DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 113 z 202
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 202
 #970142  autor: darekka
 05 sty 2018, 11:10
Ile by tam tych GB nie było to i tak jak już od bardzo dawna powtarzam nie będzie to zgodne z warunkami oferty ponieważ ma być BEZ LIMITU i tak w praktyce powinno działać.

Dziś po telefonie do BOA w sprawie numeru, który od 8 listopada netu nie ma konsulpo kontakcie z technicznymi wyłączył gratisową usługę wartą 25zł.-jako bonusik konto zmieniło ważność na 30dni(zgodnie z regulaminem tej "darmowej" oferty wartej 25zł. Po jej wyłączeniu kazali wysłać smsa aktywacyjnego naszą usługe(działa non stop od 8 listopada)-przyszedł SMS, że numer już w promocji jest. Jutro rano jak pobierze 1zł.(dziś pobrało jeszcze przed zmianami) zobaczymy czy to coś dało tak jak techniczni zapewniają.

Sprawa ważności konta do załatwienia po 5 dniach, bo konsulom zablokowali modyfikację tego konta :lol: -oczywiście z przeterminowanej Reklamacjo-skargi "wiszą " mi RWK plus benefity(mają czas do bodaj 18 stycznia na ich zrealizowanie-prawo telekomunikacyjne nakazuje im w ciągu 30dni po uznaniu/przeterminowaniu Reklamacji wypełnić roszczenia)...UKE całość nadzoruje więc operator ma ciśnienie...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970166  autor: darekka
 05 sty 2018, 14:38
Jeśli poprzedni pakiet GB się "przeterminował", a nowego nie dali to Bezpieczny Internet już czeka...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970178  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 15:33
darekka pisze:-inna sprawa, że mamy mieć net BEZ LIMITU zgodnie z warunkami oferty
Nadrabiam zaległości w informacjach i właśnie się zastanawiam jak ten wasz nolimit ma się do tego co ostatnio wprowadził t-mob http://www.telepolis.pl/wiadomosci/paja ... 40868.html
Same rozmowy czy smsy są już ciekawe bo nie tylko w waszej taryfie są nielimitowane a jednak t-mob ma teraz konkretne zapisy ze jednak nie ;) Moze jeszcze neta tam dopiszą ;)
 #970179  autor: darekka
 05 sty 2018, 15:37
Wg.mojej wiedzy to nowy Regulamin dotyczy TYLKO nowych umów i aktywacji prepaid od 6 października 2017r. więc nas nie powinien obowiązywać ale nawet gdyby tak to kto normalny dzwoni nie zawodowo na ponad 500 różnych numerów w miesiącu? Oczywiście zmiana na gorsze w przypadku abonamentu to prawo do zerwania umowy bez kary.

Pamiętać trzeba, że warunki naszej oferty są jasno określone w par.5 pkt 5.1-5.12(w szczególności pkt.5.6.1-5.6.4 określają jednoznacznie, że mamy wszystko BEZ LIMITU), a odniesienie do RŚUT dotyczy tylko "spraw nieuregulowanych", a w naszej usłudze mamy uregulowaną kwestię limitów, a raczej braku limitów. Dzięki temu moga nam nagwizdać. 8)

Pamiętać trzeba, że operator jest zobowiązany do poinformowania swoich abonentów o zmianach nie później niż na 30dni przed ich wejściem-tego nie zrobił nawet ze swoimi abonamentowcami. Więc UKE czeka na pretekst do interwencji, a raczej do nałożenia mega kary za to "niedopatrzenie" będące w sumie działaniem wbrew zbiorowym interesom klientów. Pomijam prepaid, bo raczej nawet SMSa nikt w tej materi nie dostał-ja na żaden z kilkunastu numerów nic nie otrzymałem-na email również nic.

Powyższe zmiany dotyczą TYLKO nowych klientów od 6 października 2017 i wąpię aby działały wstecz-brak informacji dla "starych" klientów o zmianachpotwierdza to co piszę.

Nie dziwi Was fakt, że od momentu kiedy UKE zgłosiło się do Opa po wyjaśnienia jaj z jednym z "moich" numerów ten zrobił się nader milusi dla nas(daja kaskę, naprawiają Bezpieczny Net w kilka minut,usprawniają platformę naszej usługi, której półtora roku nie mieli chęci palcem tknąć dodają GB dla pewności itp)...trzęsą portkami, bo UKE zaczął węszyć i może wywęszyć np. niepełne świadczenie naszej usługi(określone ilości złotówek na poł.sms,mms oraz konkretne wielkości przydzielanych nam GB-sam im to zgłosiłem w skardze i podesłałem Regulamin naszej Usługi z, którego wynika,że mamy mieć to wszystko BEZ LIMITU)...nic się nie dzieje bez przyczyny...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970193  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 16:26
darekka pisze:to kto normalny dzwoni nie zawodowo na ponad 500 różnych numerów w miesiącu?
Mnie bardziej chodziło o punkt 8h dziennie ale to chyba nie powinno grac roli bo mówimy o limitach w nolimicie. Czy twoja postawa nie stoi w sprzeczności z tym czego się domagasz ?? Bo równie dobrze można się zapytać kto wykorzystuje 50GB dziennie ?? W jednym przypadku zaznaczasz ze ma być nolimit a w drugim o tym zapominasz.
A odpowiadając na twoje pytanie, ktoś kto dzwoni na ogłoszenia ~16x dziennie + numery do znajomych/rodziny.
darekka pisze: Pamiętać trzeba, że warunki naszej oferty są jasno określone w par.5 pkt 5.1-5.12(w szczególności pkt.5.6.1-5.6.4 określają jednoznacznie, że mamy wszystko BEZ LIMITU), a odniesienie do RŚUT dotyczy tylko "spraw nieuregulowanych", a w naszej usłudze mamy uregulowaną kwestię limitów, a raczej braku limitów. Dzięki temu moga nam nagwizdać. 8)
Serio ? A w pakietach za 25zl/umowach nie maja uregulowanych kwestii ile jest minut/sms i netu ??
Myślisz ze ten zapis jest żeby go stosować tam gdzie w umowie/regulaminie napisali "dużo" zamiast konkretnej ilości ?
Wybacz ale jak zawsze rzeczowo podchodzisz do spraw które cie dotyczą to już poza swój przypadek nie potrafisz wyraźnie spojrzeć (chociaż na niego wyjątkowo trzeźwo tez nie patrzysz).
darekka pisze:Powyższe zmiany dotyczą TYLKO nowych klientów od 6 października 2017 i wąpię aby działały wstecz-brak informacji dla "starych" klientów o zmianachpotwierdza to co piszę.
No właśnie tutaj się nie znam i wydaje się logiczne to co piszesz ale dziwne żeby taki "podstawowy" regulamin co do zasady działania miał parę równolegle działających wersji...
darekka pisze:Nie dziwi Was fakt, że od momentu kiedy UKE zgłosiło się do Opa po wyjaśnienia jaj z jednym z "moich" numerów ten zrobił się nader milusi dla nas(daja kaskę, naprawiają Bezpieczny Net w kilka minut,usprawniają platformę naszej usługi, której półtora roku nie mieli chęci palcem tknąć dodają GB dla pewności itp)...trzęsą portkami, bo UKE zaczął węszyć i może wywęszyć np. niepełne świadczenie naszej usługi(określone ilości złotówek na poł.sms,mms oraz konkretne wielkości przydzielanych nam GB-sam im to zgłosiłem w skardze i podesłałem Regulamin naszej Usługi z, którego wynika,że mamy mieć to wszystko BEZ LIMITU)...nic się nie dzieje bez przyczyny...
Pewnie ktoś poważny to w końcu nadzoruje. Bardzo możliwe ze po zainteresowaniu się przez UKE. Pytanie czy UKE zajmuje się "całkowitym" działaniem usług bez pozwu zbiorowego.
 #970197  autor: darekka
 05 sty 2018, 16:51
Domagam się pełnej realizacji naszej oferty(czyli pełnego nolimitu) ale jednocześnie realnie patrzę na praktykę użytkowania-mało kto jest w stanie gadać,smsując , pisząc mms i wysycić łącze internetowe jednocześnie-takie użytkowanie byłoby zgodne z warunkami naszej ofert ale w praktyce nierealne do praktycznego używania w ten sposób. Bardziej realne jest pogadanie kilka godzin, wysłanie iluś msmów oraz przetransferowanie jakiejś dużej ilości danych(powiedzmy 100-200GB dziennie) i z tym mając nasz nolimit problemu nie powinno być ale jest, bo zamiast paczki danych, której nie da się technologicznie zużyć przez 24godzinny ssąc z full laboratoryjnymi osiągami(nie chce mi się liczyć ale powiedzmy 1TB) dostajemy "marne 50GB".
Dodam dla jasności, że mi bardziej w naszej ofercie zależy na nolimicie neta, gdyż do tego je używam, te kilka tysięcy złotych na inne usługi wystarczy ale nie jest zgodne z warunkami tej oferty.

Możemy o tym dywagować bez końca ale co innego dostajemy, a co innego operator nam gwarantuje w ramach usługi...

Teoretycznie UKE interwenjuje w konkrenym przypadku ale opisałem w Skardze, że takie niepełne realizowanie usługi jest u wszystkich oraz wspomniałem o fakcie, że operator mimo zgłoszeń moim i znanych mi użytkowników usługi zgłoszeń o powtarzających się u wszystkich problemach przez ponad 1,5 roku nie miał chęci problemów tych usunąć. Z tego powodu i po doniesieniach w temacie widzę związek pomiędzy dziwnie sprawnym działaniem opa w sprawie problemów zgłoaszanych po dacie interwencji UKE, a moją SKargą do UKE. Daje to nadzieję na usprawnienie tej usługi u wszystkich.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 16:58 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970199  autor: jarekt
 05 sty 2018, 16:53
@darekka, sprawą nieuregulowaną (i niezdefiniowaną) w cenniku tej oferty i chyba każdej innej oferty w TM są "nadużycia telekomunikacyjne".
Więc masz nolimit - gwarantuje Ci to cennik oferty, ale zgodnie z RŚUT nie możesz dokonywać nadużyć.

Czym jest dla TM nadużycie? No właśnie ładnie to sobie opisali w RŚUT - wielki paragraf 18. "Nadużycia Telekomunikacyjne" (i ostatnio bardziej temat zaostrzyli i dodali kary 1500zł dla ludzi i 5000zł dla firm łącznie z prepaidem).


Dwa nowe RŚUT (osobny dla abo i dla prepaida) obowiązują również stare umowy i stare prepaidy w T-Mobile.

Dlaczego?
Wyjaśniam na prostym przykładzie, który każdy zrozumie i załapie dlaczego (można to wyjaśnienie uznać za bardziej szczegółową analizę tego czy w tej ofercie obowiązuje Was nowy RŚUT, mimo że numery aktywowaliście przed zmianą RŚUT 6 października 2017r).

Aktywujesz sobie numer w marcu 2015 roku. Korzystasz. Był tam wtedy jakiś RŚUT dla tego prepaida i tego operatora (T-Mobile) - bo musiał jakiś być.

W lipcu 2016 wchodzi nowy RŚUT (zmiany są podyktowane zmianami w prawie - ustawa antyterrorystyczna). Numery trzeba zarejestrować - inaczej nie zadziałają, albo przestaną z czasem działać (2 lutego).

Czy w tym momencie obowiązują dwa różne RŚUT: jeden stary, oryginalny RŚUT dla Ciebie, bo numer aktywowałeś w 2015 roku i wg niego nie będziesz musiał rejestrować numeru i drugi RŚUT nowy tylko dla nowych rejestracji?

No nie. Obowiązuje Cię nowy RŚUT (i wg niego masz czas na rejestracje do 1 lutego). Stary RŚUT, pozwalający Ci korzystać w nieskończoność z numeru bez rejestracji, po prostu przepadł.

I tak jest z nowym RŚUT, który zmienił się cichaczem 6 października.

Ale ponieważ nikt nie został poinformowany (to znaczy nie mam pewności że nikt), to rodzi to pewne prawne konsekwencje dla TM i jego starych klientów (którzy nimi byli przed 6 października).

---edit---
Dodam na koniec 2 ważne punkty z RŚUT, które prawie wprost są cytatami z prawa telekomunikacyjnego:
RŚUT - Postanowienia końcowe pisze:
2. Operator może dokonać zmiany warunków Umowy, w tym określonych w niniejszym Regulaminie.
W takim przypadku Operator poinformuje Użytkownika o proponowanych zmianach warunków Umowy, w tym określonych w niniejszym Regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem zmian w życie, poprzez podanie tego faktu i treści każdej proponowanej zmiany do publicznej wiadomości na stronie internetowej WWW Operatora oraz doręczy Użytkownikowi, który udostępnił swoje dane, treść każdej proponowanej zmiany na piśmie albo w zależności od żądania Użytkownika, – drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika w tym celu adres poczty elektronicznej, albo w inny uzgodniony z Użytkownikiem sposób w szczególności poprzez Kanały Zdalne.

3. Użytkownik ma prawo wypowiedzieć Umowę w przypadku braku akceptacji zmian. Zmiany Regulaminu obowiązują Użytkownika, który nie wypowiedział Umowy, w terminie do dnia ich wejścia w życie.
 #970200  autor: Gregrin
 05 sty 2018, 17:09
darekka pisze:ale jednocześnie realnie patrzę na praktykę użytkowania-mało kto jest w stanie gadać,smsując , pisząc mms i wysycić łącze internetowe jednocześnie
Tam nie ma chyba o karze za przekroczenie wszystkiego tylko jednego z limitow i żeby być uczciwym to traktują to indywidualnie co jednak nie zmienia faktu ze tez mogą za normalne użytkowanie (tylko ze heavy user'a) wyłączyć numer i nałożyć kare...
darekka pisze:Bardziej realne jest pogadanie kilka godzin, wysłanie iluś msmów oraz przetransferowanie jakiejś dużej ilości danych(powiedzmy 100-200GB dziennie)
No właśnie, a oni uznali ze 8h dziennie to już nie jest "normalne". Tak samo masz w swojej ofercie z netem. Ty uznałeś ze normalnie jest dzienne 100-200GB (duży rozrzut) a oni ze 50GB wiec o co chodzi ? Oczywiście to pytanie tylko skłania żeby popatrzeć na resztę limitów w nielimitowanych ofertach. Samo to określenie to paranoja.
darekka pisze: powiedzmy 1TB) dostajemy "marne 50GB".
Czyli wystarczy ssac 20dni po 50GB. Dalej wszystko się zgadza. Teraz tyko powiedz mi czemu to taki oczywiste domagać się bezustannego ssania ale rozmów to po 8h jest już za dużo na dzień ;)
 #970202  autor: Ron
 05 sty 2018, 17:19
jarekt pisze: Czym jest dla TM nadużycie? No właśnie ładnie to sobie opisali w RŚUT - wielki paragraf 18. "Nadużycia Telekomunikacyjne" (i ostatnio bardziej temat zaostrzyli i dodali kary 1500zł dla ludzi i 5000zł dla firm łącznie z prepaidem).
[/b]
[/quote]

Ale kary są i we wcześniejszych regulaminach 1500 i 5000 zł, tylko bez konkretnej liczby minut i SMSów. Niektórzy narzekali, że operator powinien określić ile to jest, a jak już T-mobile się zdecydowało na określenie w regulaminie to wielkie halo.
 #970204  autor: darekka
 05 sty 2018, 17:28
Co do 1TB to pisałem na dobę jako technologiczny nolimit.

Pisałem wyżej, że ja w tej ofercie to net tylko cenie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970205  autor: Ron
 05 sty 2018, 17:31
Ok zgodzę się na limit SMSów, powinien być wyższy, ale rozmowy do 8h na dobę, to już nie jest źle :) Uważam, że takie zapisy powinny być wszędzie, ale z większymi limitami :) I to tez nie jest tak jak przesadzisz, że T-Mobile blokuje i już kara. Jest duża swoboda.
 #970206  autor: darekka
 05 sty 2018, 17:39
Gadam z konsulem(on z działem prawnym) i UWAGA-zmiany,limity nolimitów. dotyczą aktywacji nowych starterów i umów od dnia 6 października 2017-słowem nas to nie dotyczy(podlegamy pod ten z dnia aktywacji naszego numeru)!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970209  autor: jarekt
 05 sty 2018, 17:45
@alien202, ale w poprzednim regulaminie nie było ani słowa, że nadużyciem (i w efekcie karą finansową 1500zł czy nawet 5000zł dla firmy i to również w prepaidzie) jest, lub może być, wysyłanie dużej (nieokreślonej nawet na razie) ilości SMSów czy przeprowadzanie długich rozmów, albo z wieloma numerami.

Ktoś kupując nolimit przed 6 października czy po tej dacie, nawet jak przeczyta regulamin dowolnego nolimitu (w abo lub prepaidzie), to nie znajdzie ani słowa, że są jakieś limity i kary za ich przekroczenie.

Więcej - nie znajdzie nawet informacji, że T-Mobile zdefiniował tzw. "nadużycia telekomunikacyjne" i że należy ich przestrzegać i że obszerne info o tym jest w RŚUT.

Znajdziesz jedynie informację, że w sprawach nieuregulowanych czyli np. śniegu w lipcu, nadużyć telekomunikacyjnych, należy zerknąć do RŚUT - bo te kwestie w cenniku/regulaminie promocji/oferty nie są w ogóle poruszone/omówione i zdefiniowane.

Więc jest kilka kwestii: tych ilości, tych limitów w nolimitach, o których nikt nie wie, kogo obowiązuje który RŚUT, powiadomienia o zmianach (ewentualnie) no i kwestia kar: czy 5000zł za to samo przewinienie dla firmy jest w porządku jeśli osoba prywatna dostaje karę tylko 1500zł?

W lewej ręce mam fona na siebie, a w prawej na swoją firmę. Z każdego wysyłam 2004 SMSy przez 4 dni. Na telefon po lewej dostaję karę 1500zł, a na ten po prawej 5000zł (pewnie netto czyli bez VATu).

Czy to jest uczciwe? Taka kolosalna rożnica w karze?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 17:50 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #970213  autor: jarekt
 05 sty 2018, 17:52
@alien202, kary były (kwoty) ale za co innego (nie było żadnych limitów, nawet wzmianki, "że dużo nie można wysyłać"). Kary były za faktyczne nadużycia telekomunikacyjne, których normalny człowiek nigdy się nie dopuścił.
  • Strona 113 z 202
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 202
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 202