Strona 100 z 202
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 13:53
autor: kaspeed
Bez uke nie załatwisz.Przerobione.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 14:15
autor: leszekte
Ja od 22 sierpnia nie mam netu . A złotówę codziennie kasują:-) Zgromadzenie geeków zwane "działem technicznym" chyba wróży z kocich flaczków zamiast po prostu zrestartować usługę
.
Sprawa zgłoszona do UKE - uporczywie uchylają się od świadczenia zamówionej i opłaconej usługi . Zobaczymy ,jak się to skończy .
T-Mobile - Najlepsza sieć .Tak się reklamują . Cieszę się że są też te gorsze, dzięki którym mogę napisać tego posta!
Info dla pracowników Heyach : nr 880xxx469
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 15:57
autor: surface123
Preapiad T-mobile pozostawia wiele do zyczenia ( szczególnie ta usługa )
Może po prostu platforma jest do kitu, nie wiem
Ale od 3 miesięcy mam kilka abonamentów w T-mobile i złego słowa nie da sie powiedzieć, wszystko działa na TIP-TOP i pełny no limit netu także
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 16:20
autor: kaspeed
Akurat mam karte z 25zl i 10gb neta i dziala ok.Tylko masz Złotówkę robi problem.Platforma t jest lepsza niz prepaid od Orange.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 17:18
autor: Taki_tam
Oferta za 25zl/mc jest zupełnie inaczej zrealizowana niż 1zł/dzień no-limit limitowana wersja. Dlatego jedna działa bez problemu, a druga już nie. Dlatego też jedna ma bardzo dobre wsparcie bo jest szeroko dostępna, a druga to wieczny test na ludziach. Zresztą, tak patrząc na niezawodność, w pierwszej usłudze raz ustawiasz dane na mc, a w drugiej 30 razy na miesiąc. Gdzie jest większa szansa na problem?
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 17:24
autor: Taki_tam
@leszekte - mowię jako super wróżka, zobacz jutro, będzie działać.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 17:53
autor: darekka
Dobra SuperWróżko spraw aby numer T 532xxx762(zgłoszenie CRID00001545624) miał odkręconą samoczynną aktywację "Bez limitu za 1zł. dziennie" i powrócił(o ile przez ten błąd wypadł) do puli limitowanych starterów z naszą usługą, a i żeby nie zapomnięli ustawić prawidłowej ważności konta, że o bonusie za cyrk nie wspomne.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 21:02
autor: Taki_tam
@darekka - wg mnie twoja reklamacja zostanie odrzucona, bo sam włączyłeś tę usługę. Twój starter jest w limitowanej edycji i zawsze możesz włączyć limitowaną usługę. Realizuje to inny system. Pamiętaj proszę, że limitowana opcja ma niższy priorytet niż normalna z 300MB/dzień. Zatem, trzeba najpierw wyłaczyć tę z 300MB/dzień. Zgodnie z regulaminem po wyłaczeniu 300MB/dzień skróci ważność konta, zatem dobrze by było połączyć to z nowym RWK.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 21:08
autor: leszekte
Taki_tam pisze:@leszekte - mowię jako super wróżka, zobacz jutro, będzie działać.
Поживём - увидим, доживём - узнаем, выживем - учтём. Jak to mówią starzy Niemcy:-)
Faktycznie - wstałem i działa !
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 21:54
autor: darekka
@Taki_tam nawet gdyby było jak piszesz to z jakiej paki pod kodem sprawdzającym stan usługi "Bez limitu za 1zł dziennie" mam ją nieaktywną, a po zalogowaniu do MiBOA już niby jest aktywna?
Druga sprawa, że kodem*101#(tego użyłem) sprawdza się stan konta, a nie uruchamia jakąkolwiek usługę. Wiem oczywiście, że mogę ją sam wyłączyć, konto się na 30dni ustawi i zdobyć mogę nowe RWK-co do efektu zgłoszenia to ciekaw jestem czy trafiłeś z tym odrzuceniem z jakoby mojej winy.
Jeśli by tak było to zrobię jak piszesz, wyłączę sam ją, zrobię nowe RWK za zgody(plan i tak taki miałem).
P.S. robisz dla nich?
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 22:15
autor: Taki_tam
Już nie robię, znam kogo trzeba.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:11 wrz 2017, 22:36
autor: surface123
Taki_tam, możesz pomóc w poprawnej aktywacji masz złotówkę startera z tą taryfa ale nie działająca usługa ??
Wmawiają mi że są późno aktywowany i mają prawo by uslaga nie działała
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 07:40
autor: darekka
Jeśli po terminie z regulaminu to rację mają w 100% niestety-na gest prokliencki bym nie liczył, bo ta usługa im mocno ciąży...chętnie by ją skasowali
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 08:08
autor: babcia77
Taki_tam pisze:@darekka - wg mnie twoja reklamacja zostanie odrzucona, bo sam włączyłeś tę usługę. Twój starter jest w limitowanej edycji i zawsze możesz włączyć limitowaną usługę. Realizuje to inny system. Pamiętaj proszę, że limitowana opcja ma niższy priorytet niż normalna z 300MB/dzień. Zatem, trzeba najpierw wyłaczyć tę z 300MB/dzień. Zgodnie z regulaminem po wyłaczeniu 300MB/dzień skróci ważność konta, zatem dobrze by było połączyć to z nowym RWK.
Ta... Sam włączył... Nie uwierzę. Przy każdym problemie z usługą włącza się pakiet z limitem 300 MB. I albo pobiera środki natychmiast jak są na koncie albo po doładowaniu. Przy czym dawniej BOK bez problemu wyłączał ten pakiet i zwracał środki a teraz - od maja mniej więcej - trzeba się kłócić. Przy ostatniej awarii wprost mi odpowiadali że zwrot mi się nie należy. Mimo że miałem aktywowaną naszą usługę to przy awarii włączyli 300 MB a potem mi próbowali wmówić że to jest moja wina.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 08:11
autor: babcia77
Gdzieś mam nagrania rozmów gdzie jasno tłumaczę że nie chcę by mi włączali 300 MB po czym w kilkanaście minut po zakończeniu rozmowy usługa była włączana. Mimo że kilka razy jasno mówiłem jaką ja mam i jakiej nie chcę.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 08:48
autor: Taki_tam
@surface123 W korporacji jest jak w wojsku, jak ktoś się uprze to ciężko zmienić decyzję, szczególnie jak ktoś jest mocno umocowany. Takie problemy można rozwiązać tylko na miękko. Trzeba wysłać kilka razy prośby w różnym czasie do admina systemu z prośbą o włączenie usługi z jakimś sensownym uzasadnieniem (żadne reklamacje). Jeśli jedna z nich rzeczywiście trafi do właściwej osoby wtedy jest szansa na sukces. Tam też pracują ludzie, nie komputery. Zgodnie z regulaminem pierwsze połączenie na karcie miało być zdaje się do końca kwietnia 2016. Jak trafisz na służbistę, a takich jest sporo to masz odmowę.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 11:44
autor: surface123
Wiem, wcześniej oczywiscie próbowałem przez kilka ładnych tygodni
i nic.
Jesteś w stanie pomóc jakoś ?
Szkoda by było takiej karty szczególnie że to rodzynek, a ja to zawsze mam pecha
szczególnie że wielu pisało że np aktywowali Heyah w grudniu lub nawet w tym roku i promocja im zadziałała
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 12:14
autor: Taki_tam
Nie wiem czy się uda, podaj na priv numer. Zobaczę jak się ma sytuacja.
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 12:23
autor: surface123
ok, bede bardzo zobowiazany, odwdzięcze sie tylko daj znać
Numer poszedł
Re: "Masz złotówę..." za no-limit w T-Mobile, opcja limitowa
Post:12 wrz 2017, 18:58
autor: kaspeed
Hehe a ja se poczekam az 3zł zamienią w 50;)