DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202
 #1004373  autor: michcio123
 19 lip 2018, 11:29
Po ponad 3 miesiącach przerwy od usługi aktywowałem ją ponownie ale zamiast 1 zł pobrało 3zł podczas wyjaśniania tego na infolinii konsultantka pomimo iż stanowczo mówiłem aby tego nie robiła aktywowała a następnie zdeaktywowała usługę no limit za 1zł i jak wiemy skróciło mi to ważność konta do 30 dni i co ciekawe prędkość dalej jest ograniczona do 15Mb/s wiem że wcześniej ograniczenie to znikało bo miałem już taki przypadek. Próbuje to odkręcić ale chyba będzie problem.

EDIT:
Puki co prędkość nadal obcięta do 15Mb/s pomimo aktywnej Masz złotówki... i wyłączonym No limit za 1zł. Poszło zgłoszenie techniczne czy coś to da zobaczymy za kilka dni.
Z ciekawości sprawdziłem na innej karcie "leżaku" i identyczna sytuacja po wyłączeniu No limit za 1zł i kupieniu pakietu 1GB prędkość nadal obcięta czyli to nie przypadek coś zmienili w systemie.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, 13:07 przez michcio123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1004387  autor: michcio123
 19 lip 2018, 13:12
I raczej będzie działać. Chodzi o to aby nie aktywować No limit za 1zł aby wydłużyć sobie konto o rok niektórzy tak robili jak nie korzystali z Masz złotówkę... a mieli krótki termin ważności konta.
 #1005000  autor: babcia77
 25 lip 2018, 06:56
Ja miałem jakieś 2 miesiące temu przypadek że po awarii i wyczerpaniu włączonego awaryjnie pakietu 10 GB netu został założony lejek 1 Mbps. Robiłem zgłoszenie serwisowe, reklamację plus męczyłem telefonem. Zdjęcie blokady zajęło im kilka dni. Uznali reklamację i dali rekompensatę więc wina po ich stronie.
 #1005194  autor: babcia77
 26 lip 2018, 15:26
michcio123 pisze:Dzisiaj mija tydzień od mojego zgłoszenia lejek 15/15 nadal aktywny . Póki co odpowiedzi z działu technicznego brak.
To męcz infolinię. Plus składaj reklamację mailem na błędne działanie usługi z żądaniem rekompensaty za kłopoty i zwrot kasy za dni gdy usługa nie działa prawidłowo. Będziesz miał miesiąc darmowego netu za przyznaną kasę. ;-)
 #1005288  autor: michcio123
 27 lip 2018, 10:29
Dzwoniłem dzisiaj na infolinię ale niema jeszcze odpowiedzi z działu technicznego konsultantka wysłała tylko notatkę z ponagleniem. Chyba narazie nic więcej nie mogę zrobić. Reklamacja już złożona.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka
 #1006382  autor: michcio123
 06 sie 2018, 19:24
Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację. Niestety problemu nie naprawili co prawda stosowną rekompensatę otrzymałem ale lejek 15Mb/s dalej jest. Odpowiedzi z działu technicznego nie ma pomimo upływu 19 dni od zgłoszenia a dzwonienie do bok i ponaglanie nie przynosi efektu.
Nie bardzo wiem jak to dalej ugryźć chyba napisze jeszcze jedną reklamację tak jak sugeruje @taki_tam czyli na błąd w usłudze "Bez limitu za 1 zł dziennie" polegający na ograniczeniu do 15Mb/s pomimo deaktywacji tej usługi. Ogólnie coś jest nieźle skopane bo tak jak pisałem wcześniej nawet włączenie pakietu strong lte nie znosi lejka 15Mb/s a z tego co wiem to powinno.
 #1006418  autor: babcia77
 07 sie 2018, 06:53
Ja bym walnął i kolejne zgłoszenie i kolejną reklamację. I gnębił telefonami o 6.00 jak zaczynam pracę. Po prostu "upierdliwy klient mode on". 15 maja miałem awarię, dostałem na jej czas pakiet 20GB danych. Okazało się że po ich wyczerpaniu włączył się lejek 1Mbps mimo że nasza usługa działała już prawidłowo. Zdjęcie lejka zajęło im 8 dni podczas których wykonałem 5-6 telefonów do BOK, 2 zgłoszenia i 3 reklamacje. Reklamacje wszystkie uznali. Jak to trwało - masz w tym wątku 1-2 strony do tyłu.
 #1006420  autor: Taki_tam
 07 sie 2018, 08:05
Możesz spróbować sam rozwiązać problem przez ponowne właczenie usługi 1zł/nolimit/300MB i po kilku godzinach jej wyłączenie. Komenda z lejkiem do 15Mbit/s idzie do innego systemu, pewnie u ciebie nie poszła deaktywacja lejka.
 #1006443  autor: michcio123
 07 sie 2018, 10:38
Próbowałem już wcześniej w ten sposób rozwiązać problem ale nic to nie zmieniało lejek pozostał. Sprawdzałem również na innym starterze "leżaku" w ten sposób że aktywowałem no limit za 1zł po kilku godzinach deaktywowałem uruchomiłem pakiet 1gb Strong lte i lejek 15Mb/s w dalszym ciągu pozostawał. Tak że błąd nie dotyczy tylko jednego numeru ale mi osobiście najbardziej zależy na naprawieniu tego na starterze na którym działa Masz złotówkę...
 #1006470  autor: darekka
 07 sie 2018, 12:21
Ewentualnie składać reklamacje i wnosić o bonusy i czekać na koniec 30dniowego okresu działania naszej Usługi(możliwe, że szybciej to nastąpi niż naprawa przez techników problemów z usługa). Po zaproszeniu do reaktywacji Usługi neta rozłączyć i poczekać 24-48 godzin z reaktywacją. Po tym czasie aktywować naszą usługę, która po tej karencji powinna się odświeżyć(skasować wszelkie blokady/lejki itp).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1007356  autor: michcio123
 11 sie 2018, 09:12
U mnie oprócz problemu z lejkiem 15/15 dzisiaj pobrało złotówkę ale nie dodało i nie przedłużyło GB i pakietu złotówek. Sprawdźcie czy u was tak samo.
 #1007708  autor: darekka
 14 sie 2018, 19:28
Zerknijcie w swoje bilingi zwłaszcza w dzień 12 sierpnia ponieważ w tym dniu około 1:03 w nocy system pobrał nienależnie 3zł.(pewnie Bezpieczny internet)-wynika to ze zgłaszanego przez kilka osób(w tym i ja) zresetowania zebranych GB. Jak sprawdzałem to 11ego o 10:45 pobrano 1zł., w nocy około 1:03(12 sierpnia) pobrali znowu 3zł. i 12ego o 10:54 prawidłowo pobrało 1zł.
Jak komuś skosili 3zł. to wystarczy telefon pod 888002222 i kasę oddadzą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1009054  autor: zwariowany.kurczak
 23 sie 2018, 20:23
Dobra to będzie wpis z cyklu "janusz i cebula 99gr",
ale wyłączając ofertę 1zł i włączając jak za kilka godzin, system skrócił do 30 dni ważność konta, następnie dał 1rok.... I teraz mam 6 mc aby wykonać płatną czynność na koncie.
Oscylator w T mobie? Normalnie 2zł do przodu :roll:
Telefon jest kuchenny i używany do używany, tak tylko z obserwacji pisze.. :mrgreen:
 #1009064  autor: darekka
 23 sie 2018, 21:29
Piszesz najpewniej o dezaktywacji i ponownej aktywacji "Bez limitu za 1 zł. dziennie"(to nie jest tytułowa usługa ze wszystkim bez limitu ponieważ daje 300MB dziennie) w ,której normalnie masz 6msc. konta(niby rok ale bez aktywności to tylko 6msc)-akurat ten myk jest tylko dobry do przechowania SIMki ale po wyłączeniu w.w oferty zostanie tylko 30dni.
Jak ktoś chce cebulić na maxa to może raz na miesiąc włączyć i wyłączyć w.w ofertę, za chwilę aktywować naszą ofertę i 30dnia znowu włączyć i wyłączyć "Bez limitu za 1zł. dziennie" uzyskać 30dni konta bez doładowania oraz znowu odpalić naszą ofertę.
Dla innych Januszy jest jeszcze opcja darmowego 31dnia naszej Usługi(wysyłasz SMS z aktywacją tuż po północy np.1szego-usługa pobierze 30x1 zł(około tej godziny) ale w praktyce oferta działa do końca doby następnej po pobraniu ostatniej złotówki z cyklu(czyli 30 pełnych dni i np. 23godz i 59minut).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 123 z 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202