Strona 101 z 202

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:12 wrz 2017, 20:50
autor: Taki_tam
@leszekte tak na przyszłość nie odpisuj na SMS'a w 31 dniu działania usługi (kiedy przychodzi przypominajka). Przedłużenie usług w tym dniu generuje potem problem taki jak miałeś. Trzeba poczekać, na kolejny dzień aż wygasną pakiety, sprawdzić można np przez odpytanie USSD *103*22*8*11# (lub *103*22# potem opcja 8 potem 11) czy nie zwróci aktywnego pakietu lub przez aplikację Moj T-Mobile.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 07:41
autor: darekka
Chciałeś chyba napisać w 30tym dniu, bo w tym właśnie dniu zaprozenie przychodzi. W 31 dniu(czyli w dniu następnym po otrzymaniu SMSa z zaproszeniem) powinno wszystko prawidłowo zadziałać.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 10:57
autor: leszekte
Dzięki za rady . Chociaż miałem sytuację,że 30 dnia przełożyłem kartę do Nokii 1208 ,a następnego dnia miałem włączony "bezpieczny internet" i 9 zł w plecy. Oddawali, co prawda, ale jak 1208 zrobiła ten transfer?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 11:01
autor: surface123
Niestety u nich w tej ofercie jest tak że wystarczy się zalogować do sieci...

Nawet jak masz wyłączony transfer danych to i tak policzą...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 13:38
autor: darekka
Nie jest to 100% pewne, że policzą:ostatnio net(w routerze) rozłączony tuż przed północną w dniu zaproszenia, SMS aktywacyjny wysłany 5minut po północy(cały czas zalogowany do sieci), po zwrotnym w kilka minut ponownie net połączony-efekt kasy nie tknęli.
Nawet jeśli pobiorą to łaski nie robią i oddać muszą.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 17:00
autor: Taki_tam
W pierwszy dzień usługi płacisz 1zł, w 30 dniu działania usługi zapłaciłeś już 30 zł, w 31 dniu działania usługi nie płacisz 1zł ale usługa jeszcze działa do końca dnia. Zatem w tym 31 dniu, dostajesz przypominajkę o możliwości kontynuacji usługi. Dlatego napisałem nie wysyłaj w 31 dniu, tylko kolejnym.

Co do płacenia za bezpieczny internet 3/9zł za 10/100MB. Trzeba włączyć opcję dniówka internetu dla T-M darmowe 50Mb/dzień dla kart Heyah koszt,29gr za 50MB/dzień. Jak ktoś chce zabezpieczyć się przed skasowanie mza bezpieczny internet. Ta opcja ma niższy priorytet od naszej usługi 1zł/dzień.

W T-M płacisz juz za zestawienie połaczenia internetowego. Często telefony z LTE zestawiają takie połaczenie pomimo, że mamy wyłaczoną transmisję data. Pewnie robią to np. z powodu możliwej usługi VoLTE, gdybam, ale takie przypadki widziałem.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 21:18
autor: aupol
Taki_tam, czy możesz się dowiedzieć czy jest szansa aby zmienić ofertę z heyah na t-mobile i zachować usługę Masz złotówkę ?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:13 wrz 2017, 22:45
autor: Taki_tam
@aupol - Sam się nad tym zastanawiałem, bo mam jedną kartę T-M, a drugą w Heyah. Pierwsza ma tę zaletę, że możesz włączyć 50MB/dzień za darmo kiedy nie korzystasz z opcji limitowanej. Za to w Heyah możesz włączyć 100dni za 5zł. Obawiam się, że nie znajdzie się osoba, która stwierdzi jednoznacznie, że się to nie wywali. Pewne rozwiązania są rozproszone na wiele systemów i nie jest to takie oczywiste gdzie są jakieś restrykcje. Wg mojej wiedzy nie powinno się to zepsuć bo informacja z tą ofertą jest związana z jednym parametrem, mniejsza o jego nazwę, która nie wskazuje na taryfę. Ale nie mam pewności czy nie ma dodatkowej restrykcji.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:14 wrz 2017, 08:11
autor: darekka
Tym parametrem jest pewnie numer telefonu lub numer seryjny SIM zapisany w systemie jako "limitowana edycja" lub "VIP tester". :lol:
To jest moje gdybanie, bo innego parametru to raczej nie ma aby te numery miały opcję aktywacji naszej usługi-no chyba że indywidualny numer seryjny karty SIM(ale ten uległ by zmianie po jej wymianie na nową z powodu uszkodzenia, awarii itp).

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:14 wrz 2017, 08:28
autor: Taki_tam
@darekka - dobrze kombinujesz i tyle w tym temacie.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:14 wrz 2017, 16:34
autor: notsure
Taki_tam pisze:@ Za to w Heyah możesz włączyć 100dni za 5zł.
A jak się to uruchamia? Bo w miejscowości gdzie teraz mieszkam internet T-Mobile (Heyah) ma "3 kreski" w paśmie LTE na routerze ale odbiór danych do 1 Mbita/s, wysyłanie tak koło 10 Mbitów/s. Duże rozczarowanie :/ Na 3G mam "5 kresek" na routerze i odbiór 5-7 Mbitów/s. W konsekwencji zasiliłem "Masz złotówkę.." za 50 zł mam na wychodzące do 22 grudnia 2017r., a korzystam z "darmowego" ReddBull LTE, które o dziwo działa tak do 20 Mbitów/s i nawet w godzinach 20-23 nie ma problemu z buforowaniem jakości HD.

Więc gdzieś koło 15 grudnia 2017r. jeżeli nic się nie poprawi z transferami w T-Mobile wolałbym włączyć to 100 dni za 5 zł niż zasilać ponownie i robić skarbonkę. Aha, czy ktoś z tego 100 dni za 5 zł korzystał w naszej ofercie ? Jakieś ryzyko awarii ?

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:14 wrz 2017, 17:56
autor: darekka
Kolego do końca września możesz zdobyć RWK za zgody i za darmo mieć konto ważne przez rok- w ciągu 14dni od ich wyrażenia dostaniesz RWK i zgodymożesz wycofać bez utraty RWK.

Jeśli wolisz zapłacić 4,99zł. za 100dni to możesz to odpalić kodem *140*350# -możesz tak zebrać maksymalnie 365dni.

W obu przypadkach ZERO ryzyka!!!

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:17 wrz 2017, 17:42
autor: kaspeed
No i dali 50zł za te 3 co wcieło:) hihi :roll:

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:19 wrz 2017, 08:06
autor: babcia77
kaspeed pisze:No i dali 50zł za te 3 co wcieło:) hihi :roll:
A jaj tydzień bez odpowiedzi po mailu z prośbą o wypełnienie żądań z reklamacji. Oj bez interwencji Rzecznika się chyba nie obędzie...

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:19 wrz 2017, 16:27
autor: kaspeed
Rzecznik od 4-5 reklamacji to podstawa skutecznego uzyskania zwrotów.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:20 wrz 2017, 08:11
autor: babcia77
NA razie po tygodniu odpowiedzieli że nic mi się nie należy bo przecież 9 PLN zwrócili. A że usługa była aktywna a nie działała to oni nie za bardzo wiedzą. Przy czym opisują awarię z jednej awarii wcześniej a nie tej której dotyczy reklamacja. Plus zero odniesienia się że nie odpowiedzieli w terminie 30 dni. Dziś poleci kolejne pisemko - jak nic nie da i nadal będą kręcić to polecę rzecznikiem.

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:20 wrz 2017, 18:18
autor: kaspeed
Rzecznik odpada zakładaj spór w UKE.Pomogą.Można Online wsio ogarnąć na platformie obywatel.gov.pl

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:05 paź 2017, 21:33
autor: darekka
Powróciła promocja +20% doładowania dla klientów Banku TMUB i obowiązuje do UWAGA 30.09.2018r:
Heyah https://static.t-mobilebankowe.pl/uploa ... wHeyah.pdf
T-mobile https://static.t-mobilebankowe.pl/uploa ... arte-3.pdf

RWK za zgody do 15.11.2017
Heyah https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 30e777a2ce
T-mobile http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 013926.pdf

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:09 paź 2017, 09:01
autor: babcia77
No i kolejna awaria...
Przy okazji konsultant marudził że tej oferty już nie powinno od roku być a jest. ;-)
I miał chyba zły dzień bo powiedział że jestem arogancki bo chcę jakiś pakiet danych jak nie działa usługa. Potem się zreflektował i przeprosił. ;-)

Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa

Post:09 paź 2017, 09:39
autor: darekka
U mnie działa. Napisz coś więcej o problemie.
Odpaliłem usługę z rana 7ego po kilkumiesięcznej przerwie na starterze T-mobile ,w kilka minut potwierdzenie aktywacji i pakiet 50,2GB oraz 3690zł. przydzielone.
Z racji sporego zapotrzebowania na transfer już pod wieczór pakiet się skończył-przyszły SMSy sugerujące zaskoczenie Bezpiecznego Internetu ale ani grosza nie tknęli choć neta nie było do czasu ponownego pobrania 1zł. w dniu 8.10.2017.
Poszła reklamacja, bo warunki oferty jawnie naruszają dając "tylko" 50,2GB/dobę zamiast NIELIMITOWANEGO. Swoją drogą to ciekawe, że przez ok.1,5 roku nie poprawili wielkości pakietu udostępnianego w ramach "nielimitowanego" internetu.
Wszystko śmiga bez problemów-pomijam skończenie się nielimitowanego pakietu neta w pierwszym dniu. Dziś pobrało1zł. i zaraz 2 doładowania w odstępach 1minutowych.

Oferty to mimo ich wielkiej chęci ukatrupić nie mogą, bo Regulaminy ich blokują... :lol: - szkoda, że nie chlapnął więcej o powodach dla, których jakoby rok temumiała usługa skasowana być.