DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 114 z 202
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 202
 #970216  autor: darekka
 05 sty 2018, 17:57
Z moich ustaleń z konsule nas na T-mobile i Heyah łapie i obowiązuje RŚUT z 20.08.2015-podlinkuje ktoś.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970217  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 17:59
alien202 pisze:Uważam, że takie zapisy powinny być wszędzie, ale z większymi limitami :)
A ja uważam ze takie oferty powinny nie móc się nazywać nolimit a informacja o limitach powinna być w regulaminie oferty a nie gdzieś w "nadrzędnym" regulaminie.
alien202 pisze:Ok zgodzę się na limit SMSów, powinien być wyższy, ale rozmowy do 8h na dobę, to już nie jest źle :)
Wydaje mi się ze tu nie ma co dyskutować bo każdy subiektywnie ma inne zdanie wynikające ze swoich doświadczeń i dla tego "duzo" czy "więcej" to pojecia względne.

Pytanie czy powinny być limity ? Mnie się wydaje ze jak chcą wprowadzać limity (a dodatkowo za to karać) to niech to będą jakieś wartości graniczne (np jak play 44tys minut -czyli tyle ile jest w miesiącu) albo oparte na jakiś sensownych wyjaśnieniach a nie "z czapy". Generalnie jestem ciekaw czy te limity coś dają bo uwalić numer za "nadużycia" i tak mogli, mogą i będą mogli. Ktoś pisał ze wydzwaniał w orange 6-8h i po 3-5 dni blokowali numer wiec założę się ze jeśli teraz będzie się pilnował żeby rozmawiać dziennie poniżej 8h to i taki numer mu wyłączą tylko kary nie będą mogli nałożyć ;) Zresztą, tutaj możemy się pobuntować a oni i tak robią to co chcą ;)
darekka pisze:Pisałem wyżej, że ja w tej ofercie to net tylko cenie.
To się nazywa hipokryzja ;)
 #970219  autor: Ron
 05 sty 2018, 18:10
No pisał kolega, że Orange blokuje mu prepaidy po 6-8h. Pisałem z nim na ten temat. Plus nie blokuje rozmów i Play także nie, jeśli oczywiście są rozmowy. T-Mobile tez nigdy nie blokował. Nigdy nie słyszałem o blokadach w ofertach Abonamentowych.
 #970228  autor: darekka
 05 sty 2018, 18:50
@Gregrin czegoś nie rozumiem apropo mojej hipokryzji-pisałem od dawna, że moje 2 SIMki służą do netu, a z 2 pozostałych(u rodziny) jedna również tylko do tego, a 2ga już typowo smartphonowa(rozmowy,sms,mms i necik). Hipokrytą byłbym domagając się tylko prawdziwego nolimitu neta, bo przecie mnie nolimit reszty nie potrzebny... i owszem mogłoby tak być ale nie za całą złotówkę tylko za pół złotówki, bo tylko pół usługi działa. :lol: W innym przyadku chcę nolimitu na wszystko zgodnie z warunkami oferty za, którą płacę i to nie mało bo 1zł/dziennie :)

Najistotniejsze jest, że nas nie dotyczą zmiany z 6 października 2017 i tyle... 8)
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 19:02 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970231  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 19:01
darekka pisze:Hipokrytą byłbym domagając się tylko prawdziwego nolimitu netam, bo przecie mnie nolimit reszty nie potrzebny... :lol:
No tak to zrozumiałem jak pisałeś ze przecież nikt normalny nie potrzebuje np tyle sms. Dodatkowo jakoś nie do końca jestem przekonany ze te zmiany nie dotyczą dotychczasowych użytkowników ale tu się nie będę kłócił bo to nie pewność a wątpliwość i raczej konsultant z t-mob nie jest na tyle (dla mnie) wiarygodny żeby ja rozwiać ;)
 #970232  autor: darekka
 05 sty 2018, 19:08
Co do jego wiarygodności to konsultował się ze szpecami od prawa i ofert(dobre 10minut czekałem aż skończy po czym poinformował, że dotyczy to tzw.FirstCall wykonanego od 6 października 2017),a dodatkowo fakt niepowiadomienia klientów mających numery sprzed tej daty jest znaczący i wątpię aby op pozwolił sobie na taką wtopę za, którą to UKE może go "zaorać", a klienci dotychczasowi wystawić środkowy palec zrywając bez kar umowy.
W razie gdyby jednak teoretycznie podciągnął kogoś pod nowy RŚUT to moim zdaniem nie ma szans, bo nie wypełnił ciążącego na nim obowiązku poinformowania o zmianach na min.30dni wcześniej i uniemożliwił tym samym zerwanie umów zgodnie z prawem-jak nic byłoby zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970238  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 19:39
darekka pisze:Co do jego wiarygodności to konsultował się ze szpecami od prawa i ofert(dobre 10minut czekałem aż skończy po czym poinformował, że dotyczy to tzw.FirstCall wykonanego od 6 października 2017),a dodatkowo fakt niepowiadomienia klientów mających numery sprzed tej daty jest znaczący i wątpię aby op pozwolił sobie na taką wtopę za, którą to UKE może go "zaorać", a klienci dotychczasowi wystawić środkowy palec zrywając bez kar umowy.
W razie gdyby jednak teoretycznie podciągnął kogoś pod nowy RŚUT to moim zdaniem nie ma szans, bo nie wypełnił ciążącego na nim obowiązku poinformowania o zmianach na min.30dni wcześniej i uniemożliwił tym samym zerwanie umów zgodnie z prawem-jak nic byłoby zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.
To brzmi już wiarygodniej :) Pozostaje sprawdzenie komuś w t-mob czy 3 dni po 8h lub 500sms coś wywoła :D
 #970241  autor: darekka
 05 sty 2018, 20:01
Nasz RŚUT z 20 sierpnia 2015 roku, bo pod taki my z naszą ofertą podlegamy:
T-mobile http://docplayer.pl/1293377-Regulamin-s ... karte.html?
HEYAH http://www.heyah.pl/regulaminy/ogolne_r ... 640eb0de8f

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970242  autor: jarekt
 05 sty 2018, 20:12
Powiem szczerze, że szukałem (u siebie i w necie) ale nie znalazłem takiego (z tej konkretnej daty albo chociaż zbliżonej) - znajdowałem albo kilka miesięcy przed albo kilka miesięcy po tej dacie.

Może słabo szukałem - nie jest to dla mnie aż tak istotne, ale Ty @darekka (i inni zainteresowani z tego tematu) powinniście ten regulamin znaleźć i podlinkować (jeśli oczywiście nie jet to regulamin widmo).
 #970299  autor: darekka
 06 sty 2018, 10:46
Dziś inny konsul po weryfikacji z kierownictwem rówież potwierdził, że RŚUT z dnia 6 października 2017 NAS NIE DOTYCZY :!:(jest tylko dla aktywacji z dnia 6.10.2017 i nowszych) -nas obowiązują RŚUT z 20.08.2015 podlinkowane w moim poście z wczoraj.
Jednym słowem spokojna nasza rozczochrana-możemy spokojnie używać naszego nolimitu. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970320  autor: darekka
 06 sty 2018, 12:48
I co ja mam to pewnie zrobić :lol: :lol: :?: -żart ;-)

Tak poważnie to moim skromnym zdaniem patrząc na warunki naszej oferty("abonament" dobowy 1zł.) to w roamingu net powinniśmy mieć w ilości odpowiadającej naszemu "abonamentowi" w wysokości 1zł. czyli bodaj ok.50MB/dzień. Inna opcja wg.mnie nie będzie zgodna z Regulaminem naszej oferty-ci, którzy potrzebujaneta więcej zawsze mogą na wyjazd odpalić opcję za 25zł. z 10GB i stosowną ilością w roamingu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970348  autor: kaspeed
 06 sty 2018, 14:46
Ale i tych 50mb na dzien nie przyznaje.W tym sek.wypada przycisnąc temat jak juz usluga zacznie dzialac bez limitów;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #970352  autor: darekka
 06 sty 2018, 14:53
Dla sportu bym się pewnie tym zajął po ogarnięciu obecnych nieprawidłowości ale nie mam podstawy do "dymienia", bo nie używam tych starterów poza granicami kraju, a ten fakt uniemożliwia mi sprawdzenie tego w praktyce. Abym mial podstawe do reklamacji i uruchomienia machiny musiałbym sam się sparzyć w roamingu, a w planach nie mam wypadu do pierwszej strefy roamingowej-bliżej mi obecnie na wschód(Białoruś, Ukraina tylko 50km).
Tu musi ktoś kto używa poza krajem zacząć dymić.
Aczkolwiek obadam temat i postaram się jakieś ruchy zrobić w sprawie braku danych do uzycia w roamingi zgodnie z prawem, które niedawno "zniosło" roaming i wymusiło na opach udostepnienie usług w cenie poza granicami.

P.S.właśnie odkręcili ważność konta po "naprawach" Działu Technicznego- z 30.10(po ich działaniach zrobiło się 5.02) na 2.12.2018-ale usługa nadal GB nie daje o czym ich rano poinformowałem w rozmowie z ogarniętym i znającym naszą usługę konsulem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970398  autor: darekka
 06 sty 2018, 17:45
Naprawić naprawią, bo innej opcji nie mają, a wiedzą, że im nie odpuszcze-dodatkowo UKE siedzi im na plecach w tej sprawie.
Nie boli mnie to zbytnio, bo jest (w rodzinie gdzie jest ten problematyczny od 8 listopada) drugi starter z tą usługą i nie są odcięci od świata, a każdy dzień usterki=oddana kasa plus bonusik.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970402  autor: kaspeed
 06 sty 2018, 18:01
Bardziej nierozumiem takiego pozornego działania nad usunięciem problemu.Wiedzą co jest to grzebią w sumie nie wiadomo za czym

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #970405  autor: darekka
 06 sty 2018, 18:09
Kto ich tam wie jak mocno zdechło-zdechło moim zdaniem z powodu braku przerwy między aktywacjami(wysłano SMS aktywacyjny w dniu zaproszenia) i jak widać dupło na tyle skutecznie, że nie mają pomysłu chyba jak to ogarnąć lub błędy platformy im to skutecznie uniemożliwiają, bo mimo zapewnień nadal nie odetkali przydzielania GB. Ewentualnie grzebią szerzej w platformie nas obsługującej i jak to ogarną to numer odblokują.
Pozostaje cierpliwość, bo UKE działa a jak wiemy ma czas 30dni na odpowiedź. Termin ten mija powiedzmy około 20 stycznia więc zegar tyka...jak się UKE/operator nie wyrobią to zacznę i w urzędzie dymić...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 114 z 202
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 202
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 202