DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 121 z 202
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 202
 #991812  autor: darekka
 05 maja 2018, 09:47
Regulamin nic nie wspomina o SMSie z zaproszeniem jako elementarnym składniku oferty.

Jak nie dotarło zaproszenie to zadzwoń do BOA i wyklaruj im, że zawsze taki SMS był wysyłany w ostatnim dniu Usługi. Może nawet zwrócą kasę jeśli przez brak tego SMSa pobrało za np.Bezpieczny Internet.

Regulamin
T-mobile: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 012167.pdf
HEYAH: https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 5f13819e45

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992388  autor: babcia77
 08 maja 2018, 07:53
Mam prośbę: Możecie sprawdzić na kartach z jakiego tygodnia one są? To jest w numerze seryjnym karty pozycja 7-10 - to jest tydzień i rok u mnie 8948022215. Mam namierzoną prawdopodobną jeszcze jedną kartę z naszą taryfą ale nie pasuje data. Będę dźwięczny za info - zwłaszcza czy macie inne zakresy niż 22 tydzień 15 roku.
 #992393  autor: darekka
 08 maja 2018, 09:02
2xHEYAH 2715
2xT-mobile 2215
Ostatnio zmieniony 08 maja 2018, 09:12 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #992401  autor: darekka
 08 maja 2018, 09:14
Jako dodatkowy sposób weryfikacji to Heyah ma numery telefonu 8802xxxxx, a T-mobile 5322xxxxx

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #993069  autor: babcia77
 12 maja 2018, 10:44
Czy u Was też awaria dziś koło 3.30? U mnie wyłączona usługa, włącOny Bezpieczny Internet, w aplikacji środki za jeden dzień ale kasę pobrało o 3.37 zamiast rano, mimo pobrania środków net nie działa.

Kontakt z infolinią, kobita na początku nie wie o jaką usługę chodzi. Potem potwierdza awarię, wyłącza BI, oddaje środki, dodaje nielimitowany net na 7 dni. Do twgo zgłoszenie serwisowe i sugestia reklamacji.

Czekam na naprawę.
 #993158  autor: ganc2
 13 maja 2018, 00:01
możecie aktywować? termin kończy mi się dziś, parę minut po czasie wysyłam smsa, a tam standardowe "Twoj numer juz zostal zgloszony do udzialu w promocji. O możliwości zapisania powiadomimy SMSem."
 #993573  autor: babcia77
 15 maja 2018, 15:06
Usunęli problem z soboty. Dostałem potwierdzenie SMS-em o zamknięciu zgłoszenia. Działało. Po 10GB transferu nagle limit prędkości 1Mbps. No to znów infolinia. Zrobiło się ciekawie:

Coraz lepiej. Usługa "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich". Usługa opłacona, brak w niej limitu prędkości i ilości danych. Po czym na infolinii słyszę że to normalne że po wykorzystaniu 10 GB transferu prędkość spada do 1 Mbps i "nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?". No to awantura, wymuszenie zgłoszenia serwisowego i za chwilę reklamacja z żądaniem rekompensaty za ograniczenie usługi. ;-)

Problem ma być usunięty do północy dziś - najpóźniej do północy jutro.
 #993582  autor: darekka
 15 maja 2018, 15:43
Oby tylko nie byli w tym tak "skuteczni" :wink: jak kiedyś w moim przypadku(2msc. bez neta).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #993939  autor: babcia77
 17 maja 2018, 11:16
Limit 1 Mbps mam nadal. Więc dziś telefon do BOA bo mieli rozwiązać sprawę do północy. No i co? Ano "nie mamy pańskiego zgłoszenia i co nam Pan zrobi!?"! Tzn ja mam SMS-a sprzed 2 dni że z numerem zgłoszenia a BOA twierdzi że oni nie mają takiego zgłoszenia. No to poleciało kolejne = na to samo. Plus reklamacja kolejna - na to że nie potrafią znaleźć zgłoszenia które sami potwierdzili.

Plus taki że w międzyczasie rozpatrzyli jedną z 3 reklamacji (środkową z 3 zgłoszonych) z ostatnich pięciu dni i zwrócili środki plus doładowanie jako rekompensata. ;-)
 #994125  autor: babcia77
 18 maja 2018, 07:29
Szybko rozpatrzyli reklamację na włączenie BI tydzień temu. Zero dyskusji. Oddali kasę za 3 dni plus doładowanie w rekompensacie. Zobaczymy jak odpowiedzą na kolejne reklamacje - w tym na brak u nich zgłoszenia serwisowego mimo potwierdzenia SMS-em założenia takowego. Sprawa zgłoszona w nowym miała być rozwiązana do północy - blokada nadal jest. No to czekamy. ;-)
 #994702  autor: babcia77
 21 maja 2018, 14:15
Pakiet 7-dniowy wygasł 16 maja rankiem. Telefon/sesja były resetowane od tego czasu kilkanaście razy. A limit 1 Mbps cały czas jest włączony. Dziś konsultant w BOA twierdził że mają 5 dni od zgłoszenia na rozwiązanie problemu technicznego. Czyli do jutra do rana bo mimo poprzednich bajek o priorytetowej obsłudze nic się nie dzieje. W każdym razie reklamacje też poszła: jedna na lejek i druga na brak zgłoszenia serwisowego mimo potwierdzenia mi przez BOA takowego SMS-em.
 #994704  autor: darekka
 21 maja 2018, 14:52
Te 5 dni o, których konsul mówi to nie jest czas na naprawę czegokolwiek ale jest to statystyczny czas rozwiązania(zamknięcia) zgłoszenia od klienta-ze statystyką wiesz jak jest(np. ja i mój pies mamy średnio po 3 nogi :lol: ).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 121 z 202
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 202
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 202