DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202
 #961858  autor: darekka
 19 lis 2017, 18:52
Zależność wiem, że nie musi tu występować ale znacznie spada szansa na pad usługi jeśli odczekamy ten darmowy dzień. Oczywiście wiemy, że zdechnąć może ot tak samo z siebie i często tak bywa.

EDIT:
Poszła gruba reklamacja(jaj od 8.11.2017)/skarga(na pracownika od reklamacji) ze stosownym żądaniem za cyrk i insynuacje-jak nie pomoże to i UKE się ucieszy. :lol:

Za dzisiejsze globalne problemy(problemy z wczytywaniem stron, a w szczególności HTTPS:/) w T jutro wyślę, bo za coś w końcu płacę im. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961884  autor: darekka
 19 lis 2017, 21:29
He,he-nie żeruję tylko mam zasadę, że wymagam tylko tego za co płace(Nju chciało 16gr. za zapłatę po terminie-z ich winy oczywiście. Nie dopuściłem i musieli przeprosić i anulować Notę Odsetkową), a skoro operator daje ciała to mu nie odpuszczam-takie mamy prawo. Jeśli Operator ma dość płacenia to przecież go nie zmuszam do niewłaściwego wywiązywania się z jego obowiązków zapisanych jasno w Regulaminie Usługi, może przecież świadczyć wszystko jak trzeba(do tego go motywuję w każdej reklamacji), bo 1,5roku już testuje moją cierpliwość.

Chętnie z familią płacilibyśmy te 30zł. ale Operator swoim niepoważnym podejsciem do swoich obowiązków zmusza nas(mnie :lol: ) do bicia na larum i wzywania Operatora do wywiązania się z jego obowiązków-ja swoją część obowiązków sumiennie wypełniam(aktywuję usługę, zapewniam kasę na numerze-innych obowiązków nie mam). Jak zaczną udostępniać to za co płacę to będę z porzyjemnością płacił i siedział cichutko ale do tego czasu punktowałem ich i będę to robił na każdym kroku i nieodpuszcze nawet 1zł. Jak tak dalej będą pogrywać to UKE czeka-z Playem o dodanie RWK jako Bonus za rejestrację w 9/9 sprawach wygrałem i mieliśmy po blisko 2 lata konta ważne i tu też T-mobile ogon podkuli jak przyjdzie co do czego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961907  autor: Gregrin
 20 lis 2017, 00:13
darekka pisze:za robienie z klienta de.la poprzez wciskanie, że jakoby działa i sugerowanie żerowania na reklamacjach.
Poważniej zabrzmi jak napiszesz ze sugerują ci (próbę?) wyłudzanie i oszustwo bo przecież usługa działa a ty twierdzisz dokładnie co innego, oczywiście dla kasy ;)
 #961915  autor: babcia77
 20 lis 2017, 08:19
Ciekawe kiedy zbiorowo wezmą się za problemy. Od 24.10 mam nadal lejek. 2 reklamacje, 3 zgłoszenia serwisowe. Teraz już schodzi kasa z uznanej pierwszej reklamacji. Z mojego punktu widzenia w mojej sprawie od 4 tygodni nic nie robią.
 #961920  autor: darekka
 20 lis 2017, 08:42
Moim skromnym zdaniem znowu usiłują nas zniechęcić do tej Usługi-z tego powodu przedłużające się problemy, olewcze podejście do zgł.technicznych(jedno z moich jak się dowiedziałem zostało zamknięte bez powiadomienia z powodu...wysłania do złego działu u technicznych), olewanie reklamacji(przecie działa) itp.
Mnie takimi działaniami nie zniechęcą ale wręcz zachecą do szukania dziur i pisania reklamacji-polecam zużywać pierwsze 50GB od razu w dniu otrzymania po reaktywacji usługi i pisać reklamacje jak go braknie-mamy mieć całkowity brak limitów, a sprawa jak oni to technicznie załatwią nas nie musi interesować(mi piszą, że to z powodu ograniczeń technicznych mamy tylko po 50GB ale jak to Ferdek mawia "co mnie to g.no obchodzi").
Zróbmy sobie z tej usługi "perpettum mobile"-za usługę płaćmy po 30zł. i w reklamacji żądajmy 30-50zł. za złamanie warunków przez operatora.

Zauważyłem, że oni rozumieją tylko stanowczość-jakąkolwiek słabość/ugodowość umacnia ich w przekonaniu, że mogą wszystko-niedoczekanie.

EDYCJA:
tak mnie zmotywowali, że poszły 4 reklamacje na wczorajsze problemy z netem i poł. głosowymi

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962276  autor: leszekte
 22 lis 2017, 14:23
A na moim numerze Heyah 880 XXX 469 pojawiła się blokada . Prędkość - jakieś 50-60 kb/s . Nie pobrało za " bezpieczny internet" ,nie przysłało żadnego SMS-a - po prostu zwolniło . Zgłosiłem reklamację, zobaczymy ile potrwa naprawa

!!!!! EDYTOWANO 0 20:44 !!!!

Po paru godzinach problem ustąpił . Usługa działa normalnie.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, 20:42 przez leszekte, łącznie zmieniany 1 raz.
 #962309  autor: darekka
 22 lis 2017, 18:45
Męcz ich-proponuję złożyć reklamacje za problemy w dniu 19 listopada kiedy to zdechła niemal cała seć w Polsce: niedziałały strony HTTPS(http://www.orange.pl nie wchodziła wcale), reszta ładowała się bardzo długo, wcale lub tylko częsciowo, były problemy z poł. głosowymi.
Mi już odpowiedzieli i po dyszce na konta podokładali, a skoro wcześniej mnie "imputowali" żerowanie to i Wam to proponuję.

P.S. na te reklamacje odpowiedział gość-czyżby bździungwe odsunęli...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, 21:58 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962312  autor: kaspeed
 22 lis 2017, 19:12
odrzucili mi reklamacje z 18;) oczywiscie pani uznała 3zł ze załatwia sprawe i ze usługa działa to ceo ja chce....A g....działa;) bo nie działa:) poszło pismo do UKE z kopią reklamacji....

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #962334  autor: darekka
 22 lis 2017, 21:53
U mnie też twierdziła, że wsio gro jak nie gro i imputowała żerowanie-ciekaw jestem do kogo teraz trafiła reklamacjo(za brak GB od 8ego)-skarga(na tę Panią za insynuacje), bo teraz na 2 z 4 zgłoszonych reklamacji na problemy 19ego odpisał mi gość i po dyszce dołożył. Czyżby Panią odsunęli od mojego emaila... :?:
Swoją drogą to nie wiem jak ona się tam dostała i jeszcze nie wyleciała przy jej kompletnym olewactwie reklamacji...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962339  autor: darekka
 22 lis 2017, 22:24
Tak 3 literki ma w szacownym nazwisku. Ty tylko nie mów, że to tyś jest Panią Anną W. :smt005

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962350  autor: babcia77
 23 lis 2017, 07:18
No to dziś lecą skargi do UOKiK i UKE. Właśnie minęło30 dni od nałożenia lejka i nadal mam limit na numerze. Infolinia opowiada bajki i poleca czekać na zmiłowanie, na reklamację na maila sprzed 14 dni jeszcze nie odpowiedzieli. Zobaczymy co zrobią instytucje...
 #962356  autor: michcio123
 23 lis 2017, 08:33
No i u mnie szykuje się awaria. Dzisiaj jest 28 dzień działania usługi złotówkę pobrało ale pakiet złotówek i gigabajtów ważny do dzisiaj a nie do jutra tak jak powinno być prawidłowo. Biling chwilowo nie działa więc nie mogę tego dokładnie sprawdzić.
Pozostaje czekać chociaż wiem że raczej na 99% jutro usługa padnie.
 #962362  autor: darekka
 23 lis 2017, 10:02
Ten ich biling to częściej nie działa niż działa.

P.S. u mnie na HEYAH pobrało o 7:11 1zł. ale 2x pozycji "doładowanie" nie widać...czekam tylko, aż zdechnie to reklamacja moment wysłana będzie 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #962411  autor: michcio123
 23 lis 2017, 12:49
Tak jak pisałem wcześniej u mnie tak samo jak u ciebie @darekka tylko że na t-mobile.
Podejrzewam że padnie u większości z nas tak jak było 1 czerwca tego roku.
 #962421  autor: darekka
 23 lis 2017, 13:30
No weź i nie pisz reklamacji(czytaj nie żeruj) jak sami się podkładają-cóż skoro się znowu o to proszą to się popisze, a hajs zawsze się przyda.

Tak się zastanawiam czy nie lepiej by było wspólnie dogadać się, ułożyć wzór zgłoszenia/skargi do UKE i jak jeden mąż wysłać solidarnie do UKE zmieniając tylko dane osobowe/numery, których problem dotyczy. To chyba jedyny sposób aby Operarator wreszcie się zmotywował do ogarnięcia Usługi.
Wiadomo przed samym pismem do UKE solidarnie trzeba złożyć jednorodne(poza danymi) reklamacje z żadaniem grubszej kwoty od opa za jaja od 1,5roku.

Jedyny problem jak operator po interwencji UKE ogarnie usługę to fakt, iż skończy się żerowanie i usługa przestanie być Perpettum Mobile.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 106 z 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 202