali. :mrgreen:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #962459  autor: darekka
 23 lis 2017, 18:34
A u mnie(w sumie u mamuśki) od 8ego nr. T również bez neta-a Pani Ania 2 razy kazała się bujać odrzucając 2 reklamacje, bo przecie niby działa. Teraz cierpliwie czekamy na odp.w sprawie problemu z netem i w sprawie Pani Anny.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962502  autor: babcia77
 23 lis 2017, 21:19
U mnie od 24 października nie działa net. Tak jak pisałem wcześniej jest limit prędkości - na oko 16/32/100 kbps. Kasę regularnie codziennie pobiera, pakiety dodaje. Reklamacja została uznana 8 listopada przy czym sami przyznali że nie usunęli awarii. O takie coś dostałem:

"Na wstępie chciałbym Pana serdecznie przeprosić, za nieprawidłowości powstałe na koncie numeru 532xxx542. Zanzaczam, że nieprawidłowe działanie usługi "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko" nadal rozwiązywane jest przez nasz Dział Techniczny. W momencie rozwiązania zgłoszenia otrzyma Pan niezwłoczne powiadomienie."

Dziś poszła kolejna reklamacja plus opis sytuacji UKE i UOKiK bo ich brak działania to już ostre przegięcie pały.
 #962566  autor: darekka
 24 lis 2017, 11:56
Dziś dostałem odpowiedź na reklamację (mój nr.HEYAH z aktywną Usługą) problemów(ogólnopolskich) w dniu 19 listopada-oczywiście znowu Pan ją rozpatrywał :wink: i pełna realizacja roszczenia(oczekiwany bonusik na konto dołożony w podanej w reklamacji kwocie).
Ponownie przypominam piszcie reklamacje za ten dzień!

P.S. wracając do wczorajszego problemu z przedłużeniem GB i złotówek-dziś tuż po pobraniu opłaty codziennej pojawiły się 2 doładowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962672  autor: baranke
 24 lis 2017, 21:48
darekka pisze:Tak 3 literki ma w szacownym nazwisku. Ty tylko nie mów, że to tyś jest Panią Anną W. :smt005
Proszę mnie nie obrażać :D choć mi ta babka dała to co chciałem :P więc na razie nie wieszam na niej psów :D gorsze są tępe dzidy na infolinii... 50 min i nic.. a jak email poszedł to od razu to to trzeba było, tylko że każą czekać kilka dni na odpowiedź...
 #962763  autor: kaspeed
 25 lis 2017, 16:53
Przygód ciąg dalszy od 18 zobione4 zgłoszenia.Zamknięte odp : naprawiono....Kazali dzis wysłac reklamacje.Mowie juz 2 poszły prosze 3cią wysłac.No szok i brak słow

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #963015  autor: babcia77
 27 lis 2017, 07:40
Wygląda że w sobotę około 16.00 coś na moim koncie dłubali. Kasę w sobotę wtedy pobrało. Wczoraj nie pobrało w ogóle choć pakiety i w sobotę i wczoraj pobrało. Na razie nie mam limitu prędkości ale z tym jestem ostrożny. Pobiorę paręgiga żeby sprawdzić czy np. nie włączy się bezpieczny internet albo inne licho. Ciekawe jak rozpatrzą dwie reklamacje. W sumie nie mogłem korzystać z netu przez - bagatela - 33 dni ze względu na założony lejek.
 #963284  autor: michcio123
 28 lis 2017, 16:10
Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację z powodu globalnej awarii t-mobile z 19 listopada. Reklamacja złożona wczoraj a dzisiaj odpowiedź tyle że dość śmieszna dla mnie.
Za problemy z 19 listopada otrzymałem UWAGA 1zł z vat niektórzy już pewnie się domyślają kto odpowiedział na reklamację. Oczywiście tak odpowiada nikt inny jak Pani Anna .
Tak jak tutaj zawsze radzono na forum w reklamacji napisałem swoje oczekiwania (20zł) co do rekompensaty i dlaczego jej oczekuje.
Najciekawsza była końcówka odpowiedzi
W tym miejscu chciałabym się ustosunkować do kwestii oczekiwanej rekompensaty otóż
wysokość zadośćuczynienia wskazuje Operator, adekwatnie do zaistniałej sytuacji i nie podlega ona modyfikacji.
Czyżby się wycwanili.
Teraz nie wiem pisać jeszcze raz czy sobie darować.
  • Strona 107 z 202
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 202
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 202